Ürün Yorumu : Avon Solutions 3 in 1 Scrub / Mask / Cleanser

13.6.15

Herkese kocaman yağmurlu merhabalar ^.^

Sizler için küçük ama benim için epey uzun bir aradan sonra tekrar selamlar... Geçtiğimiz hafta bildiğiniz üzere eğitim öğretim yılının son haftasıydı, tüm öğretmen arkadaşlar gibi benim için de yorucu ve sıkıntılı bir hafta oldu, bu sebeple bloguma yazı yazamadım:( Ancak neyse ki arayı çok açmadan kaldığım yerden yazılarımı yazmaya devam edeceğim ^.^

Bugün sizlerle başlıktan da anlayabileceğiniz üzere Avon'dan halihazırda kullandığım yüz temizleyicimin yorumlarını paylaşmak üzere blogumdayım :) Dilerseniz hemen başlayalım...


Avon'dan vakti zamanında öyle alışverişler yapmışım ki - affedersiniz kıtlıktan çıkmış gibi- kullan kullan halen bitiremediğim devasa ürünlerim var :( Eh buna bir de annem ve kızkardeşimin yaptığı alışverişlerden gittiğimde aşırdığım ürünler de eklenince varın gerisini siz düşünün :)) Her neyse, bu yüz temizleyicisini de büyük umutlarla hakkında pek fikir sahibi olmadan satın almıştım, üçü bir arada olması benim bu ürünü satın almamdaki en büyük etkendi.


Ürünümüz tüpte yer alıyor ve yaklaşık olarak 100 mililitrelik bir ürün. Tüp formu bu tarz yüz temizleyicilerde çok işlevsel oluyor, ben pompalı ya da tüp ürünleri seviyorum, kullanım açısından da epey pratiklik sağlıyor... Yine şurada bahsettiğim diğer yüz temizleyicide olduğu gibi plastik bir forma sahip. Bu ürünün kullanım ömrü açıldığından itibaren 12 ay...Herhangi bir cilt tipine uyarlanmadığından her cilt tipine uygun olarak dizayn edilmiş sanırım.


Uzunca bir süredir kullanıyorum bu ürünü ve oldukça da memnunum açıkçası. Ürünün rengi kremden beyaza ombre yapılmış, arka kısmında da çeşitli dillerde ürün açıklamaları yer alıyor.





Arka kısmında yazan açıklamada da görebildiğiniz gibi kahvenin de üçü bir aradası olduğu gibi yüz temizleyicinin de üçü bir aradası oluyormuş :D Bu ürün hem yüz temizleyici olarak, hem peeling olarak hem de maske olarak kullanılabilen bana göre joker bir ürün. Bir ürünle üç farklı işlem yapabilmek gayet güzel bir şey. Sonuçta hepsine ayrı ayrı ücretler ödüyoruz. Hal böyle olunca ben de bu ürüne bir şans vermek ve performansını görmek açısından gayet uygun bir fiyata satın almıştım.




Ürünü biraz daha yakından inceleyelim: 

KOKU: Ürünün kokusunu pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim, yukarıdaki resimlerde de görebileceğiniz üzere arka tarafında en üstte siyah kurdele var, bu da kimyasal içerikli olduğunu gösteriyor. Kokusu da böyle inanılmaz kimyasal, elinizden ve yüzünüzden yıkadıktan itibaren yaklaşık bir saat kadar o koku gitmiyor, eh bu durum da benim pek hoşuma gitmiyor :(

YAPI : Ürünün yapısı resimlerde de görebileceğiniz üzere koyu bir kıvama sahip ve kremsi bir yapıda. İçerisinde minik mavi tanecikler var. Bunlar hem maske, hem peeling hem de temizleme aşamasında oldukça yardımcılar ve cildinize batıp rahatsız edecek düzeyde değiller. Bu tanecikler oldukça sert, bu açıdan tam bir peeling hissi elde edebilirsiniz kullanırken. Bunun dışında ürünü yüzünüze sürdüğünüzde krem elinizdeki renk gibi duruyor ve cildinizde beyaz bir kıvam alıyor. Yıkarken bile o katı kıvamlı krem şekli yüzünüzde sabit kalıyor asla jelleşme ya da sıvılaşma gibi bir durum oluşmuyor. Buna rağmen her kullanım şeklinde çarçabuk yüzünüzden temizleniyor.

İŞLEV: Ben bu ürünü sadece maske olarak ve yıkama amaçlı kullandım. Bana göre kokusu hariç hiçbir sıkıntısı yok. İşlevlerini gayet de yerine getiren çok amaçlı bir ürün bu. Ben her kullanımımda memnun kalıyorum.


Ben bu ürünü sabahları iki günde bir şeklinde şurada anlattığım temizleme jelim bitince ve arada da onunla birlikte kullanıyordum. Halen de kullanıyorum, kullanma talimatlarına uyarak kullanmaya da dikkat ediyorum. Eğer o sabah -her zamanki gibi- geç kalmışsam hemen acilen cildime uygulayıp mümkünse soğuk suyla - cildi canlandırıyor - duruluyorum ve temiz bir havluyla kurulayıp çıkıyorum. Eğer çok geç kalmamışsam ^.^ ardından gül suyuyla bir tonikleyip öyle bırakıyorum. Tatil günlerinde ya da erken kalktığım günlerde ise yine ürünü cildime ince bir tabaka halinde uygulayıp beş dakika kurumasını bekliyorum -kuruduğunda renk falan değiştirmiyor ama cilde kendisini sabitliyor ve kuruduğunu belli ediyor, benim cildimde aynı zamanda kururken germe de yaptı, bu hissi seviyorum doğrusu- sonrasında yine mümkünse soğuk suyla durulayıp gül suyu toniği yapıyorum. Cildimin gerçekten arındığını hissediyorum. Üstelik ilk kullandığımdan beri bir kez bile cildimde yanma yapmadı, cildimde sivilce vs. herhangi olumsuz bir duruma da sebebiyet vermedi. Bu ürünle ilgili tek olumsuz durum ise bu temizlik hissinin akşama kadar tükenmesi, hemen tekrar kirlenmiş hissediyorum cildimi.


Yukarıdaki resimde de görebildiğiniz gibi geniş ve orta boyda bir deliği var bu ürünün. Elinize tüpten sıktığınızda istediğiniz miktar gelebiliyor, çok küçük bir miktarı bile cildinizin yarısına yetiyor, benim yüzüm büyük olmasına rağmen bu böyle. Siz fındık kadar bir miktarla bile yüzünüzü yıkayabilirsiniz, bu açıdan da oldukça bereketli bir ürün. Uzun ömürlü bir ürün arayışındaysanız bu ürünü sizlere tavsiye edebilirim.


Evet arkadaşlar, kısacası uygun fiyatlı ve çok amaçlı bir ürün arayışındaysanız sizlere bu ürünü keyifle tavsiye edebilirim. Yukarıda artılarını ve eksilerini okudunuz, umarım faydalı olabilmişimdir. Şu sıralar ben bu ürüne yoğunlaşmış durumdayım elimdeki stokları biraz bitirmeye ağırlık verdim. Bitince indirimde yakalarsam tekrardan alabileceğim bir ürün bu. Sizlere de tavsiye ederim, herhangi bir cilt tipine özellikle önerilmediğinden herkesin kullanabilecek olması da cabası :) Umarım hoşunuza gitmiştir, ürünle ilgili olumlu olumsuz yorum ve sorularınızı aşağıya bırakabilirsiniz, keyifle kalın !

Daha güzel kozmetik yazılarında da görüşelim !

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

HC.












You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))