Ürün Yorumu: Essence I Love Extreme Crazy Volume Maskara

5.10.17

Herkese merhaba!

Ekim ayının ilk yazısından selamlar,Eylül'e hoşgeldin dediğim yazımı hatırladım da aslında aylar ne de çabuk geçiyor öyle değil mi? Gerçekten günler geceleri kovalıyor ve bizler yepyeni bir aya daha başlıyoruz. Umarım Ekim hepimiz için güzel bir sonbahar ayı olur. Bu arada sonbahar demişken de sonbahara da hızlı bir geçiş yaptık ve yağmurlarla soğukla karşıladık kendisini... Yaprakların yavaş yavaş düşüp yolları süslediği ve gri havaların mevsimi hoş geldin :) Seviyorum seni !

Bugün Ekim ayının ilk yazısıyla bir aradayız, dolu dolu bir ay olmasını umuyorum. Ay planlaması henüz yapılmadı ama çok yakında yapılır, bu arada beni Instagram'dan takip etmeyi unutmayın, storylerde güzel eğleniyoruz :) Yine Ekim ayının planlamasını da yapınca Story'mde paylaşmayı düşünüyorum her neyse :) Bugün sizlerle yine bir ürün yorumu paylaşmak istiyorum, umarım keyifle okursunuz...

Ürünümüz, klasik maskara ambalajında, 12 mililitrelik bir ürün ve de 6 aylık tüketim ömrüne sahip... Tasarımının oldukça göz alıcı ve alıcı odaklı olduğunu söyleyebilirim, pembe ambalajı ve ismiyle tam bir albeniye sahip, ön ve arka yüzünde de çeşitli bilgilendirmeler mevcut...





Essence'in yine epey meşhur olan maskaralarından biridir kendisi ve ben de herkesin tavsiyesi üzerine meraklanıp almıştım. Maskaranın tombul bir ambalajı var ve oldukça şık bir tasarımı var, gelelim hemen maskarada en önemli şeye: Fırçaya. Benim aslında kıl fırça zannederek aldığım bir üründü bu maskara ancak fırçasının plastik olması beni biraz üzdü. Essence'in I Love Extreme Crazy Volume maskara, küçük kısa plastik kılları olan düz bir fırçaya sahip. Plastik fırça severlere duyurulur!!



Maskarayı ilk açtığımda elbette biraz fazla ıslak bir yapıya sahipti ancak açıp hava almasını sağladıktan sonra yeniden uyguladım. Fazla ıslak olan yapısı halen daha ıslak olarak kendini korumuştu. Şimdi maskaranın en büyük vaadinin 'volume' hatta 'crazy volume' olduğunu düşünürsek verdiği volümü oldukça yetersiz buldum. Bana göre zaten böyle fırçalar biraz ustalık gerektiriyor, sanırım şimdiye dek en iyi kullanabildiğim fırça çeşidi uzun kıl fırçalar. O nedenle fırçasını hiç beğenmedim dersem yalan olmaz ve hatta bir miktar da hayal kırıklığına uğradım. Uygulamamda ıslak yapısı yüzünden her yere bulaşan ve kolay kurumayan bir yapısı olduğunu gördüm. Dediğim gibi içine hava almasını ve bir miktar daha kullanılabilir olmasını bekledim ama yapısı hala çok ıslak bana göre. Her yere bulaşma sorunu, kolay kuruyamadığı için ikinci katı sürme zorluğunu da tabi beraberinde getiriyor ve tek katla da ben istediğim verimi elde edemedim. 


Kirpiklerimi ilk katta biraz uzatıp biraz da hacim verdiği doğru ancak kolay kurumadığı ve her yere bulaştığı için ben asla bu maskarada ikinci kat geçemedim. Ayrıca aşırı ıslak yapısı yüzünden kirpiklerimi de sürekli olarak birbirine yapıştırdı ve beni gerçekten de çileden çıkardı. 

Tüm bu olumsuzluklardan sonra ilk kat için diyebileceğim tek şey azimli ve gayretli bir miktar da sabırlı olursanız maskara mucize eseri kuruduktan sonra günlük kullanılabilir ve fazla abartı durmayan bir uygulama sunuyor. Kirpiklerinizi sanki sizin kirpikleriniz gibi gösteriyor ve bu bence büyük bir artı. Gerçi ben abartıyı seviyor ve istiyorum ama bu da bana günlük uygulamada hiç yoktan iyidir dedirtti. Hepsine okey dedikten sonra ilk yüzümü yıkamamda gözlerime getirmemeye dikkat etmeme rağmen maskaranın akması ise büyük bir fail oldu gerçekten de, açıkçası ben bu maskarayla aşk-nefret ilişkisi yaşıyorum desem yalan olmaz...


* Yapısı fazla ıslak, hava aldıktan sonra bile bu durum değişmedi.
* Sürümden itibaren her yere bulaşıyor, kirpiklerinizi kırpmamanız şart.
* Fırçası, kısa plastik kıllara sahip olduğundan üzerinde her zaman fazla fazla ürün var bu da doğrudan sizin kirpiklerinize bulaşıyor ve kirpiklerinizi birbirine yapıştırıyor.
* Zor kuruyor, bu da ikinci katı uygulamanızı zorlaştırıyor.
* İlk yüzünüzü yıkamanızda akıyor, alt kirpiklerden zaten yıkamadan da akması çok olası.
* Günlük olarak uygulayabileceğiniz doğal duruşlu bir maskara.
* Orta derecede uzatma ve hacim veriyor, kirpiklerinizi belirginleştiriyor.

Tüm bunların üzerine ben yeniden alır ve kullanır mıyım? Sanmıyorum, çünkü zorlu iş sabahlarında bu ürüne ayıracak kadar çok vaktim olmuyor, herkesin sevdiği ürünlerle benim yıldızım asla barışmıyor nedense, ancak bu ürünü sanırım kardeşim sevecektir, ben de eski maskarama en kısa sürede geri dönmeyi planlıyorum, bu kadar macera yeter doğrusu. 

Benim bu ürüne dair yorum, görüş ve önerilerim işte böyleydi, umarım yazımı severek okudunuz! Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle o halde! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️

You Might Also Like

1 yorum oku / yaz

  1. Adsız10.12.17

    Bu rimele bayılıyorummm. Kenarlarını sıyırarak fazlasını at öyle kullan canım. Biraz bitmeye yakın efsane oluyor

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))