Mavi Etek Sneaker Kombini

10.10.17

Herkese selamlar...

Nasılsınız, umuyorum ki iyisinizdir... Yeni yazıma hoşgeldiniz :)) Yine yeni bir kombin önerisiyle daha bir aradayız, umarım kombini beğenir ve o güzel yorumlarınızı benden ve blogumdan esirgemezsiniz ^^

Bugün yine bir süredir ara verdiğim kombinlerimden birini daha blogumda paylaşmak istedim, aslında her ay hiç olmazsa bir kombin paylaşayım diyorum ama kısmet :) Bundan böyle daha sık eklemeye çalışacağım... Her neyse, bugün ferah ve acayip sıcak yaz günlerine yakışacak şahane rahat ve tam yazlıkçı bir kombinim var, yazlıkçı dediğime bakmayın nerede olsa giyilir bu kombin :))


Bu kombinde marin renkleri kullanmak istedim, bol bol şöyle maviler, beyazlar... Gerçekten de yaza en yakışan renk herhalde maviler ve tonları, bayılıyorum ben de ^^ Bu kombinde sadece mavi ve beyaz olsun istediğimden çok fazla renk katmadım, oldukça sade, oldukça yaz ve oldukça ferah... Daha ne olsun :*

Hadi kombinin geneline şöyle bir bakalım:


Bu kombinde, görebileceğiniz gibi diz boyunda mavi, bel kısmı nakışlı bir etek, beyaz ve omuz kısımları detaylı bir atlet, beyaz kayışlı bir saat ile sneakerları tercih ettim. Oldukça rahat bir kombin olduğu doğrudur ^^ Bu kombinde çanta tercih etmedim çünkü çantanın fazla olacağını düşünüyorum.





Oldukça spor kalmasını istediğim için çanta vs. hiçbir şey kullanmadım, çok sade olduğu için de bluzda ve etekte biraz nakış ve desen istedim, eteğin desenleri gösterilmeyebilir de elbette ama ben gözükürse daha şık duracağını düşündüm. Özellikle beyaz atlet ön kısmında düğümlenerek kullanılırsa da yine çok şık bir görüntü oluşur. Saatle de sneakerın sporluğunu tamamlamak istedim. Bunun üzerine örgü saç ya da salaş bir topuz muhteşem olur diye düşünüyorum, bir de güneş gözlüğü olursa hele tadından yenmez bence ^^

Bu kolay ve sade kombin de işte bu şekildeydi, umarım yazımı keyifle okudunuz! Sıcak aylarda zaten insan çok fazla takıdır, giysidir istemiyor üzerinde, o nedenle kombini mümkün mertebe basit ve az parçayla tamamladım. Umarım sevmişsinizdir :) Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️ 

You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))