Bitenler #2

2.6.15

Herkese merhaba ^.^

Yepyeni bir ay, yepyeni umutlar ve artık okulların kapanmasıyla gelecek harika tatil günleri... Haziran benim için bunlar demek... Umarım bu ay bari bize hayallerimize kavuşma imkanı sunar...Bu arada Berat Kandilinizi de kutlarım dedikten sonra bugünkü esas konumuza gelebilirim... Bu güzel Salı gününde sizlerle uzun süredir beklettiğim bir yazımı paylaşacağım. Bugün Bitenler serime ait ikinci yazımı yazacağım... Dilerseniz çok da uzatmadan başlayalım...
*
Bitenler serimden ilk yazımda -şuradan ulaşabilirsiniz- aslında çok kolay ürün bitiremediğimi yazmıştım, bu konuda yazımı okuyan sevgili arkadaşlardan da çeşitli öneriler gelmişti. Eh birkaç öneri de ben geliştirdim kendimce. Ben de büyük oranda onların tavsiyesine uyarak bu ürünleri bitirdim. Bu tüyoları sizlerle yazımın sonunda paylaşacağım, okumaya devam edin ^.^


Hadi yakından bakalım :


Farmasi Arganoil Şampuan: Hayatımın şampuanı diyebilirim, ilk bitenler yazımda eklemeyi unutmuştum, ben de ikincisine ekledim. Yazısını çok yakında büyük bir keyifle yazacağım ):

Dermokil Special Saç Dökülmelerine Karşı 3'lü Etkili Şampuan: Yazısına şuradan ulaşabilirsiniz...

Bioblas Anti Sebum Özlü Saç Dökülmelerine Karşı Etkili Şampuan: Bu da kullandığım bir diğer şampuan... Yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.


Komili 60 adet Islak Temizlik Havlusu: Sıklıkla geri dönüp de aldığım bir ıslak mendil, aslında bana göre hepsi aynı işlevi görüyorlar ıslak mendillerin. Buldukça aldığım bir ürün, kokusunu pek beğenmesem de eh idare eder diyorum.

Nivea Baby Fresh & Pure Islak Mendil: Bunu diğer bitenler yazımda da paylaşmıştım, nihayet üçlü 
set olarak aldıklarımızı bitirebildik. Bir daha alacağım bir ürün değil malesef, kokusunu sevemedim.


Watsons Invigorating Wet Tissues: Watsons'ın kendi ürettiği ıslak cep mendillerinden. Sanırım aşık oldum bunlara. Özellikle bendeki yasemin kokulu olanıydı, buram buram yasemin kokuyordu. Bayılarak kullandım, ilk fırsatta Kütahya Sera'dan stok yapacağım :)

Gratis Benri Islak Mendiller: Şipşirin tasarımları ve minicik boyutlarıyla aşık olduğum bir diğer ürün. Hep alıyorum hep de alacağım. 

Teno Cep Kuru Mendilleri: Bu mendilleri A101'den ya da herhangi bir marketten sıklıkla alıyorum. Mendilsiz kalmamak için stokladığım doğrudur :)


Avon Senses Waterfall Revitalising Lemon, Lime & Ginger: Avon'un ilk başlarda duş jeli sandığım sıvı sabunu. Kokusundan pek hoşlanmadım, tekrar alacağım bir ürün değil malesef.

Avon Care Extra Firming Hand Cream: Yazısına şuradan ulaşabilirsiniz...

Avon Celebre Body Mist: Celebre kokusuna aşık olduğum ve uzun yıllardır benimle olan bir parfüm. Vücut spreyi de indirimde olduğu zaman kaçırmak istememiştim, bir süre sonra kokusunu özleyince geri dönebileceğim bir vücut spreyi.


Watsons Floral Temptation Hand Cream: Watsons'ın kendi üretimi el kremi. Ben özellikle Japon Kiraz Çiçekli olanına bayılıyorum, bittikçe alabileceğim bir ürün. Yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Signal Beyaz Güç Diş Macunu: Pek bir farkını göremedim. Eşim de ben de daha ziyade Colgate kullanıyoruz ve seviyoruz ama ben Signal White Now'ı da merak ediyorum. Sıradan bir diş macunuydu, tekrar almam.

Down Under Naturals Argan Yağlı Saç Bakım Şampuanı: Deneme boy bir üründü, uzun süredir elimde olduğundan bitireyim dedim, saçlarımın sevdiği bir ürün oldu, ileride büyük boyunu da alabilirim.


Soffio Islak Mendiller: Kokularına bayılıyorum, sıklıkla tedarik edip çantama attığım bir ürün. A101'lerde bulabilirsiniz.

Nivea Cream: Nivea'nın klasik kremini eşim de ben de severek kullanıyoruz. Küçük boylarından bir tane daha bitirdim :) Tekrar tekrar alabileceğim bir ürün.

Avon Little Black Dress Seyahat Boy Parfüm: Nihayet bir parfüm bitirebildim. Uzun süredir benimle birlikteydi, kokusuna aşığım. Özlediğimde tekrar tekrar alabileceğim bir ürün.

Absolute Feminine Wipes: Gratis'den aldığım genital bölge temizleyici mendiller. Ferah bir kokuları var, pek işlevli olduğunu söyleyemeyeceğim ama temiz ve bakımlı hissettiriyorlar. Başka markaları da denemek isterim. Güzel bir üründü, gittiğimde alabilirim.


Cilit Bang Yağ ve Kir Sökücü Mutfak : Bundan böyle ev kozmetiği ile ilgili bitirdiklerimi de ekleyeceğim, ev hanımı olduğum belli olsun :)) Cilit Bang'i seviyorum özellikle de mutfak için olanını. Şuan Scotch Bright'ınkini kullanıyorum ama bu da bittikçe tekrar tekrar alabileceğim güzellikte bir ürün. Tavsiyemdir :))

*

Evet arkadaşlar, benim bitirdiklerim bunlardı, zaman zaman bitenler serime ait devam yazıları gelecek, takipte kalmayı unutmayın :))

*
Şimdi de ürün bitirebilmek için kendimce tecrübeyle sabit olan fikirlerimi sıralayayım :

1- Elinizde yarım veya bir miktar kullanılmış bir ürün varsa önceliği o ürüne verip bitirmeye çalışın.
2- Son kullanma tarihi önceliğine göre son kullanma tarihleri geçen ya da geçmeye yaklaşan ürünleri kullanmayın. Aldığınız ürünleri ömrü tükenmeden tüketin.
3- Bitirmek istediğiniz ürünleri çantanızda bulundurun ve gün içerisinde sıklıkla kullanın.
4- Bitirmek istediğiniz ürünleri elinizin altında ulaşabileceğiniz bir yerde bulundurup o ürünleri sık sık kullanın.
5- Gece yatmadan önce uygun ürünleri seçip yatağınıza yakın bir yerde konumlandırın ve yatmadan önce ve kullanım önerisine göre her gece düzenli olarak yeter miktarda kullanın.

*

Diğer bitenler yazılarım:

Daha sonraki bitenler yazılarımda da görüşmek dileğiyle...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

HC.














You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. Bir sürü şey bitmiş, oh ne güzel :) Nivea ıslak mendili şu an bende kullanıyorum, seninle aynı düşüncelere sahibim. Ve Watsons yaseminli mendillere bayılıyorum ben de :) O zaman gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı ürünleri sevmemize ve kullanmamıza da çok sevindim, aynen öyle gelsin yeniler...

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))