Bahar Cekilisi | Cekilis Sonucu

4.6.15

Herkese merhaba ^.^

Haftanın dördüncü gününden, bol yağmurlu bir Perşembe gününden selamlar... Bu havaları Edward Collen gibi ben de çok seviyorum hihi '.' Bugün sizlerle 17 Nisan 2015'de başlattığım Bahar Çekilişimin sonuçlarını paylaşmak üzere blogumdayım... Çünkü çekiliş fotoğrafında da özellikle belirttiğim gibi çekiliş belirlenen tarihte 31 Mayıs 2015'de sona erdi. Herkesin en heyecanla beklediği güne, çekilişin sonuçlarını açıklamaya sıra geldi... Hadi o zaman sizleri daha da meraklandırmadan başlayalım....
*




Çekiliş ayrıntılarına şuradan ulaşabilirsiniz... Çekilişi, bildiğiniz gibi hem blogdan hem de Instagramdan yürüttüm. Geçerli blog katılım sayısı, 34 oldu. Burada birkaç açıklama yapmam gerekli; 

1- Ne yazık ki Instagram takibi zorunlu olduğu için takip etmeyenlerin ya da yorumunda takip ettiğini belirtmeyenlerin katılımını geçersiz saymak durumunda kaldım, bu durumu çok önceden çekiliş yazısında özellikle belirtmiştim. 

2- Yine aynı şekilde sosyal medya hesaplarımdan takip ettiğini belirtip paylaşım yapmamış olanların ek hakları da geçersiz oldu üzgünüm. Çekiliş yazısında belirttiğim gibi +1 hak için hem takip etmeli hem de profilinizde paylaşmalıydınız!
*
Geçerli Instagram katılımı ise 251 kişi oldu. Katılan herkese çok teşekkürler :) Yani toplamda 285 katılım olmuş oldu ^.^
*
İsimleri bilgisayarda listelemeden önce kendim listeler hazırladım ve ona göre bir sıralama yaptım, onu da burada paylaşmak isterim :)


İsterseniz detaylı isim listesine geçelim: 



















Evet detaylı isim listesi yukarıda. Görebildiğiniz gibi Instagram ve blog çekilişi bir arada olduğundan bir blog katılımı bir Instagram katılımı şeklinde hazırladım listeyi. Blog katılımı az olduğundan kalanları da Instagramdaki katılımcıları listeleyerek oluşturdum. Şanslı numarayı çekelim o zaman ):)


Çekilişi kazanan ınstagram takipçilerimden hndgg59 oldu, tebrikler :) İletişim bilgilerini en kısa sürede ( maksimum 3 gün içerisinde ) hasibecengizkarakuzu@gmail.com adresine göndermeni bekliyorum :))


Evet arkadaşlar, bir çekilişin daha sonuna geldik :)) Kazanamayanlar lütfen üzülmesin... 

Kendinize çok iyi bakın, yeni çekilişlerde görüşmek dileğiyle ^.^

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

HC



You Might Also Like

4 yorum oku / yaz

  1. Sansa bakar misin cok yaklasmisimm sans tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bir dahaki sefere o zaman diyelim :)

      Sil
  2. hayırlısı olsun inşallah iyi günlerde kullansın

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))