Kumaştan Çiçek Yapımı

25.8.13

Herkese merhaba :)

Evde uzun zamandır bulunan özel olarak aldığım bazı kumaşlar vardı. Ben de bunlarla neler yapabileceğimi düşünürken çok güzel bir site keşfettim, bahsetmezsem olmaz. İsmi Hobi Denizi. Tığ işinden geri dönüşüme kadar tam bayanlara özel bir site.Üstelik  güzel paylaşımlar yapan bir de facebook adresi var elbette.Düzenli takipçiler yeni yazıları ve eklenen ürünleri buradan rahatlıkla takip edebiliyorlar, size de tavsiyemdir:)
Hobi Denizi-Facebook adresi

Ben de bu güzel sitede gezinirken oldukça basit ve bir o kadar da benim gibi en beceriksiz ev hanımlarının bile elinden gelebilecek bir yazıya rastladım, orijinal yazıyı sitede bulabilirsiniz:)

Size adım adım yaptığım çiçekleri göstereceğim, siz de oraya buraya serpiştirmek için yapabilirsiniz, oldukça basit...

KUMAŞTAN ÇİÇEK YAPIMI


Malzemelerimiz:

İstediğiniz kumaşlar
Tükenmez kalem
Kolonya kapağı ya da kavanoz kapağı
Makas
İğne-İplik

ADIMLAR:


1-.İstediğimiz bir kumaşı alıyoruz.
2-Üzerine kavanoz kapağımızla ya da herhangi bir kapakla 5 daire çiziyoruz.
3- 5 daireyi makas yardımıyla kesiyoruz.
4- Dairelerimiz hazır:)



5- İlk dairemizi ikiye katlıyoruz.
6- İğnemize ip geçirdikten sonra dairenin açık uçlarını teğelliyoruz.
7- Dairenin ağzını tamamen kapıyoruz.
8- İpi ve iğneyi çıkarmadan daireyi hafifçe büzmeye başlıyoruz.



9- İğneyi çıkarmadan diğer daire için de aynı işlemi uyguluyoruz. 
10- İkinci daireyi de büzüyoruz.
11-Üçüncü daireyi de büzüyoruz.
12- Dördüncü dairemizi de ekleyip büzüyoruz.


13-Beşinci daireyi de yapıp ilk daireyle birleştiriyoruz.
14-Ortası için ufak bir yuvarlak kesip etrafını dikiyoruz.
15- Mercan rengi orta daireyi de diğerleri gibi büzüyoruz.
16-Çiçeğimizin ortasına tutturuyoruz.

Vee işte çiçeğimiz hazır:))

Ben birkaç tane daha yaptım:)


Siz de bu gibi çiçeklerle vazolarını, giysilerinizi vs. süsleyebilirsiniz. Ben bu çiçekleri çok sevdim ve de çok amaçlı buldum. Şimdilik çiçekleri ne yapacağıma karar vermiş değilim, ikinci yazımda diğer çiçeklerimi ve kullanım amaçlarını resimleyeceğim):)

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️

                                                       



You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. Çiçeğin her türlüsünü seven ben için bunlar da çok ama çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. el emeği ürünlere bayılırım, çiçeklerin çok ama çok güzel olmuşlar... Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))