DIY: Çikolata Kokulu Çerçeve Yenileme

21.8.13

Herkese merhaba :)

Başlığı bulmak o kadar da zor olmadı,çünkü yazımı okuduğunuzda ne denli uygun bir isim olduğunu anlayacaksınız:) Bayram bitiminde böyle bir etkinlik çok güzel oldu doğrusu... Eşimin önceden getirdiği ve bir gazetenin hediyesi olan çerçevenin kabını değiştirmek istedim. Bunun için Ece çikolatalarının ve Octavia çikolatalarının iç kısmındaki kabını kullandım. İşte çerçeve yenileme etkinliğim:




ÇİKOLATA KAPLARIYLA ÇERÇEVE YENİLEME

Malzemelerimiz:


Öncelikle çikolata kaplarından minik kalpler yaptım:





Ardından çerçeve şeridi kadar kestiğim çikolata kaplarını bütün olarak yapıştırdım.




Üzerine mor tofita kağıdından noktacıklar keserek kalplerin ortalarını süsledim.



Sonuç böyle oldu, aslında çerçevenin biçiminden dolayı kırmızılıklar da gözüküyor. Hiç gözükmemesini tercih ederdim ancak bu da farklı bir hava verdi bence:) 


:)) Çikolata kokusu da çerçeveye ayrı bir lezzet veriyor:))

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️

                                                       







You Might Also Like

1 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))