DIY: Dondurma Kutusundan Tokalık Yapalım !

2.8.13

Herkese merhaba :)

Artık materyal denince akla hep, kağıt, plastik vs. gelir. Ben de evde artık materyal olarak kutuların değerlendirilebileceğini düşündüm ve ilk iş dondurma kutusuyla göreve başladım. Şöyle küpelerimi ve tokalarımı koyabileceğim bir kaba ihtiyacım vardı, ben de ucuzluktan aldığım kumaşlarla ne yapabilirim diye düşünürken, işte şu cici çıktı ortaya,umarım size de ilham verir de ev için yaptığımız gereksiz harcamalardan kurtuluruz cümleten:)


Malzemelerimiz:


Yapımı:

İlk önce benim kumaşım desenli olduğundan desen etrafında döndüm de diyebiliriz, alt kısma deseni yapıştırdıktan sonra kalanıyla etrafını kaplamaya başladım.




Kenarlarını da makas yardımıyla düzlüyoruz:



Her tarafını kapladıktan sonra sıra kapağına geldi.



Yakından bakalım bakalım, dondurma yazıları görünüyor mu?


Vee, kutumuz tamamdır!


Ben altlık olarak köpükle denedim, şık duruyor gerçekten:



Ama tabi isteğe bağlı bir olay:


Sevimli bişi oldu be:)






Kolay Gelsin Şimdiden...:)))

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️

                                                       


You Might Also Like

1 yorum oku / yaz

  1. Çok güzel değerlendirmişsin dondurma kutusunu... Kumaşın deseni de çok yakışmış, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))