Ürün Yorumu: Farmasi Berries Yüz Peelingi

23.6.16

Günaydın!

Yeni bir günden merhaba, yeni bir yazıyla elbette... Bu güzel Perşembe gününde sizlerle bir süredir kullandığım ve hakkında fikir sahibi olduğum bir kozmetik ürününü paylaşmak istiyorum.

Farmasi benim ürünlerini çok severek kullandığım bir marka, bir süredir alışveriş yapmayı kesmiş olsam da... Sebebine gelince, üçkağıtçılık diyebilirim. Okuldan bir öğretmen arkadaş temsilciliğini yaptığından katalogları uzun uzadıya inceleme imkanım oldu, çok severek kullandığım özellikle birkaç ürün markajımdaydı, yakından onları inceliyordum. Ve babalar günü katalogunda nasıl her bir ürünün şişirildiğini ve fiyat olarak uzaya çıkarıldığını gördüm. İndirim adı altında yapılmasa bile insan babalar gününe özel bariz indirimler bekliyor. Ancak bunun yerine neredeyse yüzde elli zamlanmış ürünler buluyorsunuz. Gratis'in şişirmesini bu gibi markalarda da görünce biraz soğudum aslında. Bu yüzden de gerçek bir indirim görene dek alışveriş yapmayacağım.

Neyse ki elimde hala Farmasi'den birkaç ürün var, onlardan biri de yüz peelingi. Bu ürünü direkt satıcı arkadaştan çok çok uygun bir fiyata almıştım. Uzunca bir süre çekmecede bekledi, şimdilerde kullanmaya başladım. Hadi yakından bakalım:


Ürün elinize yumuşacık plastikten tüp şeklinde bir ambalajda ulaşıyor. Ön ve arka ambalajı oldukça renkli, kırmızı ve beyazın uyumunu yansıtıyor. Detaylara resimlerden ulaşalım:




Kolay açılıp kapanan pratik bir kapağı var, orta boyutlardaki akış deliği elinize yeterli miktarda ürün almanızı kolaylaştırıyor.



KOKU - İŞLEV -YAPI?

YAPI: Normal bir peelinge göre bence fazla sıvı ama bir yüz peelingine göre de oldukça başarılı bir yapısı var. Orta sıvılıkta beyaz losyon kıvamlı bir peeling, içerisinde ambalajın adında yazıldığı ve ambalajın ön yüzünde görüldüğü üzere ahududu tanecikleri içeriyor. Bu tanecikler orta sertlikte, çok küçükler. Peeling, yüzünüzü tahriş etmiyor, yüzünüze güzel yayılıyor ve fazla köpürmüyor. Bir peelingden beklenen her şey yani. Kullanım sonrasında da sizlere yumuşacık bir cilt sunuyor.

İŞLEV: Temizleme ve arındırma işini güzel yapan bir peeling, sadece belki yapısı nedeniyle yüzünüzde ölü deriyi arındırıp pürüzleri giderme gibi bir işlevi yok. Zaten ürünün vaatlerinin arasında da böyle bir şey yok. Güzel arındıran, temiz bir his bırakan ve de cildinizi yumuşacık yapan bir ürün diyebilirim.

KOKU: Meyve tanecikleri içerir de kötü kokabilir mi bir ürün? Bence bu sorunun cevabı her zaman için 'Hayır!'. Muhteşem ve ötesi kokuyor, özellikle ürünü uygularken hiç bitmesin istiyorsunuz. 


Severek kullandığım bir yüz peelingi oldu benim için. Çok az bir miktarı da yüzünüze yetiyor, bereketli bir ürün de diyebilirim. Maske uygulamak istemediğinizde ya da vaktiniz olmadığında temizleyici üzerine bu ürünü kullanabilirsiniz. Başarılı bulduğum ve sizlere de tavsiye ettiğim ürünler kategorisine girdi bu güzellik... Sizler neler düşünüyorsunuz? Aranızda bu ürünü kullananlar ve memnun kalanlar oldu mu? Paylaşırsanız sevinirim. Farmasi kataloglarında halen bu ürün bulunuyor mu bilemiyorum, son iki ayın katalogunu yakından incelememe rağmen ben göremedim :((  Ancak eğer görürseniz hemen almanızı tavsiye ederim :))


Bu güzel ürüne dair benim yorum ve görüşlerim bu şekildeydi, umarım yazımı severek okudunuz. Sonraki yazılarımda da görüşelim lütfen ! Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️


You Might Also Like

5 yorum oku / yaz

  1. Ambalaji çok güzel e kokusu da güzelmiş daha ne olsun :)! Bende yeni yazıma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin blogunu zaten çok keyifle izliyorum, güzel yorumuna da teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Ahududu tanecikleri olması çok güzelmiş eminim kokusu çok güzeldir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir ürün gerçekten de üstelik fiyatı da acayip uygundu, kataloglarda hala mevcutsa bakmanızı öneririm...

      Sil
  3. Merhaba bu bacaklar icin kullanilsa etki edermi acana

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))