Bitenler #9 ( Sevdiklerim - Sevmediklerim )

8.6.16

Merhabalar....

Razaman ayınız bereketli ve hayırlı olsun :) Güzel bir aya eriştik, Allah hayırlısıyla tamamlamayı nasip etsin bizlere...

Bloguma ilk kez uğruyorsanız, bu blogda kitap eleştirilerimi, yemek tariflerimi, çeşitli ve özgün hobilerimi, kozmetik, kitap ve ev alışverişlerimi, kendi gardrobumun kombinlerini, kullandığım kozmetik ve kişisel bakım ürünleriyle bu ürünlere dair yorumlarımı, izlediğim ve yorumladığım filmleri bulabilirsiniz... Blogumda keyifli vakit geçirmenizi dileyerek bugünkü yazıma başlıyorum...

Bugün sizlerle son zamanlarda bitirdiğim kozmetik ürünleri paylaşmak üzere blogumdayım, Aslında bunlar bitirdiklerimin bir kısmı, diğer kısmı ise çoğunlukla tester ürünlerden oluşuyor, onları ve yanında yine birkaç büyük bitenlerimi ise bir sonraki yazıma bırakıyorum. Hadi gelin şimdi neler bitirmişim ona bakalım !


Ürünlerimin genel hali şu şekilde:


Hadi başlayalım:


Islak Mendiller: Fresh'n Soft'u kapaklı olduğundan severek kullandık, Dalin'in ise kokusunu çok seviyorum. Soffio da yanımdan ayırmadıklarımdan. En sevdiklerimiz burada da diyebiliriz...


Avon Cherish Roll On Deodorant: Avondaki diğer roll on lara göre performansı oldukça başarılıydı, kokusu neredeyse altı yedi saat süresince benimleydi, korumasını da başarılı buldum. Severek kullandığım bir ürün oldu, ama çabucak bitti :(

Dove Original Deodorant: Kokusu ve koruması yine başarılı bir ürün daha, benim Dove seyahat setimin içinden çıkan bir üründü, bittiğine seviniyorum. Büyük boyunu ilerleyen zamanlarda alabilirim.

Nivea Fresh Natural Deodorant: Kokusunu pek sevemesem de başarılı bir üründü, ancak çok bereketsiz bir ürün. Farklı çeşitlerini de örneğin; aromalılarını da çıkarmalılar bence. Severek kullandım, uygun fiyatlı bulursam yeniden alırım.

Avon Little Black Dress Vücut Spreyi: Uzun zamandır benimle olan bir ürünü daha bitirdim, ben Avon'un parfümlü vücut spreylerini pek sevmiyorum açıkçası, çok fazla havaya yayılıp çok az kalıcılık sağlıyorlar. Elimdekiler bittikten sonra yeniden almayı düşünmüyorum.


Le Soleil Şampuan: Hayatımda gördüğüm en berbat şampuandı, bir de indirimde ikili paket halinde almıştım, resmen bin pişmanım. Seveni çok olmasına rağmen ben hiç sevemedim, bu ürünle ilgili detaylı bir yazım mevcut; şuradan ulaşabilirsiniz.

Urban Natural's Intense & Keratin Saç Bakım Kremi: Özellikle bu pembe olanını çok severek kullanıyorum, büyük boyunu indirimde yakalamak istiyorum. Kesinlikle alacağım.

Urban Natural's Biotin & Keratin Saç Bakım Şampuanı: Güzel bir üründü, ancak ben Urban'ın saç kremlerini daha çok seviyorum ve daha çok işime yarıyorlar. Şampuan olarak yeniden almam.


Derby Lady: Pembişliğine aldanıp da satın aldığım bir üründü, kesinlikle almanızı tavsiye etmem. Gratislerde satılan markalar daha başarılı, ben bulabilirsem onlardan alacağım.

The Foot Factory Ayak Bakım Banyosu: Çok severek kullandığım bir üründü, yenisi alınacak elbette :)) Detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Duru Fresh Sensations Arındırıcı Duş Jeli Okyanus Esintisi: İkili olarak indirimli aldığım bir üründü, biri bir önceki bitenlerimde yer alıyordu, ancak çok sıkıldığımdan bir daha almayacağım. Kıvamı da bence çok koyu ve katı bir ürün, kullanışlı olduğunu düşünmüyorum.


Benri Disk Pamuklar: Bitirdiğim kaçıncı paket bilmiyorum ama son zamanlarda kalitelerinde bir azalma görüyorum, markasız bir A101 pamuğu bile daha iyi iş görüyor. Uzunca bir süre yeniden almayı düşünmüyorum.

Arslanlı Hidrofil Pamuk: Pamuk konusunda sevdiğim markalardan biri, severek kullanıyorum, denk geldikçe de yenisini almak istiyorum.


Essence Pure Skin Temizleyici Burun Bantları: Berbat bir üründü kesinlikle, özellikle dış ambalajını açana kadar bir hal oldum, hatta yırttım gördüğünüz gibi. Temizlemesi orta derecede olsa da yine de yeniden almayacağım, çünkü Rituel de Beaute markasından daha memnunum.

Purederm Snail Maske: Tek kullanımlık bu maskeleri çok başarılı bulmasam da ara ara sepete ekliyorum.

Farmasi Intim Mendiller: Severek kullandığım ürünlerden, detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Kuru mendiller: Selpak'ı özellikle tek geçsem de Benri'nin mendilleri de sevdiklerimden. Bolca bitiriyorum.


Mest Yeşil Çay: Çok severek tükettik, yeniden alınabilir.

Class Men Parfüm: Erkek kardeşimin bitirdiklerinden, buraya eklemek istedim. Güzel bir parfümmüş, yeniden alınabilir elbette.

Avon Infınıte Seduction Vücut Losyonu: Kalıcılığı, performansı ve kokusunun muhteşemliğiyle benden on puan alan bir üründü, çok severek kullandım. Ne yazık ki bitti :(

Colgate Plax Ağız Çalkalama Suyu: Yine bayılarak bitirdiğim bir üründü, yenisi alınacak ^^

Avon Full Speed EDP: Erkek parfümleri arasında sevdiğim markalardan biriydi, erkek kardeşim yine kullanıp bitirdi. Kokusu güzel, yeniden alınabilir.


Por Çöz: Çok severek kullanıyorum, çok da başarılı. Yeniden alacağım mutlaka.

Aygaz Otogaz Araba Mendilleri: Güzel bir üründü, ekleyeyim dedim.

Fresh Up Buzdolabı Poşetleri: Ağzı kilitli ürünlerdendi, çok severek kullandım, sizlere de tavsiyemdir mutlaka.

Glade Oda parfümü: Kalıcılığı sıfıra yakın bir ürün, hiç sevmedim, kokusu da oldukça yapaydı, sprey formluları daha çok seviyorum.

Kurt Plast Yara Bantları: Berbat bir üründü, suyla ilk temasında çıkan bantlardan, paranızı çöpe atmayın diye eklemek istedim.


Vernel Aroma Theraphy Yumuşatıcı: Kokusu biraz ağır gelse de yine de kullanıp bitirdim, güzel bir üründü, ancak mavi renklisini daha çok sevdim.

Pril Hepsi Birarada Bulaşık Makinesi Tableti: İlk aldığım tabletlerdi, bir seneden fazladır gidiyor bana ama gel gelelim hiç memnun değilim bu ürünlerden. Düşük sıcaklıkta erimeyen öylece kaskatı kalan tabletlerdi, illa ki en yüksek sıcaklık istiyorlardı. Bir daha kesinlikle almayacağım, şimdi Fairy kullanıyorum, gayet de memnunum. Onları da bir sonraki bitenlerimde görebilirsiniz :))


Omo Colour Çamaşır Deterjanı: Aslında Persil kullanıyor olsam da bulamayınca yedek olarak aldığım bir deterjandı ama güzel temizlediğini düşünüyorum. Yola bu ürünle devam ediyorum şimdilerde...

*

Evet arkadaşlar, benim biten ürünlerim bu şekildeydi, umarım severek okumuşsunuzdur, yeni yazılarda da görüşelim mi? Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️














You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. Gelsin yeniler o zaman. Alışveriş yapıp canlanma vaktidir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, bitenleri tazelemek şart :)

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))