Bohem Kombin

16.6.16

Herkese yeniden merhaba!

Nasılsınız, umarım keyifler yerindedir... Havaların yağmuruna inat bizim havamız güneşli olsun, malumunuz okullar kapanıyor yarın, son günlerde epey yoğun olduğumdan yazılarımda ve okumalarımda biraz aksamalar meydana geldi, o nedenle bu ay biraz gecikmiş bir program dahilinde ilerleyeceğim :( Her neyse, bugün sizlerle uzun zamandır paylaşmadığım kombinlerimden birini paylaşacağım, hemen başlayalım...

Aslında hiç yoktan ayda bir tane kombin paylaşmak istiyorum ama şimdilik pek çekemediğim için halihazırda birkaç kombin var, çektiklerimin de yüzde yetmişini ya eksik bulduğumdan ya da yeterli bulmadığımdan yayınlamıyorum, bunun yanında aynı aksesuarları kullanıp tekrara da düşmek istemiyorum. Böyle işte dostlar, ancak bu sorunları aşamayacağım demek değil bu :)) Vakit ve imkan buldukça gardırop kombinlerimi paylaşmaya ve çekimlemeye devam edeceğim...

Bugünkü kombin, benim sıklıkla tercih ettiğim türden ve aslına bakarsanız kendi tarzıma en yakın örneklerden biri diyebilirim. Bu kombini üzerine bir hırka ve şalla türban kombine çevirip yazın sıklıkla tercih ediyorum. Sizler içinse içerisine biraz bohemlik katarak en sade ve yalın haliyle burada paylaşacağım... Kombine bohem dememin sebebi kullandığım ve seçtiğim parçaların tarza yatkınlığı ve aksesuarımın kullanım çeşitliliği... Bu arada bana en yakın tarz bu olduğu için yaz aylarında sıklıkla bu tarzda kombinler görebileceksiniz...

Hadi başlayalım !


Öncelikli olarak isterseniz kombine genel olarak şöyle bir göz atalım ve sonrasında detaylara inelim:


Kombinin ana parçası benim de her zaman favorim olan uzun siyah salaş etek... Salaş ve bohem olan her şeyi giyebilirim doğrusu... Bu tarz uzun ve bol salaş etekler yazın hem serin tutmasıyla hem de benim gibi boyu bir minnak kısa olan arkadaşların boyunu uzatmasıyla gönülleri fethediyor. Üstelik de bana göre gayet joker parçalardan. Üzerine bir bluz ve topuklularla şıklığı da yakalayabilir, ya da sneakerlar ve tişörtle sportif olabilirsiniz. Yine benim tercih ettiğim gibi düz ayakkabılar ve bol baskılı tişörtlerle ise hem spor hem de şık olabilirsiniz... İlk parçamız uzun siyah etek...


Bana göre bu kombinin ana yıldız parçası ise petrol yeşili baskılı tişört... Kısacık kolları ve rengiyle kombine renk kattı diyebilirim. Bol salaş bir tişört ile devam ediyoruz...


Ana örüntümüzü tamamladık...


Gelelim aksesuar detaylara... Çanta olarak siyah yapay deri fiyonk detaylı uzun askılı çanta tercih ettim. Böyle uzun askılı minik kutu gibi çantaları hem çok seviyor ve de son zamanlarda sıklıkla tercih ediyorum hem de böyle bohem kombinlere çok yakıştırıyorum. Ayakkabıda ise yine aslında hiç renk detayı istemesem de siyah düz pabuçlarımı kullandım.


Geliyoruz esas bohemliğin aksesuarına... Yeşilköy'de otururken bir zamanlar sıklıkla Bakırköy sosyete pazarına giderdim ve oradan ne bulursam da alırdım :)) Sık olmasa da çok severek aldığım parçalardan birileri de fularlardı, bu fularları çok amaçlı olarak kullanmayı sevdiğimden desenini beğendiklerimi ya da düz renkleri almaya daha çok gayret ederdim. Bu kombinde de tül siyah uzun fuları kullandım. Bu fuları kombine uygun olarak ister bileğinize dolayabilir, ister boynunuza dolayabilir ya da eğer isterseniz başınızın etrafında bant olarak tercih edebilirsiniz. Hatta bence ayak bileğinde bile değişik durabilir, çok amaçlı olarak kombine değişik şekillerde hayat veriyor bence... Eğer bilekte kullanmayacaksak da minik siyah bantlı bir kol saatiyle çok fazla aksesuar kullanmadan kombini tamamlayabiliriz. 

NOT: Yazımı okuyanlar arasında bohemliğin en önemli unsurlarından birinin bol aksesuar kullanmak olduğunu düşünen veya yazanlar olabilir, ancak ben bu kombinde baskılı tişörtten dolayı çok fazla aksesuar kullanmak istemedim. İlerleyen zamanlarda bol aksesuarlı kombinler de gelebilir ^^ Takipte kalmayı unutmayın :)


Benim bohem sınırlar içerisinde tercih ettiğim basic- sade kombinlerden biri böyleydi... Umarım yazımı severek okumuşsunuzdur, yeni kombinlerde ve kombin yazılarında da görüşelim mi? 


Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️














You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. Siteniz gerçekten çok güzel başarılarınızın devamını dilerim. Bizde asansör ile ilgili bir site açıyoruz sizide bekleriz umarım begenirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorum için çok teşekkür ediyorum, ilgilenenler linkten tıklayarak sitenize ulaşabilirler.

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))