Tirit Tarifi

11.6.16

Herkese merhaba !

Bloguma ilk kez uğruyorsanız, bu blogda kitap eleştirilerimi, yemek tariflerimi, çeşitli ve özgün hobilerimi, kozmetik, kitap ve ev alışverişlerimi, kendi gardrobumun kombinlerini, kullandığım kozmetik ve kişisel bakım ürünleriyle bu ürünlere dair yorumlarımı, izlediğim ve yorumladığım filmleri bulabilirsiniz... Blogumda keyifli vakit geçirmenizi dileyerek bugünkü yazıma başlıyorum...

Bugün sizlerle çok güzel ve inanılmaz pratik bir yemek tarifi paylaşacağım, başlıktan da anlayabileceğiniz üzere ismi Tirit... Genelde türküde ismi geçince hep merak ettiğim tiridi ilk kez kayınvalidemlerde yeme imkanım oldu, sonrasında da kendim yaptım, şimdi de sizlerle paylaşarak bu güzelliği yeniden hatırlatmak istedim, zaten pek çoğunuz da biliyorsunuzdur, ama dediğim gibi ben yeni öğrendim. Neyse, hemen başlayalım!


TİRİT TARİFİ ( TAVUK )

( 4 KİŞİLİK )

İstediğiniz miktarda haşlanmış tavuk eti
Tavuk suyu
2 tane kuru yufka
Tuz, karabiber

YAPALIM !

Öncelikle istediğiniz miktarda tavuğu bir güzel haşlıyoruz ve büyük parçalar halinde - ya da küçük - didikliyoruz. Ben önceden hazırlayıp dolaba yerleştirmiştim, tiridi yapacağım zaman çıkarıp kaynattım.



Bir tane genişçe bir tepsi alıyoruz ve içerisine yufkalarımızı parçalıyoruz.




Yufkaların tamamını kırıklıyoruz.


Hazırladığımız tavuk suyunu kuru yufkaların üzerine gezdiriyoruz.



Bolca tuz ve karabiberle de tamamlıyoruz vee tiridimiz hazır ! En büyük özelliği tepsiden kaşık kaşık yenmesi, o nedenle tepside sunumunu yapıyoruz. Ben bu yemeğe gerçekten bayıldım, hem sahurda hem de iftarda tercih edilebilecek güzel ve oldukça pratik tariflerden birisi, umarım dener ve afiyetle de yersiniz :))




Benim sizlerle paylaşacağım yemek tarifim bu şekildeydi, daha güzel yemek tariflerinde de görüşelim lütfen! 

 Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️


You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))