Alışveriş / Gratis, Diğer

25.6.16

Herkese merhaba !

Yeni bir yazıyla daha bir aradayız vee günlerden tatlı Cumartesi... Bu güzel günü umarım güzel değerlendiriyorsunuz, ben evde pinekleyerek geçiriyorum çünkü malumunuz cehennem sıcakları iş başında! Sıcakları hiç sevmeyen biri olarak bu durumdan hiç memnun değilim malesef, ancak yapabileceğimiz en iyi şey kendimizi gölgelik bir yere atıp korunmak :)) Sizlere de özellikle 10.00 ile 16.00 saatleri arasında güneşte kalmamanızı hatırlatmak isterim...

Bugün sizlerle son zamanlarda yaptığım minik Gratis alışverişimi ve buradaki marketimizden yaptığım birkaç alışverişi paylaşacağım, arasını uzatmadan hemen yazmak istedim. Hemen başlayalım !


Öncelikle ne zamandır Gratis'den alışveriş yaparım, ilk defa elli lira ve üzerine verilen şu çanta ambalajdan verildi bana çocuklar gibi sevindim valla :) Bunu buraya yazmam gerekiyordu evet, Gratis bence biraz cimri :((

Neler aldığıma şöyle bir göz atalım:


Hemen belirteyim, ben bu alışverişimi bayram indiriminden önce geçen hafta sonu gerçekleştirdim, indirimleri pek kale almıyorum gördüğünüz gibi :)) Şaka bir yana, ihtiyaçlarım vardı, hazır Kütahya'ya kadar gitmişken indirimi beklemeden ne var ne yoksa toparlayayım dedim :))

İlk olarak şampuan almayı düşünüyordum zaten, hem şampuanı hem de uzun zamandır çok merak ettiğim mucizevi yağı birlikte bulunca kaçırmak istemedim, fiyatı da; 14.90 idi.


Palmolive duş jellerinde bir alana bir bedava vardı, hazır duş jelim de bitmek üzereyken yedekleyeyim dedim, ikisi 8.50 liraya gelmiş oldu.


Saç kremim bitti, bitenlerimde göreceksiniz zaten, onu yedekledim. Dalan Dolive'in zeytinyağlı saç bakım kremi 8.50 liraydı. Bu ürünle ilgili detaylı bir yazım mevcut, şuradan ulaşabilirsiniz.

Andrea'nın Face Spalarını da önceden kullanıp memnun kalmıştım, birkaç tane yedekledim. Bunların tanesi 2.95 liraydı.


Benri'nin gözlük temizleme mendillerinin methini duymuştum, bilgisayar ve telefon ekranı temizlemede kullanmayı düşünüyorum. Fiyatı 3.95 liraydı.

Penti'den diz altı çorap aldım, benim klasiklerimden. Yalnız mağazada iki tane aldım eve geldim bir tane kalmış, anlayamadım, birini düşürdüm herhalde :( Her neyse. Fiyatı 1.35 liraydı.

The Foot Factory markasına ait ayak peelingim bitmek üzere, ben de yeniden ayak bakım banyosuna yöneldim. Yalnız sanırım formulasyonu değişmişti, rengi daha koyu bir yeşildi. Bilemiyorum, ben eskisinden aldım, fiyatı 7.90 liraydı.

The Foot Factory Ayak Bakım Peeling yazım için şuraya tıklayabilirsiniz.
The Foot Factory Ayak Bakım Banyosu yazım için şuraya tıklayabilirsiniz.


Son olarak da Venus Simply tıraş bıçaklarından aldım, bunları çok seviyorum. Fiyatı 12.95 liraydı.

Ve de Fresh'n Soft genital bölge temizleme mendillerinden satın aldım, elimde kalmamıştı. Fiyatı; 10.90 idi. Bu ürünle ilgili detaylı yazıma şuradan ulaşabilirsiniz.


Gratis'den aldıklarım bu şekildeydi, gelelim market alışverişime... Burada da çok fazla bir ürün yok, birkaç ıslak mendil ve ihtiyaç alışverişi diyebiliriz...

Head & Shoulders'ın klasik şampuanını aldım, Selpak'ın çiçek kokulu mendillerini aldım. Ne yazık ki fiyatlarını hatırlamıyorum.


Dalin'in üçlü ıslak mendillerini çok seviyorum, yanında da gayet güzel temizlik ve ferahlık kokan bir tek ıslak mendil aldım, severek kullanacağım.


Son olarak da bir olmazsa olmaz satın aldım ve de deodorantımı yeniledim.


Vee nihayet bitti, benim son zamanlarda - son bir haftada- yaptığım alışverişlerim böyleydi, umarım yazımı severek okudunuz. Yeni yazılarımda da görüşmek dileğiyle! 

Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️










You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))