Minik Sakarya Alışverişim

2.9.15

Herkese merhabalar,

Nihayet elektriklerin teşrif etmesiyle birlikte kendimi blogda bulmam ani oldu bugün... Yepyeni bir aya başladık ve biz öğretmenlerin seminer dönemlerinin başlaması da aynı anda oldu... Eylül ayını gerçekten hiç sevmiyorum, hatta güzelim sonbahar mevsimi bile kurtaramıyor onu benim gözümde... Sebebi bir değil iki değil, öğrencilik dönemlerimde de ailemden ayrılacağım için Eylül'ü hiç sevmezdim, okulların açılması da cabası sayılırdı... Öğrenciliğim bitmiş olmasına rağmen öğretmenliğim başladığından Eylül hala bana iyi şeyler anımsatmaz malesef... Sonbaharın en sevdiğim ayı Kasım'dır..  Bir an önce Kasım'a ulaşırız inşallah....

Bugün bu yeni ayın ilk yazısında sizlerle geçen hafta Sakarya'ya yaptığımız yolculuğumuz esnasında yaptığım minik alışverişimi paylaşmak istiyorum. Alışveriş yazılarımı özellikle güncel tutmak istiyorum beklettiğimde heyecanımı yitirmiş hissediyorum, üstelik fiyatlarını hatırlamakta da epey zorlanıyorum. Bu nedenle hiç bekletmeden bu minicik alışverişi paylaşayım dedim... Eh hadi bakalım o zaman neler almışım ?


Öncelikle başlığı biraz açmam gerekiyor sanırım, aldığım bu altı parça ürünün hepsini Sakarya yakınlarındaki 'Metin Dinlenme Tesisleri'nden satın aldım, o sebeple de ve de adı hatıra olsun diyerekten Sakarya alışverişim dedim :)) Ki gerçekten de bu alışveriş ve dinlenme merkezi Sakarya Pamukova'da. Hadi bakalım neler almışım?

İlk olarak sizlere şu şahane ötesi sabunları göstermek istiyorum. İstediğiniz her türlü kokuda bulabileceğiniz bu sabunlar büyük bir stantta satılıyordu, fiyatları 3.5 liraydı. 3 tanesi kampanyalı olarak 10 lira idi. Ben de kokusuna bayıldığım bu üç çiçeğin sabunlarını da almış oldum ^^ Ancak Çam terebentinli, Buğdaylı, Zeytinli, Siyah Üzümlü, Ahududulu, Süt ve Ballı, Zencefilli, Menekşeli vs. her türlü kokuda sabun bulabilmeniz gayet mümkün. Üstelik koklayarak alabiliyorsunuz da. Açık büfe gibi ^^ 


Bu sabunların hem kokularına hem de tiplerine bayıldım, şimdilik kullanana kadar gardrobumda bekleyecekler, zira kokularını bulundukları yere harika bir şekilde sunuyorlar. İkinci alışverişim ise biri gidişte biri de dönüşte bulduğum bu şahane kitaplar... Milyoner Bebek giderken aldığım adını daha önce pek duymadığım bir kitaptı sırf meraktan ve arka kapağından dolayı satın aldım. Kendine Ait Bir Oda ise Virginia Woolf'un aradığım ve merak ettiğim eserlerinden biriydi... Bulduğuma öyle çok sevindim ki anlatamam, üstelik fiyatları da efsaneydi... Milyoner Bebek, 8 lira, Kendine Ait Bir Oda ise 6 liraydı ^^




Kitaplar konusunda da burayı sizlere çok tavsiye ederim, çik-lit ve polisiye konusunda özellikle uygun fiyatlı kitaplar bulabilmeniz mümkün ^^ Son olarak da Sakarya'nın yeni terminalinden bir tane uzun yolculuklarda kullanılmak üzere uyuma yastığı satın aldık, bu da 5 liraydı, Hello Kitty'i çok seviyorum.^^


Evet arkadaşlar, benim mini minnacık alışverişim böyleydi. umarım sevmişsinizdir. Daha güzel alışveriş yazılarında da görüşmek dileğiyle...Beni Instagram'dan ve diğer sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın lütfen ^^

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

HC
















You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))