Ürün Yorumu : Avon Naturals Shine Mask

9.9.15

Herkese merhaba !

Ülkemiz ve milletimiz için zor günlerden birindeyiz... Arka arkaya kötü haberler aldığımız ve milletçe irademizin birlik ve beraberliğimizin direncinin sorgulanıp sınava çekildiği şu günlerde herkesten daha çok bizlerin sağ duyuya ihtiyacı var... Aynı bayrak altında yaşadığımızı unutmamamız gerekiyor, ben de herkesi bu zor günlerde sağ duyuya davet ediyorum...

Tüm bu olup bitenlerden sonra insanda pek heves kalmıyor ama yazılar da beklemiyor... Ürünler de öyle... Yazılması gereken öyle çok yazı var ki, ben de bir an önce yazıp yeni çekimler yapmak istiyorum artık... Neticede hayat devam ediyor, bugün sizlerle başlıktan da anlayacağınız üzere Avon'un saç ürünlerinden bir maskeyi tanıtıp yorumlayacağım... Özellikle bir iki ürün var, onları bir an önce yazmam gerekiyor zira çoktan bittiler ve bitenler yazımda yer alacaklar... Onları bitenlere eklemeden önce yazılarını yazmak istiyorum... Hadi başlayalım o halde !

Ürünümüz kavanoz şeklinde plastik bir kapta geliyor... Yaklaşık 125 mililitrelik olan ürünümüz, üzüm çekirdeği yağı ve yabani menekşe özü içeriyor...


Ürünü sizlerle şurada paylaştığım Avon Alışverişim esnasında satın almıştım, fiyat bilgisine o yazımdan ulaşabilirsiniz, aynı anda aldığım diğer saç maskemi de bitirdim onun da yorumu çok kısa bir süre sonra blogumda olacak :) Uygun fiyatlı bulduğum ve denemek istediğim ürünlerdendi kendisi... Aldığımdan itibaren önerilen süresi içerisinde bitirdim...

Saç maskeleri konusunda genel bir ilgim yok aslında şu maske yazımda da belirttiğim üzere. Ancak saçlarımda bir bakım hissettirdikleri ve genelde de saç kremi yerine geçtikleri için seviyorum ben saç maskelerini... Bu da Avon'dan denediğim saç maskelerinden biriydi. 


Ürünün kavanoz şeklinde olan ambalajını çok sevdiğimi söyleyemeyeceğim ama yine de istediğiniz miktarda ürün alabilmenizi sağladığı için kullanışlı buldum. Kavanoz şeklindeki formları ne maskelerde ne de balmlarda sevmiyorum ve hijyenik bulmuyorum o nedenle kullanırken içimde sürekli ne kadar hijyenik olduğuna dair sorular vardı. Ambalaj rengi ise benim aşık olduğum renklerden mor ve çok güzel dizayn edilmiş. Ön yüzünde böyle resimli bir dizayn varken arka yüzünde ise ürünün çeşitli dillerde kısaca tanıtımı yer alıyor...Yalnız bu yazılar her zamanki gibi karınca duası şeklinde, görebilmek için mikroskoba ihtiyacınız olabilir ! Benden uyarması! Kavanozun alt kısmında da beyaz bir daire içerisinde ürünün kullanım süresi, geri dönüşümlü ambalaj olduğu gibi simgeler yer alıyor. 

TR: Donuk Saçlar İçin Parlak Görünüm Veren Maske : Saçlarınıza parlak bir görünüm kazandırmaya yardım etmek üzere üzüm çekirdeği yağı içermektedir. Saçlara kaybettiği nemi geri kazandırır ve saçları ipeksi hisli ve sağlıkla ışıldayan görünümlü bırakmaya yardım eder. KULLANIMI: Saçlarınızı şampuanladıktan sonra az miktarda ürünü nemli saçlarınıza masaj yaparak uygulayınız. Bir ila üç dakikaya kadar bekletiniz, ardından durulayınız.


Ürünümüzün donuk saçlara parlaklık verme ve ipeksi bir yumuşaklık sağlama gibi vaatleri var. Ben bu vaatleri çoğunlukla yerine getirdiğini düşünüyorum, ancak parlaklık konusunda çok bir fark göremedim ben. Yumuşaklık verme konusunda çok başarılı. Severek kullandığım ürünlerden biri oldu benim için.


Ürünü açtığımızda yukarıdaki gibi bir manzarayla karşılaşıyoruz, evet bu harika saç maskesinin rengi yabani menekşe ve üzüm çekirdeği yağından dolayı lila rengi. Sırf rengi için bile alınabilecek bir ürün bu. Özellikle benim gibi saçları koyu renkte olanların saçında çok güzel duruyor ve işlevini de başarılı bir şekilde yerine getiriyor.


Maskemiz orta akışkanlıkta, elinize aldığınızda dökülecek kadar akışkan değil, saça sürülemeyecek kadar sert de değil. Kullanımı oldukça kolay, saçınızı şampuanladıktan sonra ıslak saçınıza istediğiniz miktarda ürünü sürüp beklettikten sonra duruluyorsunuz. Ben ürünün kıvamını çok başarılı buldum.


Ürünün içerisinde yabani menekşe ve üzüm çekirdeği yağı olsa da kokusunun bu ikisiyle de alakası yok. Belki biraz yabani menekşe kokusu var diyebilirim. Ancak tanımlayamadığım değişik ve bir o kadar da özgün bir kokusu var. Kokusunda bir miktar kimyasal alsam da rahatsız edici boyutlarda değildi. Ben kokusunu sevdim bile diyebilirim, çünkü özellikle banyoda kullanılan böyle saç bakım ürünlerinde koku çok önemli. Banyodaki sıcak suyla ve havayla birleşince ortaya tahammül edilemez kokular da çıkabiliyor ama ben bu ürünün kokusunu güzel buldum. Donuk saçlar için önerilmiş olsa da ve de içerisinde üzüm çekirdeği yağı bulundursa da benim yağlı saçlarımda bile hiçbir şekilde yağlı bir his bırakmadı. Bence tüm saç tiplerine hitap edebilir bu ürün. 


Küçük bir kavanozda gelen bu ürünü çok severek kullandım, ne kullanmaya ilk başladığım zamanlarda ne de bitmeye yakın zamanlarda kokusunda ya da dokusunda bir farklılık oluşmadı, sonuna kadar aynı şekilde kendini muhafaza eden ender ürünlerden biriydi. 12 ay gibi bir kullanım süresi olsa da sürekli kullanıldığında çarçabuk bitebilen bu ürünü satın aldığınızda ya da katalogda bulduğunuzda yedeklemenizi tavsiye ederim. Vaatlerinin çoğunu yerine getirdiği ve benim saçlarımla her türlü anlaşabildiği için bulduğumda kaçırmayacağım bir ürün oldu benim için. Zaten sonuna kadar sıyırdığım ve komple sıkılmadan bitirdiğim bir saç maskesiydi. Hatta sizlere şunu da itiraf edeceğim: Bir ara kataloglarda sadece bu ürünü arıyordum bulamadıkça da kullanmaya bir süre ara vermiştim. Sanırım artık üretilmiyor ama bulursam hiç tereddütsüz alacağım bir ürün oldu. Sizlere de gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.


Evet arkadaşlar benim Avon Naturals Donuk Saçlar için Parlaklaştırıcı Saç Maskesi yorumlarım bu şekildeydi. Umarım kullananlar veya kullanmak isteyenler için bilgilendirici ve fikir verici bir yazı olmuştur. Ürün hakkında merak ettikleriniz olursa aşağıya yorumlar kısmına fikrinizi beyan edebilirsiniz. Daha güzel kozmetik ve bakım ürünü yorumlarında da görüşmek dileğiyle...

Diğer Saç Maskesi yorumum :

Avon Naturals Hair Care Pure Clean Conditioning Mask

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

HC

















You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))