Gratis Alışverişi #7

19.9.15

Herkese günaydın ^.^

Yepyeni bir yazıyla daha bir aradayız... Hafta sonunun en keyifli gününden ve bence de haftanın en güzel gününden herkese merhabalar :) Bu güzel günü dinlenerek evde değerlendirenlerdenseniz keyifli bir yazı okumak için hazır olun o halde ! Bugün sizlerle başlıktan da anlaşılacağı üzere bir süre önce yaptığım Gratis alışverişimi paylaşmak üzere blogumdayım..

Bu alışverişimi yaklaşık iki ay önce yapmıştım, yazısı biraz değil gerçekten bayağı bir gecikti ama hemen paylaşmak zorundayım çünkü Instagram'da şurada da paylaştığım gibi sırada paylaşacağım çok alışveriş birikti :( Bir Karışık alışveriş, bir kıyafet alışverişi, bir de Gratis + Watsons birlikte yazacağım bir alışverişim var :( Çok derdim var, çooook :( Şaka bir yana ben yazmaktan ve çekmekten hiç sıkılmıyorum da, yazılar üst üste gelmesin diye uğraşmak yorucu :( Bu arada böyle güncel olamama sorunları da ekleniyor ortaya, gel de çık işin içinden ?

Bu arada en çok alışveriş yazıları okumayı seviyorum, sizler de öyle misiniz?  ^.^

 Hadi başlayalım artık *.*


Söylemeyi unuttum bu alışverişimin de bundan sonra gelecek olan Gratis + Watsons alışverişimin de bayram indirimiyle malesef ki hiçbir alakası yoktur :( En yakın Gratis bize yaklaşık iki buçuk saat uzaklıkta, Kütahya Sera AVM'de olduğundan malesef her istediğimde koşa koşa gidip indirimden faydalanamıyorum, ancak eşimle sinemaya vs. gitmek istediğimizde Sera'ya gidip oradan alışveriş yapabiliyorum, o esnada artık ne kadar indirim varsa da onunla yetinmek zorunda kalıyorum :) Ne yapalım bir iki sene böyle idare edeceğiz artık !

İlk olarak Benri'nin çok tatlı şu iki disk pamuğunu göstereceğim... Bunlar indirimdeydi, tanesini 1,50 liraya aldım. Disk pamuk sık kullandığım bir ürün olduğundan stoklamak istedim. Çok tatlış değiller mi?


Benri'nin kağıt mendillerinden satın aldım, bunu özellikle Yasemin kokulu olduğu için aldığımı gizleyemeyeceğim :) Daha önce de hiç kağıt sabun kullanmamıştım, ilginç bir deneyim olacak benim için :) Kağıt sabunları seyahatlerde özellikle çok kullanışlı buldum, bunun her türlü kokusu var, bir bakmanızı öneririm. Denedikten sonra bitenler yazımda bahsederim daha detaylı. Fiyatı 2.50 lira.

Bee Beauty'nin el kremlerini son zamanlarda neredeyse her bloggerda görüyordum, bana da günlük şöyle kullanmaya kıyabileceğim bir el kremi gerekiyordu, çünkü elimdeki bazı kremleri kullanmaya kıyamıyorum, o yüzden çok iyi oldu bu el kremi. Hem meraktan hem ihtiyaçtan satın aldığım bu el kreminin fiyatı 3.25 lira.


Elidor'un bu kuru şampuanını çok merak ediyordum, aslında ilk kez kuru şampuan kullanacağım, Elidor'dan sonra Batiste'i de denemek istiyorum. Yorumlarımı ayrı bir yazıda detaylı yazacağım, takipte kalmayı unutmayın. Bütün sosyal medya hesaplarımı yazının sonunda bulabilirsiniz. Elidor kuru şampuanın fiyatı; 15.95 lira.

Cettua'nın ürünlerini çok severek kullanıyorum, bu T ve U bölgesi bantlarını da çok merak ettim. Bir denemek istedim, fiyatı 4.95 liraydı.


Nivea'nın yaptığı bu harika kampanyaya kayıtsız kalamadık ve eşimle bu seti almaya karar verdik. Nivea deodorant ve vücut jeli birlikte fiyatı 9.90 lira idi.


Maxi Flush klozet bloklarını normalde marketlerden satın alıyoruz ama Gratis'de de görünce almak istedik...3'lü set 3.95 liraydı...

Treffina Kompakt ayna da çok ihtiyacım olan bir üründü, çantamdan ayırmıyorum artık... Eskitme görünümlü üst yüzeyi de çok şık... Fiyatı 7.50 liraydı..



Cettua yağ kontrol mendillerim ise bitmişti ben de bir tane stokladım, diğerini kullanıyorum şuan... Adet fiyatı 2.50 lira...Bu ürünle ilgili detaylı bir yazım var, ona da şuradan ulaşabilirsiniz...


Absolute Genital Bölge Temizleme Mendilleri kullandığım ve memnun kaldığım bir üründü, yedekleyerek satın aldım. Bunların adet fiyatı; 3.95 liraydı.


Son olarak yine Fresh'n Soft'dan genital bölge temizleme mendillerini denemek istedim, Absolute ile ikisi arasındaki farkı görebilmek amacıyla... Bunun fiyatı 6.90 lira.

Xıaman markasını hiç duymadım ama duş jeli bir anda çok tatlı gözüktü gözüme... Zaten bundan sonra küçük boy duş jelleriyle devam edeceğim için bu ürünü de severek kullanacağım... Fiyatı 2.95 lira.


Evet arkadaşlar, benim alışverişlerim bu kadardı... Bir çoğunu kullanmaya başladım bile. Merak ettikleriniz olursa içlerinde ileride blogumda yazmayı düşünüyorum... Lütfen takipte kalın, daha güzel ve dolu dolu ^^ alışveriş yazılarında görüşmek dileğiyle !

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️


You Might Also Like

6 yorum oku / yaz

  1. Adsız19.9.15

    Alışveriş çantanızı çok beğendim:) İçinde benim de kullandığım ürünler var. Elidor kuru şampuan, benri makyaj temizleyici, burun bantı benim de favorilerimden. Özellikle iyi kalitede makyaj pamuğu bulmak zor, bazıları çok toz bırakıyor ama benri bu konuda on numara başka hiçbir marka almam onun dışında. Blogunuz çok güzelmiş bundan sonra takipteyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum ve de hoş geldiniz diyorum o zaman size :D

      Sil
  2. çok iyi bir alışveriş olmuş canım hepsini güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Bayram öncesi herkes gratise gitmiş galiba:))İyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba öyle, herkes aldıklarını güle güle kullansın o zaman :D

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))