Ürün Yorumu: Avon Naturals Body Care Cherry Blossom Vücut Losyonu

21.9.15

Herkese günaydın ^.^

Merhabalar arkadaşlar, nasılsınız bayram haftasının ilk gününden sesleniyorum sizlere... Güzel bir hafta olsun, gerçi benim tatilimin gerçekten son Pazartesisi ama ben yine de metin olmaya çalışıyorum :( Umarım sizde keyifler yerindedir... Bugün sizlerle blogumda yepyeni bir konuk ağırlıyoruz, şuradaki bitenler yazımda bu üründen ve yakın bir zamanda yazısının geleceğinden söz etmiştim, işte o gün bugün ^^ Malesef yine geciken yazılarımdan biri bu da.... Kozmetik ve bakım ürünü yazılarımı artık bir düzene koyarak güncel olabilmeyi umuyorum :) Hadi bu güzel üründen bahsedelim biraz...


Aslında daha önce blogumda hiç vücut losyonu yazısı yazmamıştım, bu bir ilk olacak :) O da yine bugüne kadar sıklıkla kullandığım Avon ürünlerinden birine gelecek... Ancak bundan sonra sanırım Avon ürünlerine ulaşmada sıkıntı yaşayacağım, çünkü mobil olarak da online olarak da ne yazık ki Avon araya temsilcilerini koymak konusunda ısrarcı :( Kız kardeşim bir süre önce temsilciliği bıraktı ve ben de Hisarcık'da temsilci konusunda şanssızım :( Umarım bu soruna en kısa sürede bir çözüm bulurum ve bulduğum çözümü de Avon alışveriş yazımda sizlerle paylaşırım :)) Her neyse biz devam edelim.


Ürünümüz, yukarıdaki resimlerde de görebileceğiniz üzere pembe beyaz ombre bir şişede çok güzel ve göz alıcı bir biçimde sunulmuş. 200 mililitrelik bu vücut losyonunun şişe tasarımına bayıldım, özellikle plastik bir ambalaj seçilmesi pek sağlıklı bulunmasa da kullanım açısından çok pratiklik sağlıyor... At çık yani. Şişenin üzerindeki gül resimleri ve dizaynını çok beğendim, ürünümüz kiraz çiçeği özlü...


Ürünün ambalajının arka kısmında ise her zaman olduğu gibi ürünün çeşitli dillerde tanıtımı yer alıyor. Ürünün 12 aylık bir kullanma süresi var ve plastik ambalajı da geri dönüştürülebilir özellikte :) Ürün 30 saat nemlendirme vadediyor...


Pompalı değil de düz bir yapısı olması ürünü kullanmanızı zorlaştırıyor, ben pek sevemedim. Vücut losyonumuzun çıkış deliği oldukça küçük, dediğim gibi kullanımı epey zorlaştırıyor. Ayrıca bu tarz ambalajlar içerisindeki ürünün bir miktarının da ambalajın içerisinde kalmasına neden olduğundan sevmiyorum ben böyle formları. Keşke pompalı ya da sprey bir formu olsaydı :(



Gelelim esas konuya, losyon kıvamına ve benim fikirlerime... 

YAPI: Losyonun benim gözümde fazla sıvı bir yapısı vardı, biraz daha katı olmasını isterdim. Su gibiydi yani ben her uygulamak istediğimde etrafa akıyor ya da dökülüyordu :(( Bu sorunu şurada yazdığım ve yorumladığım üründe de yaşamış olmam aklıma türlü ihtimaller getiriyor, fikri olan varsa lütfen paylaşsın benimle ! 

İŞLEV: Kiraz çiçeği özlü vücut losyonu nemlendirme işini güzel yapıyordu ve az bir miktar kullanmak gayet yetiyordu. Ancak kalıcılığı birkaç saati asla aşamadı benim tenimde, sık sık yenilemek gerekiyor... 30 saat nemlendirme vaadi ise bence bir ütopya ! Mümkün değil çünkü... Günde iki üç kez tazelemeniz gerekiyor, eğer yoğun bir nemlendirme istiyorsanız !

KOKU: Bu ürünle ilgili belki de en çok hayal kırıklığına uğradığım konu, daha önce bir el kremiyle tanıştığım Japon Kiraz Çiçeğini normal kiraz çiçeğiyle karıştırmış olmam :( Evet ürün kiraz çiçeği özlü olduğunu adeta benim gözüme sokuyor gibiydi ama ben yine de yanlışa düştüm ve kokusunu Japon kiraz çiçeğiyle karıştırdım. Bu koku ona göre bir tık hatta birkaç tık daha ağır geldi bana ve ben ağır kokulardan hazzetmiyorum, daha ziyade hafif çiçeksi kokular beni etkiliyor... O nedenle kokusunu hiç sevemedim, kullanırken çok zorlandım... 


Kısacası, ağır bulduğum ve hoşlanmadığım kokusundan, sıvıya kaçan su benzeri yapısından ve hiç olmayan kalıcılığından ötürü bir daha almayacağım ürünler kategorisine girdi bu ürün... Miktarı da çok fazla gerçekten, bana çok geldi, epey zorlanarak bitirdim. Ayrıca ambalaj formundan dolayı da yarısı ambalajda kalıyor. Gerçi birkaç blogger da gördüm, ürünleri yarısını geçtikten sonra makasla ortada ikiye keserek dipte kalanı da sonuna kadar kullanıyorlar! Değişik bir metot bence ! Kokusunu sevseydim belki dibine kadar sıyırabilirdim ben de, ama dediğim gibi sevemedim. Değişik kokuları mevcut bu serinin, en son çikolata ve gül olanına kafayı takmıştım. Aklımda olan birkaç ürün daha var, üstelik her gün kendini yenileyen güzel markalardan biri Avon... Serinin diğer versiyonlarına da, koku çeşitlerine de bir göz atmanızı isterim... Avon kataloglarında indirimde de yakalayabilirsiniz, benden söylemesi ^^


Daha güzel kozmetik ve bakım ürünü yorumlarında da görüşmek dileğiyle... ^.^



Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️


























You Might Also Like

4 yorum oku / yaz

  1. avonun kremleri bana hep aynı geliyor ambalajı değişiyor sadece çok uyguna bulmadıkça lamayı tercih etmiyorum :) seni takibe aldım bu arada bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, ben de deneye deneye anladım, Avon kremleri ancak iyi bir indirim yakalarsam alırım artık :( Ben de seni keyifle takip ediyorum zaten :))

      Sil
  2. merhaba bu ürünü bi kaç gün önce teyzemde gördüm ve tesadüfen harika bir makyaj bazı olduğunu keşfettim. Maktaj inanılmaz duruyor,alıp baz olarak kullanıcam fakat krem değil mi? bazı yerlerde duş jeli yazıyor?

    YanıtlaSil
  3. Adsız12.7.18

    Avon malzemelerini Morhipo gibi biyuk siteler de satıyor ulaşamıyor isen oralardan alabilirsin.

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))