Son Dakika Hediye Fikirleri #2 (Last Minutes Gift İdeas)

11.9.15

Herkese selamlar...

Güzel bir Cuma gününden, haftanın son çalışma gününden herkese ama herkese merhaba... Bir haftayı daha sona erdirdik, bugün seminer döneminin de en son günü olmasından dolayı ayrı bir güzel görünüyor gözüme ^^ Çok şükür bitti, bugün sizlerle daha önceden uzun uzadıya anlattığım ve ilk bölümünü şurada yazdığım serimin ikinci yazısını yazarak yeni bir fikirle daha karşınızdayım ^^ Yazımı yeni okumaya başlayanlar için kısaca bahsedeyim: Youtube'da popüler bir 'Challenge' olan 'Last Minutes Gift İdeas' ı yani Son Dakika Hediye Fikirlerini ben de bloguma uyarladım ve Hobilerim sekmesi altında sizlerle hediye alamadığımız ya da hediye alacak kadar vaktimiz olmadığında pratik olarak hediye uydurma yöntemlerinden bahsediyorum... Hediye bulamadığımız ya da alamadığımız zamanlarda olması şart değil, hazır hediye vermek istemediğimiz zamanlarda da kendimizce neler yapabiliriz bunlara bakıyoruz...

Serimin ilk yazısında sizlerle marşmelov bardağı hazırlamıştık, oldukça pratik ve bir o kadar da eğlenceli olan bu hediye yöntemini daha detaylı olarak şuradan okuyabilirsiniz... Gelelim bugüne... Bugün de sizlerle birer içecek bardağı hazırlayacağız... Hadi o zaman başlayalım bir an önce...

SON DAKİKA HEDİYE FİKİRLERİ #2 (LAST MİNUTES GİFT İDEAS)


İçecek bardağı hazırlayacağımızı daha önceden de söylemiştim. Hepimizin evinde çeşitli toz içecekler mevcuttur. Ben de evimde bulunanlardan bir kolaj hazırladım...


Görebildiğiniz gibi kahve, ıhlamur ve nane limonlu oldukça güzel bir kış bahçesi hazırlamış oldum 
^^ 



Herhangi bir karton bardağa ya da evinizdeki hediye edebileceğiniz porselen bir bardağa bu içecekleri sıralıyoruz.



Sonrasında kare şeklinde bardağı kaplayacak büyüklükte bir jelatin ile bardağı kaplıyoruz ve bir kurdele yardımıyla tepeden bağlıyoruz.






Herhangi bir karton keserek dilediğiniz mesajı da yazabilirsiniz... Flaşlı çekimler ise şöyle:






Evet arkadaşlar, benim ikinci hediye fikrim de böyleydi, umarım fikrimi beğenmişsinizdir... Sizlerin de bu konuda önerileri olursa aşağıya yorum olarak bırakın lütfen... Daha güzel fikirlerde ve hobi etkinliklerinde görüşmek dileğiyle...

Serinin ilk yazısı:


Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

HC

You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))