Ürün Yorumu: Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi - Ekspres Çift Etki

16.10.16

Merhaba!

Yeni bir günden ve hafta sonundan merhabalar... Nasılsınız, Ekim nasıl gidiyor? Benim için şimdilik standart diyebiliriz :) Bu güzel Pazar gününü evde değerlendirenler için keyifli bir yazı hazırlamak üzere klavyemin başına geçtim ve elimden geldiğince dilim döndüğünce sizlerle yine çok keyifli bir ürün yorumu paylaşmak istiyorum :)) Bugünkü blog misafirimiz, herkesin pek bir övdüğü Garnier göz makyaj temizleyicisi... Peki ben bu ürün hakkında neler düşünüyorum? Abartıldığı kadar var mı yoksa her şey birer hayal ürünü mü? Merak ediyorsanız şekerler, okumaya devam o halde ^^

Bu ürün hakkında aslında tereddütlerim vardı ve ben benim hayallerimdeki göz makyaj temizleyicisi bulmuşken aslında pek de riske girmek istemiyordum elbette :) O nedenle uzunca bir süre raflarda görmekle yetindim kendisini, sonrasında ise merakıma yenik düştüğüm ve temizleyicimin bittiği bir günde kendisiyle tanışmak istedim ve bir tane bu über abartı üründen satın aldım. Elimdeki ürünler bitince de kendisine bir şans verdim ve bakalım ben neler düşüneceğim dedim. İşte şimdi sizlerle bu yorumlarımı paylaşacağım, detaylara geçelim :)

Ürün, tombik oval bir dikdörtgen formda elinize ulaşıyor, 6 aylık kullanım ömrü olan 125 mililitrelik ürün mor ve beyaz renklerde...


Ürünün arka yüzüne bakalım:


Ambalajı bana göre özgün ve markanın alışmış olduğumuz tarzında. Ergonomik ve kullanışlı olduğunu düşünüyorum. Kapak tasarımları da aynı şekilde; çok iyi kapanan ve sizi tereddüte sevk etmeyecek biçimde sağlam yapılmış. Herhangi bir dökülme vs. asla olmuyor, gönül rahatlığıyla bagaj ya da çantaya atmalık da diyebiliriz :)



Yukarıda ürünün mor ve beyaz renklerden oluştuğunu ve çift fazlı bir yapısı olduğunu söylemiştim. Gerçi artık bu çift fazlı olayına o kadar çok alıştık ki çift fazlı yazmamıza bile gerek yok neredeyse, iki rengi görür görmez artık anlıyoruz çift fazlı bir ürünle karşı karşıya olduğumuzu. Çift fazsız göz makyaj temizleyiciler tarih oluyor galiba :)


Çalkaladığımızda ürünün rengi orta mor bir lilaya dönüşüyor. Kullanırken biraz hızlı olmanız gerekiyor zira ürün çok çabuk fazlarına ayrılıyor :( Ve malesef yeniden çalkalamanız gerekiyor :(


Yakından bakalım:

KOKU: Ürünün fazla rahatsız etmeyen ancak kimyasal olduğu fazlaca belli olan bir kokusu var. Rahatsız edici değil, hatta açık söylemek gerekirse diğer temizleyicilerden biraz daha hafif bile diyebilirim. Benim gibi koku hassasiyeti olanlar için ideal !

YAPI: Ürünün yağ oranı ben gözüme sürdüğümde biraz fazla hissediliyor. Pamuk tarafından çabuk emilen ve ben disk pamuğa döktüğümde rengi liladan hemen beyaza dönen bir yapısı var. Makyajı anında temizliyor, gözlerinizi de hiç acıtmıyor, sürtme hareketinize bağlı olarak elbette. Ben yapısını başarılı buldum.

İŞLEV: Bu ürün elbette bu kadar çok anlatıldığı için işlevleri de pek çok: Suya dayanıklı makyajı çıkarma, ultra makyaj çıkarma, doğal kaynaklı kirpik güzelleştirici bakım yapma, Arginine içerme, yağlı his bırakmama gibi. Bunlardan hangilerinin gerçek olduğuna ise kendimce bir yorum yapmam gerekirse, suya dayanıklı rimeli gayet güzel çıkarıyor evet ancak kirpiklere bakım yaptığını düşünmüyorum. Yukarıdaki resimlerde de görebileceğiniz gibi ürünün yaklaşık olarak %25'ini kullandım ve araya farklı bir ürün almadan devamlı bu ürünü kullandım buna rağmen ben kirpiklerimde bir uzama yahut güzelleşme, kalınlaşma vs. görmedim. Ayrıca yine benim göz çevremde yağlı bir his malesef ki bırakıyor, formülünde bende üste çıkan faz yağ fazı çünkü. Bu hissi göz çevremde pek beğenmesem de yağ kuruduğunda ise göz çevremin yumuşacık olmasını seviyorum.



Ben bu ürünü uzunca bir süredir kullanıyorum ve açıkçası bu kadar abartılan nesi var anlayamadım halen. Fiyatı desem, diğerleriyle aynı olduğundan herhangi bir uygunluğu yok malesef. Yapısı desem, bundan önce üç dört farklı marka göz makyaj temizleyicisi kullanmış ve bitirmiş biri olarak onun da diğerlerinden pek farklı olduğunu düşünmüyorum. Kokusu veya rengi de bence abartılacak bir durumda değil. Birçok blogger / vlogger kirpik güzelleştirmesini söylüyor ama ben böyle bir şey gözlemlemedim. Dediğim gibi ben bu ürünün bolca abartılıp kabartıldığı görüşündeyim. Aynı şeyi Diadermine ve benim favorim olan Nivea da yapıyor bence. Ama yine de ürünü sonuna kadar kullanacağım, eğer görüşlerimde bir değişiklik olursa bu yazının sonuna veya bitenler yazıma ekleyeceğim. Bakalım artık ^^


Benim ürünle ilgili görüş, düşünce ve yorumlarımı okudunuz. Umarım yazım faydalı olmuştur ve de keyifle okumuşsunuzdur :) Sizler bu ürün hakkında neler düşünüyorsunuz? Daha önce kullananlardan veya şuan kullananlardan yorumlar bekliyorum :) 

    Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️












You Might Also Like

5 yorum oku / yaz

  1. Garnier ürünlerinden sogumus durumdayım. Çok fazla şikayet eden var ve herkeste sivilce olusuyor. Bende dediğiniz gibi kirpiklere bakım yaptıgını düsünmüyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aslında pek çok ürününü sevmiyorum, çok da fazla tercih ettiğim bir marka değil ama yine de insan merak ediyor ve alıyor bazı ürünleri işte :( Kirpiklere kesinlikle bakım falan yapmıyor, hatta ben de biraz kirpik bile döktü :((

      Sil
  2. daha önce kullanmadığım bir ürün , indirim döneminde bir şans verebilirim. paylaşım için teşekkürşer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence denemelisiniz ama ben pek memnun değilim. Ben teşekkür ederim, yazıma vakit ayırıp okuduğunuz için :)

      Sil
  3. Modayla kendimce ilgilendiğim için direkt ışınlandım blogunuza, ben de takipteyim artık :)

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))