Rossmann Alısverisi ( İki Kız Kardes )

10.10.16

Selamlar...

Haftaya yepyeni ve sağlam bir başlangıç yapmaya ne dersiniz? Ben evetleri duyar gibiyim, peki o halde haftaya yaptığınız bu şahane başlangıcı okumayı hepimizin çok sevdiği alışveriş yazılarından biriyle taçlandırmaya ne dersiniz? Cevabınız evetse, bence de evet doğru adrestesiniz :) O halde yazımı okumaya devam ediniz :)

Bugün sizlerle bir alışveriş yazısı paylaşacağım yine, Rossmann da artık bir Gratis gibi ya da Watsons gibi hayatımızın her alanında yer alan kişisel bakım ve kozmetik ürünlerin satıldığı mağazalardan. Ben adını sık sık duymama ve birkaç yerde de denk gelmeme rağmen bir türlü fırsat bulup içine girememiştim, Uşak yolculuğumuzda çok kısa bir süre denk gelip de kapısından girmiş ancak eşlerle yapılan her alışveriş gibi bu da başlamadan bitmişti :)) Bayram önüydü çok takılmadım ^^

Ancak artık çok çok merak etmeye başlamıştım ve geçen bayram tatilinde kız kardeşimle bir günümüzü bu işe ayırmaya ve gezip tozmaya karar verdik, hafta içi bir gün -sanırım Cumaydı- birkaç saat Bursa'daki Cumhuriyet Caddesi Gökşen Çarşısı'nda yer alan Rossmann'ın altını üstüne getirdik ve birkaç şey alıp bir maviliği de orada bıraktıktan sonra oradan ayrıldık, hadi gelin bakalım neler aldık?


Kız kardeşimle aldıklarımızı ortak çekimledim, yeri geldikçe onun aldıklarını da belirteceğim ^^


Rossmann'a aslında biraz hazırlıksız gittim, alınacakların kendimce listesini yapmamıştım malesef ki :( Bu nedenle ihtiyacım olanları aldım şimdilik, yerini öğrendiğim için artık sıklıkla ziyaret ederim nasılsa diye düşündüm :) İlk olarak Isana'nın bu Nivea'nın gazsız sprey deodorantına çok benzeyen ve yine alüminyum içermeyen cam şişe deodorantını aldım. İkisini de şuan kullanıyorum ve aralarındaki farkları mutlaka bitenler yazımda anlatacağım. Kız kardeşim bunun kokusunu hiç beğenmediği için kendine kokusunu beğendiği başka bir deodorant aldı. O da Nivea'nın Double Effect deodorantı oldu. Yine kız kardeşim kokusuna bayıldığı bir duş jeliyle bir banyo lifi aldı. Ne yazık ki fiyatlarını hiç hatırlamıyorum :(


Yine kız kardeşim tatlı badem yağı aldı, ne için kullanacağını söylemişti ama hatırlamıyorum :) Rival de Loop markasına artık aşinayız hep birlikte, ben de göz kremini denemek istedim, 14-15 lira gibi bir fiyatı vardı. Yine aynı markanın harika kokan lip butter'ını aldım, kabı da efsane gibi gibi. Tırnak stickerlarını ve de siyah göz kalemini de kız kardeşim sepete attı ^^


Son olarak kendime bir gözlük kabı aldım, fiyatını yüksek bulsam da sağlam bir ürün olduğu için bir ömür kullanırım ben bunu dedim ve aldım. 12-13 liraydı fiyatı. Facelle markasının genital bölge temizleme mendillerinden aldım, bunu çok merak ettim doğrusu, farklı markaların ürünleri de vardı onları da sonraki alışverişlere saklıyorum :) Bir de yüz sabunlarımı vs. saklamak için kapaklı bir sabunluk aldım :) Veee alışverişimizi tamamladık !

*

Alışverişten oldukça memnun kaldım ancak mağaza görevlileri acayip ilgisizler. Umarım orada doğru düzgün personeller görebiliriz. Ayrıca yine bayram sonu olduğundan her reyon neredeyse yağmalanmıştı ve ürünlerin yerleri de doldurulmamıştı:( Her neyse, benim alışverişlerim ve yazım bu şekildeydi, umarım keyifle okudunuz, bir sonraki alışveriş yazısına dek hoşçakalın!

   Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️


You Might Also Like

3 yorum oku / yaz

  1. iyi günlerde kullan , ürün yorumlarını da bekliyoruz ... sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))