Nude Kombin #1

19.10.16

Merhaba yeniden !

Hafta ortasından selamlar... Yeni bir yazıyla daha bir aradayız. Bugün sizlerle uzunca bir süredir paylaşmadığım kombin yazılarımdan birini paylaşmak istedim, en son kombin paylaşalı neredeyse aylar olmuş :(( Yazın zaten doğru düzgün yazamadığım için bunlar da ancak bu zamanlara kaldı :(

Bugün sizlerle paylaşmak istediğim kombinim bir nude kombin olacak... Kombinlerde genelde aslında özel isimler kullanmayı seviyorum ama bazı seriler de yapmak istiyorum: Daha önce blogumda ilkini gördüğünüz Beyaz Gömlek Kombini serisi ve Nude Kombin serisi gibi. Yine zamanla bunlarda artışlar görebileceğiz :) Ancak elbette normal kombinler de devam edecek ^^

Hemen başlayalım o zaman !


Bu kombin dört beş parçalık bir kombin. Ana hatlarına bir bakalım:


Hem yazlık hem de baharlık hem gündüz hem de gece kullanılabilecek bir kombin oldu bence. Yine aynı şekilde küçük bir değişiklikle sporlaştırılabilecek bir kombin oldu :)) Kombinin ana parçası daha önce yine başka bir kombinde de kullandığım uzun kısa kollu maksi elbise. Bu hem rengiyle hem de şekliyle birçok farklı kombinde kullanılabilecek bir parça. O kombinde detaylı bahsettiğimden burada bahsetmiyorum.

Üzerine renkli ve incecik kumaştan salaş bir kimono tercih ettim. Bu harika kimonoyu LCW'den almıştım. Siyah üzerine desenli şeyler hep ilgimi çekiyor ve favorim oluyor ^^


Devamındaki detaylara gelecek olursak, uzun ve gösterişli bir kolyeyle düz renk olan elbiseyi biraz hareketlendirdim. Son aksesuar olarak da gümüş renkli açılır kapanır büyük bir yüzük tercih ettim. Yine büyük bir çantayı ki bu çantayı tipi ve rengi dolayısıyla çok çok severim, içini bolca doldurup elime clutch şeklinde alıyorum. Ardından nude rugan ayakkabılarla da kombini tamamlayıp şık bir görüntüye ulaşıyoruz ^^



Bence çok amaçlı bu kombini bir davette ya da sinemada, tiyatroda da tercih edebiliriz. Ben bu kombinin üzerini vizon renkli ipek bir eşarp tercih edebilirim :)) Ve böylece kombin tam bir özel gün kombini olur...

Ancak tercihen bence ya dağınık topuz ya da dağınık bir at kuyruğuyla da gider bu kombin :) Benim elimde yok ama böyle gümüş rengi bol bilezik de bu kombinle uyuşur :)) Tercih bizim yani:)


Benim bugün sizlerle paylaşmak istediğim kombin bu şekildeydi, umarım keyif aldınız :)) Yeni kombin yazılarında da görüşelim :)

 Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️


You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. Canım kıyafetler güzelmis kolyeye bayıldım, faydalı bir yazı olmuş :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, nazik yorumun için, benden de sevgiler ^^

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))