Ürün Yorumu: Rituel de Beaute Burun Bantları

23.5.16

Herkese merhaba ^^

Bloguma hoşgeldiniz... Bloguma ilk kez uğruyorsanız, bu blogda kitap eleştirilerimi, yemek tariflerimi, çeşitli ve özgün hobilerimi, kozmetik, kitap ve ev alışverişlerimi, kendi gardrobumun kombinlerini, kullandığım kozmetik ve kişisel bakım ürünleriyle bu ürünlere dair yorumlarımı, izlediğim ve yorumladığım filmleri bulabilirsiniz... Blogumda keyifli vakit geçirmenizi dileyerek bugünkü yazıma başlıyorum...

Bu güzel günde haftaya sıkı bir başlangıç yaparken bir yandan da yazılara son hızla devam ediyorum, Bugün sizlerle methini uzun süredir duyduğum Rituel de Beaute markasına ait bir ürün yorumu paylaşacağım, hadi başlayalım...

Ürünümüz, başlıktan da anlayacağınız üzere burun bandı, bugün Rituel de Beaute markasının burun bantlarını detaylandırıp inceleyecek ve de yorumlayacağız. Benim Bim sayesinde tanıştığım bir ürün bu, hatta sanırım ikinci paketimi kullanıyorum.

Ürünümüz dikdörtgen bir kutu içerisinde elimize ulaşıyor, detaylarına resimlerle bakalım:


Ürünün ön ve arka kapakları çok dikkat çekici ve özenli hazırlanmış. Özellikle arka kapaktaki resimli anlatım, burun bandıyla ilk kez tanışanları aydınlatır nitelikte. Ürünün hayvanlar üstünde test edilmemesi de dikkate değer.





Detaylı resimli anlatıma yakından bakalım:


Gelelim kutuyu açmaya... Kutu içerisinde sizleri 6 adet özel kaplanmış burun bandı bekliyor, hijyene olağanüstü önem verilmiş, bunu sevdim.






Burun bantlarının altı adet olması, kullanım ömrünü epey uzatıyor, her bir parlak ambalajın içerisinde burnun yapısına uygun birer bant yer alıyor.


YAPI - KOKU - İŞLEV? 

Bandın yapısına ve özelliklerine değinelim: Oldukça sert yapıda olan bantlar, şeffaf bir düzlemin üzerinde yer alıyor, burnun girinti ve çıkıntılarına uygun olarak düzenlenmiş. Burnunuzu ıslatarak uygulayabiliyorsunuz, kendinden ıslak olsalar daha pratik olurlardı ^^ Aloe içerdiklerinden midir nedir berbat ötesi bir kokusu var, kokusunu hiç sevmedim açıkçası, neyse ki burnunuzun üzerindeyken çok fazla kokusunu almıyorsunuz :)) Bunun haricinde işlev bakımından oldukça başarılılar, özellikle uygulama bölgesini iyice ıslattığınızda neticeyi bandın üzerinde görebiliyorsunuz. Burnun üzerindeki ince tüyleri ve kiri, pisliği iyice arındırıyor, sanırım başka marka aramayacağım artık...


Benim bayılarak kullandığım ürünlerden biri oldu, bunun öncesinde Essence'in ürünlerini de denedim, ancak hiç memnun kalamadım. Methedildiği kadar varmış diyorum ve sizlere de elbette tavsiye ediyorum. Benim bundan böyle sürekli alacağım ve kullanacağım bir ürün oldu, performansını çok başarılı buldum ^^


Evet arkadaşlar, bugünkü yazımızın da sonuna geldik, umarım keyifle okumuşsunuzdur, Peki neden yeni yazılarda da görüşmeyelim ? Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️

You Might Also Like

6 yorum oku / yaz

  1. uygun fiyatlı ve güzel bir ürün seviyorum ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yeni keşfettim ve artık benim de favorim :)

      Sil
  2. ben kullanıyorum ve çok pratik buluyorum bu bantları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle pratikler, aynı zamanda da sonucu anında görebildiğiniz için başarısına da vakıf olabiliyorsunuz :)

      Sil
  3. Uzun zamandır favori ürünüm. Nivea, cettua, essence birçok markanın ürününü denedim hem uygun fiyatlı hem de işlevini tam yerine getiriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence markasınınkini ben de kullandım ama Rituel de Beaute kesinlikle daha başarılı !

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))