HOBİ: Ajanda Süsleyelim!

6.5.16

Merhabalar..

Bloguma hoşgeldiniz... Bloguma ilk kez uğruyorsanız, bu blogda kitap eleştirilerimi, yemek tariflerimi, çeşitli ve özgün hobilerimi, kozmetik, kitap ve ev alışverişlerimi, kendi gardrobumun kombinlerini, kullandığım kozmetik ve kişisel bakım ürünleriyle bu ürünlere dair yorumlarımı, izlediğim ve yorumladığım filmleri bulabilirsiniz... Blogumda keyifli vakit geçirmenizi dileyerek bugünkü yazıma başlıyorum...

Bugün sizlerle minik bir hobi etkinliği paylaşmak için blogumdayım, daha önceden takip edenler bilir son zamanlarda ajanda işlerine sarmış durumdayım. Ajanda yenileme, ajanda düzenleme vs. yazıları yazacağımı da her fırsatta dile getirmiştim, bugün de ajandamda ne gibi bir düzenleme ve süsleme yaptım, kısaca iki sayfa halinde sizlere gösterip fikir vermek istiyorum, hadi başlayalım!

AJANDA SÜSLEYELİM!



MALZEMELER

Ajanda
Renkli kalemler
Stickerlar
Post-it

Ajandam sizlerle yenileme yazısını da paylaştığım aynı ajandam, öncelikle ajandamızı alıyoruz. Ve sıradaki günümüze geliyoruz, ben 13 - 14 Nisan'ı örnek olarak paylaşacağım sizlerle...


Benim kullanacağım malzemeler bu şekilde:


Sizler bu malzemelerle istediğiniz her türlü düzenlemeyi yapabilirsiniz, ben aşağıdaki gibi bir düzenleme yaptım, sizlerle resimleri baş başa bırakıyorum...

Öncelikli olarak çok amaçlı post-it lerle başlıyorum, rengarenk bu post-it leri çok seviyorum ben, her yere çok da yakışıyorlar...  O gün içerisindeki önemli olayları renkli kalemler, stickerlar ve post-itlerle belirtiyorum...






Vee ilk sayfayı bu şekilde tamamlıyorum, kendi zevkime ve isteğime göre düzenledim, sizlere de o nedenle şöyle yapın böyle yapın demiyorum, ajandalar kişiseldir ve bence süslemesinden kullanacağınız kaleme kadar da kişisel olmalı. O nedenle sizler için bu yazı sadece ilham olabilir, gerisi sizin yaratıcılığınıza ve zevkinize kalmış.


İkinci sayfaya geçiyorum.



İkinci sayfayı bir de yakından görelim:


Evet arkadaşlar, benim düzenlemem ve süslemem bu şekildeydi, iki sayfa örnek olarak bu şekilde süsledim, bu hobi gerçekten bence çok rahatlatıcı oluyor.Özellikle kafanız doluyken mutlaka deneyin derim ben ^^


Bugünlük yazımın sonuna geldik arkadaşlar, umarım keyifle okumuşsunuzdur ve bir fikir almışsınızdır, yeni hobi yazılarında da görüşelim lütfen! Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️

You Might Also Like

6 yorum oku / yaz

  1. Çok güzel olmuş :) emeginize saglık.

    YanıtlaSil
  2. Pratik ve güzelmiş ☺️

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş.ellerinize sağlık
    bloğuma bekliyorum=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ben de izlemedeyim o zaman...

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))