Ürün Yorumu: The Foot Factory Ayak Bakım Peelingi

18.5.16

Merhabalar...

Bloguma hoşgeldiniz... Bloguma ilk kez uğruyorsanız, bu blogda kitap eleştirilerimi, yemek tariflerimi, çeşitli ve özgün hobilerimi, kozmetik, kitap ve ev alışverişlerimi, kendi gardrobumun kombinlerini, kullandığım kozmetik ve kişisel bakım ürünleriyle bu ürünlere dair yorumlarımı, izlediğim ve yorumladığım filmleri bulabilirsiniz... Blogumda keyifli vakit geçirmenizi dileyerek bugünkü yazıma başlıyorum...

Bu güzel Çarşamba gününde sizlerle yeni bir kozmetik ürün yorumu paylaşmak istiyorum. Alışveriş yazılarımda paylaştığım bu güzel ürünü kullanmaya başladım ve yorumlamak istiyorum. Bu markayı bilmeyenler için hemen söyleyeyim, Gratis kişisel bakım marketlerinin ithal ettiği güzel markalardan biri The Foot Factory ve genelde ayak bakımıyla ilgili ürünlere sahipler. Ben daha önceden sizlerle aynı markanın naneli ayak bakım banyosunu paylaşmıştım, onun yazısına şuradan ulaşabilirsiniz :)) Şimdi de aynı markanın ayak bakım peelingini kullanıyorum ve yorumluyorum.

Ürün elimize yine o bilindik ayak şeklindeki çok tatlış ambalajıyla ulaşıyor, 180 mililitrelik ürünümüzün 12 aylık kullanım ömrü var !


Ben ambalajını ne kadar çok sevdiğimi ilk ürün tanıtımımda da belirtmiştim, zaten ayak bakım banyosuyla peeling aynı ambalaj tipine sahipler. Sadece sert plastik yapısı kullanımı biraz zorlaştırabilir diye düşünüyordum, neyse ki öyle bir problem olmadı ^^

Hadi ambalaja biraz daha göz atalım:





Ürünümüz, bir ayak peelingi, daha önce hiç böyle bir ürün denememiştim, aslında peelinglerle yeni yeni tanışıyorum diyebilirim. Tanıştıkça da sizlerle paylaşacağım, bu aralar bir de yüz peelingi kullanıyorum, onun da yorumu gelecek yakında ^^ Ambalajın arka kısmında yer alan minicik etiketi gerçekten de çok seviyorum, ihtiyacınız olan her türlü bilgiyi orada bulabiliyorsunuz.

KOKU - YAPI - İŞLEV?

Gelelim ürünümüze... İçerisinde nane aroması ve ceviz parçacıkları yer alıyor peelingimizin, yine harika ötesi bir kokusu var, kokuları özellikle banyoda muhteşem bir hal alıyorlar, ben ürünü genelde banyoda uygulamayı tercih ediyorum, sizlere de uygulamayı bu şekilde yapmanızı tavsiye ederim. Bunun dışında çok fazla sert olmayan bir peeling, elinize ilk aldığınızda yeşilimsi olan losyon kıvamlı sıvı, sonrasında ayağınıza uyguladığınızda yok olup yerini sadece ceviz taneciklerine bırakıyor. Ben verdiği etkiyi çok sevdim, uyguladıktan sonra ayaklarınız pamuk gibi oluyor gerçekten, ayrıca parçacıkların minicik olması da tahrişi azaltıyor. Başarılı bulduğum bir peeling oldu, ancak öyle ölü deriyi tamamen arındırıyor ve cildi yeniliyor diyemem, sadece hafif bir peeling uygulaması yapmışsınız hissi veriyor ürün, bu açıdan hafif peeling diyebiliriz. Ürün yapısı hakkında aşağıdaki resim yardımcı olabilir ^^


Benim çok severek kullandığım ürünler kategorisine çoktan girdi bu ürün, ancak ayak bakım peelingi mi yoksa ayak bakım banyosu mu derseniz kesinlikle ayak bakım banyosu derim :) Ancak peeling ile birlikte daha başarılı sonuçlar sunabilirler. Bu seriden son olarak denemediğim bir tek ayak bakım losyonu kaldı, en kısa sürede sanırım onu da denemek istiyorum, takipte kalmayı unutmayın !


Evet arkadaşlar, benim sizlerle paylaşmak istediklerim bu şekilde, umarım faydalı bir yazı olmuştur, denemeyenler varsa muhakkak tavsiye ediyorum hepinize, hem uygun fiyatlı hem de kolay ulaşılabilir bir ürün, Gratislerde bulabilirsiniz...

Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️




















You Might Also Like

4 yorum oku / yaz

  1. Ben de kullanmıştım ama sevmedim canim ama senin memnun olmana sevindim iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, büyük keyifle ikinci şişemdeyim :)

      Sil
  2. bu üründen ben de var gerçekten ferahlatıcı ve canlandırıcı bir etkiye sahip çok güzel anlatmışsınız bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum, elimden geldiğince paylaştım işte... Önerimdir sizlere de...

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))