Kıyafet ve Aksesuar Alışverişim #2

27.5.16

Merhaba!

Bloguma hoşgeldiniz... Bloguma ilk kez uğruyorsanız, bu blogda kitap eleştirilerimi, yemek tariflerimi, çeşitli ve özgün hobilerimi, kozmetik, kitap ve ev alışverişlerimi, kendi gardrobumun kombinlerini, kullandığım kozmetik ve kişisel bakım ürünleriyle bu ürünlere dair yorumlarımı, izlediğim ve yorumladığım filmleri bulabilirsiniz... Blogumda keyifli vakit geçirmenizi dileyerek bugünkü yazıma başlıyorum...

Yeni bir günde, üstelik de haftanın son gününde yeniden bir aradayız, yeni bir yazıyla daha blogumdayım, nicedir sizlerle paylaşmak için biriktirdiğim alışverişlerimden ilkini paylaşıyorum bugün... Alışveriş yazılarını sevenleri görelim ^^


Öncelikle kıyafet alışverişlerimle başlayacağım, devamında daha yoğunlukta olan aksesuarlara geçeceğim ^^ Bu alışverişler yaklaşık iki buçuk aylık bir sürede yapıldı bu arada, hadi başlayalım :)

İlk olarak Waikiki'den üç parça aldım, onlardan bahsetmek istiyorum. Hırka benim en sevdiğim parçalardan ilki, bol bol hırka alırım ve de eskitirim, çok seviyorum; çünkü içine ne giyseniz - bluz, tişört - sizi kurtarıyor... İki tane diz hizasında biten hırka aldım, ikisini de kullanma şansım oldu, bayıldım... Açık pembe olana özellikle bittim hatta kullanmaya bile kıyamıyorum.


Tam mevsim geçişlerinde kullanmak üzere bu zebra desenli salaş hırkam da çok iyi oldu, severek kullandım :)


Son olarak LC Waikiki'den bir tane de bol bir elbise aldım, biraz kışlık olsa da bahar geçişlerinde de kullanılabilir ^^


Son kıyafet alışverişim de etekten yana oldu, bu zikzak desenli eteğe bayıldım, lacivert ya da siyah seçenekleri vardı, tercihim elbette siyahtan yana oldu ^^ Tiril tiril tam yazlık, bu yaz bolca giyeceğim sanırım... Emet semt pazarı ganimetlerimden...


Aksesuarlara geçiyorum hemen; öncelikle eşarp ve şallarla başlayacağım, bu arada yakın bir zamanda Eşarp / Şal Koleksiyonum yazısı gelecek, hemen ardından da Favori Şallarım ve Eşarplarım... Takipte kalmayı unutmayın ! Dedikten sonra hemen yazımıza geçelim: Dantel şallar, dantel şallar... Almayan bir ben kaldım sanırım büyük bir şal müdavimi olarak. Neyse ki treni yakaladım :) Biri mavinin bana göre en güzel tonlarından biri olan bir mavi, diğeri de elbette tahminler doğru, siyah... Bu alışverişlerim Emet semt pazarından...





Emet semt pazarından bir tane de eşarp aldım, renklerine aşık olarak, bone hele de siyah olmazsa olmazlardan...


Emet Hıdırellez Şenliklerinde kurulan panayırdan iki tane şal aldım, üsttekine bayılmak ne kelime bittim resmen. Sürekli kullandığım şu sıralar en favori şalım kendisi. Boncuklu kullanmak biraz zor olmuyor mu derseniz; kelebek modelle bu sorunu da kolayca aşıyorum, bu arada kelebek şal bağlama modeli de bu aralar favorilerimden.




Son şenlik hatıram da buz mavisi ile siyahı buluşturan bu güzellik oldu, henüz kullanmasam da sırada !



Ayakkabılara geçiyorum... Siyah düz ayakkabılar benim her zaman favorim olacak, gardırop harikası ürünler bence ve de en önemlisi zamansızlar... İlk olarak aldığım ayakkabılar, Gediz'deki bir mağazadan... Bu yapıda burunlara bayılıyorum.



Alışverişimin göz bebeğini göstereceğim şimdi sizlere; Nike Airmax'lerim... Son zamanlarda Hisarcık'da yeni bir yer keşfettik, ve yürüyüşlere başladık eşimle. Onunla ilgili çok detaylı bir macera yazısı gelecek zaten yakında. Bu yürüyüşlerde bana bu güzellikler eşlik ediyor...



Çiçekli her şeye bayılan biriyim, bu ayakkabılar da görür görmez bana yazı hatırlattı. Yazın pek çok şeyle yakışacağından eminim, hadi yaz, gel artık !



Bu siyah düz ayakkabılar da kötü zaman kurtarıcısı... Siyahsa düzse tamamdır, gerisi fark etmez :)


İki tane de minicik çanta alışverişim oldu, birine bayıldım, üstteki, diğerini ise alırken beğensem de sonrasında bir kararsız kaldım, değerlendirme ve fikir aşamasında bir çanta oldu benim için...


Alışverişimin bir diğer göz bebeği de elbette yeni telefonum oldu, uygun bir de telefon kabı tabi... 


Son iki ürüne gelecek olursak, bunlardan ilki; güneş gözlüğü. Kurtarıcı ve hoş bir şey arayışındayken bunlara rastladık Kütahya Sera AVM'de... Eşimin başının etini yediğimden kendisi almamı önerdi ^^ Kadın taktiği, ha kızlar? 


Son alışverişim de elbette hemen yazmak istediğim bir kitap alışverişi oldu, uzun süredir almak istediğim bir kitaptı Ruhi Mücerret... Okumak için sabırsızlanıyorum gerçekten.


Yazılacak çok yazı, çekilecek çok fotoğraf var, eh o zaman hadi bana müsaade :) Benim alışverişlerim bu kadardı, umarım severek, eğlenerek okumuşsunuzdur, yeni yazılarda da görüşelim lütfen! Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️

You Might Also Like

6 yorum oku / yaz

  1. hepsi birbirinden güzel.güle güle kullanın=)

    YanıtlaSil
  2. Sitenizi ilk defa gezenlerdenim :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan aldıklarını;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim... Kullanıyorum bile zaten :)))

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))