Ürün Yorumu: Avon Face Pad

14.5.16

Merhaba !

Bloguma hoşgeldiniz... Bloguma ilk kez uğruyorsanız, bu blogda kitap eleştirilerimi, yemek tariflerimi, çeşitli ve özgün hobilerimi, kozmetik, kitap ve ev alışverişlerimi, kendi gardrobumun kombinlerini, kullandığım kozmetik ve kişisel bakım ürünleriyle bu ürünlere dair yorumlarımı, izlediğim ve yorumladığım filmleri bulabilirsiniz... Blogumda keyifli vakit geçirmenizi dileyerek bugünkü yazıma başlıyorum...

Bugün başlıktan da anlayacağınız üzere Avon markasına ait bir yüz temizleme ürününü ve yorumlarını paylaşacağım sizlerle... Detaylarla devam edelim...


Bu ürünü katalogda pek görmemiştim aslında, geçen yıl kız kardeşime elden gelen bir paketin içerisinden çıkan bir üründü, ben de hemen el koydum :) Oldukça uygun fiyatlı bir üründü, benim de buna benzer bir manuel temizleme ürününe ihtiyacım vardı, çok iyi oldu ^^

Ürün elimize şeffaf bir poşet içerisinde ağzı zımbalı bir şekilde ulaşıyor, içerisinde dört sayfalık bir bilgilendirme kitapçığıyla birlikte...



Bilgilendirme kitapçığının içeriğinden bahsedeceğim biraz sizlere... Bu kitapçıkta çeşitli dillerde ürünün tanıtımı ve kullanma talimatları yer alıyor... Bence çok güzel düşünülmüş... Türkçe açıklamasını da aşağıya ekliyorum:


Gelelim pedimize...Gerçi yukarıda fırça olarak geçiyor ama ben ped diye almıştım. Gökyüzünün en güzel renginden ilham alınmış sanırım çünkü şahane mavi bir rengi var, daha çok turkuaz gibi. Alt kısmında tutuşu kolaylaştıracak bir tutacak var, üst kısmı ise oval şekilde dizayn edilmiş ve üzerinde çeşitli büyüklükte silikon kıllar var...



Ürünün silikon yapısı kullanımı büyük ölçüde kolaylaştırıp herhangi bir tahrişe meydan vermiyor. Bu açıdan hassas ciltler de deneyebilirler diye düşünüyorum. Silikon başlığı yine iki farklı bölümden meydana geliyor; bir kısmında silikon kıllar, bir kısmında ise silikon noktacıklar var. Farklı cilt problemlerine ve bölgelerine farklı etki sağlama amaçlı düşünülmüş sanırım. Özellikle silikon kılların boyutları, yapıları bence cilt için oldukça uygun ve benim cildimde herhangi bir tahrişe de sebep olmadı.

Bu ürünün aslında köpük temizleyiciler için uygun olmadığını düşünüyorum çünkü temizleyiciyi yüzünüze tam olarak uygulamıyor, emiyor. Ancak jel veya sıvı ürünlerle daha başarılı sonuç verebilir. Bunun dışında yüzünüzde normal temizleyiciyi uyguladığınızda bile yarattığı etki peeling etkisi. Kan dolaşımını hızlandırıp cildin tazelenmesine ve gerçek anlamda temizlenmesine yardımcı oluyor. Bu ürünün tabi ki otomatik ürünlerle kıyaslandığında manuel olmasının bir kısım dezavantajları oluyor ama elle temizlemektense böyle ürünler daha bir iç açıcı oluyor sanki? Siz neler düşünüyorsunuz?


Benim çok severek kullandığım bir ürün bu, kimi blogger/vlogger arkadaşlar bu tarz ürünleri makyaj fırçalarının temizliğinde de kullanıyorlar, ben cilt temizliğinde kullanıyorum. Sizlere de tavsiye ettiğim ve edeceğim bir ürün bu, sizler de deneyip kararınızı verebilirsiniz.


Evet arkadaşlar, bugünkü yazımızın da sonuna geldik, umarım keyifle okumuşsunuzdur, Peki neden yeni yazılarda da görüşmeyelim ? Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️



















You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))