Ürün Yorumu : Cettua Yag Kontrol Mendilleri / Cettua Oil Control Tissue

1.11.14

Herkese merhabalar :))

Güzel bir Cumartesi akşamından selamlar... Çekilişimiz sona erdi ve kazanan belli oldu, kendisini bir kez daha tebrik ediyorum :) Yeni bir aya girdiğimiz bu akşamda sizlerle uzun zamandır kullandığım bir ürünün yorumlarını paylaşmak istedim... Yorumu paylaşılacak bir sürü ürün sırada bekliyor çünkü :)) Sırayı azaltmak ve okuyanlara da faydalı olmak amaçlı bu yazıyı bir an önce
yazıyorum, eh hadi o zaman başlayalım :))

Ürünümüz minik, çantaya sığabilecek bir ürün... Oldukça da ince... Kapak tasarımıysa çok tatlı :)



Ürün kapağında yer alan çizimler de çok tatlılar...



Ürünün arka kapağında bilgilendirici bir de metin var ve size önerilerde bulunuyor, çoğu kozmetik ürününde nasıl kullanılacağı bile yazılmıyor ancak mendilin bile uygulamasına dair yazı görebilmek sevindirici :))



Ürünümüzün içini açarken mendiller kurumasın vs.diye düşünülerekten kapalı bir dizayn yapılmış. İşiniz bittikten sonra mendilleri bir sonraki kullanımda aynı tazelikte buluyorsunuz yani :)



İçini açtığımızda benim gibi bembeyaz mendilimsi şeyler beklerseniz çok yanılırsınız :) Çünkü mendiller dikdörtgen şeklinde ve saman kağıdı gibi sarı :)




Mendiller hem çok kullanışlı hem de çok pratikler :) Kullan at yani... Bir pakette de yaklaşık 50 tane mendil bulunuyor, yani bir paketi epey bir idare ediyor, bu bakımdan oldukça ekonomikler de diyebiliriz. Üstelik bir paket 2 lira gibi komik bir fiyat :) Ben her Gratis'e girdiğimde atıyorum birkaç tane sepete... Ve de bu mendilleri severek kullanıyorum; cildimdeki kiri ve yağı da tam anlamıyla emdiğini görüyorum. Her kullanışımda ayrı bir memnun kalıyorum yani :) Sizin için de altta bir adet kullanılmış, bir adet de kullanılmamış mendil örneği hazırladım :)



Evet arkadaşlar, benim gibi yağlı bir cilde sahipseniz bu mendilleri mutlaka edinmelisiniz... Gratis'lerde bulabilirsiniz... Üstelik dediğim gibi oldukça da ucuzlar... Ben çok beğeniyorum ve çantamdan ayırmıyorum... Fark ettiyseniz resimdeki de epey bir yıpranık, çünkü çantamda oradan oraya sürükleniyor :) Üstelik yedeğini de her daim çekmecemde saklıyorum. Bazı günler yüzümü temizleyeme fırsat bulamadığım o zorlu ve erken iş günlerinde, bu mendiller okulda imdadıma yetişiyor... Sizlere de kocaman kocaman tavsiye ederim bu mendilleri...

Sonraki kozmetik yazısına görüşmek dileğiyle...

Takipte Kalın 

^.^




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

HC 










You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))