Film Yorumu : Zihin Okuyucu / Takip İstanbul

20.11.14

Herkese merhaba :)

Uzun zaman oldu biliyorum yazmayalı, ancak işte geldim burdayım :) Bugün sizlerle güzel iki film yorumu paylaşacağım... Umarım keyifler yerindedir :) Evet millet, kahvelerinizi kapın ve güzel iki film önerisi yorumları için izleyin :)

Hadi başlayalım...

İlk filmimiz benim de bir film izleme sitesinde rastgele denk gelip konusunu okuyup beğendiğim bir film... Şuradan ulaşabilirsiniz...

ZİHİN OKUYUCU / MİNDSCAPE

IMDB: 6.4
Tür : Dram, Gerilim, Bilim Kurgu
Oyuncular : Mark Strong, Taissa Farmiga, Brian Cox, Indıra Varma, Noah Taylor
Yapım : 2013, ABD


Dediğim gibi beni filmi izlemeye teşvik eden şey konusu olmuştu. Keşke böyle bir yöntem bulunmuş olsaydı dediğim çoktu :) Konusuna birazdan değineceğim. Ancak afiş konusunda bir şeyi söylemeden geçmem mümkün değil, özellikle Türkçe afişinde ' Aklını Çelmesine İzin Verme' diyerek çok fazla ipucu verilmişti. Film bir o kadar belirsiz olmasına rağmen afişi filmin sonuna dair inanılmaz bir ipucu veriyor, sevmedim olmasa daha iyi olurdu :)


Filmin konusuna gelecek olursak, gelecekte geliştirilmiş bir zihin okuma yöntemiyle suçlar engellenmeye ve insanların zihinlerine girilmeye başlanmıştır. Bu yöntemi en çok dedektifler kullanmaktadır. Karısını yeni kaybeden ve maddi sıkıntılar çeken John verilen görevi kabul etmek zorunda kalır. Görevi, Anna isimli 16 yaşındaki bir kızın yemek yemesini sağlamak ve onun zihnine girerek neden yemek yemek istemediğini bulmaktır. Ancak bu iş sandığından daha kapsamlı ve daha zordur.


Film müzikleri bu sefer benim acayip ilgimi çekti çünkü müthiştiler. Ayrıca konu da güzel işlenmişti, kimileri sıkıcıydı desede ben sıkılmadım. Gerilim ve acabalar hep kafamdaydı. Gerile gerile izlediğim bir gerilim filmi oldu :)


Filmde özellikle Taissa'yı ve elbette ki esas kahramanımız olan Mark'ı oldukça başarılı buldum. İzlenebilecek güzel bir psikolojik gerilim filmiydi. Oyuncular iyi iş çıkarmışlar. Bence tam anlamıyla hakkettiği ilgiyi görememiş bir film. İzlemeniz tavsiyedir efendim :) 


İkinci filmimizse Liam Neeson hayranı olarak izlemek konusunda oldukça geç kaldığım Takip İstanbul filmiydi...

TAKEN 2 / TAKİP İSTANBUL 

IMDB: 6.8
Tür: Aksiyon, Gerilim
Oyuncular: Liam Neeson, Maggie Grace, Famke Janssen
Yapım : 2012, ABD, Fransa


Birincisini izlememe rağmen blogumda paylaşmamıştım. Ancak şu kadarını söylemeliyim Liam ne yaparsa izlerim.


Filmin konusuna gelecek olursak, ilk filmi izlemeniz gerekir diyorum. Çünkü bu film onun devamı niteliğinde. Bryan Mills kızını kaçıranları tek tek öldürmüştü ilk filmde. Bu filmde de intikam almaya gelenlerden biri ölenlerin babası. İntikam almaya çalışırken yaşananlar geliyor ekrana... 


Filmde yüksek doz aksiyon var. Aksiyon severler buraya. Ayrıca İstanbul'da geçmesi de ayrı bir olay. Filmde gurur duymamak mümkün değil. Ancak bu da deminki film gibi bence hak ettiği ilgiyi göremeyen bir yapım oldu. İlk film gibi bu da bence şahaneydi, özellikle de Bryan'ın hafızasında tuttuğu ve gözleri kapalıyken nereye götürüldüğünÜ bulması şahaneydi. İstanbul'u yaşatmaya çalışmışlar filmde ancak biraz da eksik kalmış gibiydi.


Filmde sadece aksiyon olması aralarda sıkıcıydı kabul ama Liam'ın o güzel yüzü yeter :)


Sıkı bir film daha, yerinizde oturamayacağınız kadar hem de ! İzlemenizi tavsiye ederim efendim... Şuradan ulaşabilirsiniz...Biliyorum kısa oldu ama şu aralar buna da şükür demek zorundayım. Kendinize iyi bakın ve sonraki film yorumunu kaçırmayın derim ben :))

Takipte Kalın 

^.^




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 
Hasibe ♥️










You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))