Karısık Alısveris # 6

27.11.14

Herkese merhaba :)

Güzel ve acayip soğuk bir Perşembe gününden selamlar... Yorgun saatleri bitirip de dinlenme ve akşam yemeği saatlerine girdiğimiz şu saatlerde günü benim gibi hala bitmeyenler var. Bugün sizlerle genel olarak uzun zamandır yaptığım ve birikince yazmayı istediğim alışverişlerimi paylaşacağım...

KARISIK ALISVERİS # 6


Öncelikle bayram öncesinde Gediz pazarına bir ziyaret yapmıştık. Bu esnada üç tane etek aldım. Günlük olarak da bazen basic kombinlerde de kullanıyorum etekleri. Etek giymeyi de seviyorum. Bu nedenle tanesi 10 liraya bu etekleri aldım. Sonuncusunu pek beğenmiyorum şimdilerde ama evde vs. kullanabilirim.




Aynı zaman diliminde iki tane de eşarp şal almıştım. Bunlar hafif defolu olarak 5'er liraydı.



Gelelim market alışverişlerine... Bir adet kürdan aldım...


Sonrasında bulaşık eldivenlerini daha önce hiç kullanmadığımdan deneme amaçlı aldım.


Nivea'nın üçlü bebek ıslak mendillerinden aldım. Islak mendili yedeklemek ve depolamak zorunlu oldu artık benim için.


Yine Teno'nun kuru mendillerinden onlu bir adet yedekledim.


Dalan'ın 20 ml'lik zeytinyağlı el kremini aldım. Yazısı en kısa sürede blogda olacak !


Bioblas'ın Yağlı Saçlara özgü Saç dökülmelerine engel olan şampuanından aldım.


Üçlü cep ıslak mendillerinden aldım. Bunların kokusuna bayıldım.


İlk kez 4- 5 sene önce Sakarya - Serdivan'da bir velimde gördüğüm ve bayıldığım kaşık çikolatalardan aldım.


Tırnak makası seti aldım. Bunun özellikle tasarımına aşık oldum.


Bir de gece lambası aldım. Çiçek şeklini çok beğendim... 


Desenli peçetenin desenine aşık olunca almadan edemedim :)


Bir adet de kolye aldım. Yerel bir mağazadan. Kardeşimin ismi Yunus ve yunuslu bir şeyler görünce almadan edemiyorum. Bu sebeple yunuslu saat kolyem oldu :)


İki adet de mutfak alışverişim oldu. Biri yeni mor bir tava, diğeri de turkuaz üçlü saklamak kabı...



Evet arkadaşlar, benim alışverişlerim bu kadardı... Umarım beğenmişsinizdir, sonraki alışveriş yazımda da görüşmek dileğiyle...

Takipte Kalın 

^.^




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 
Hasibe ♥️




You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))