İlk Cekilisim : Cekilis Sonucu

31.10.14

Herkese merhabalar :))

Çekilişim dün gece itibariyle sona erdi ve söylediğim gibi de bu çekiliş başlığına yansıdı... Çekilişe katılım beklediğim kadar fazla olmasa da yine de idare ederdi... Çekilişe 39 kişi katıldı ve toplamda 141 hak yarıştı... Hak konusunda oldukça bonkör davranmaya gayret gösterdim ancak sadece 'paylaştım' yazılarını haktan saymadım ve linksiz paylaşımları kabul edemedim, şimdiden kusura bakmayın... Ama özellikle belirtmiştim bunu :(

Şimdi gelelim çekiliş sonucuna... İlk olarak Instagram'da paylaştığım minik bir video ile duyurdum, ancak aynı zamanda Facebook ve Twitter resmi hesaplarımda da yer aldı bu video...

Videoya ulaşmak için lütfen tık tık :))

Katılımcı Listesi ve Katılım Hakları



Herkesin isimleri teker teker hazırladığım minicik kağıtlara hak sayısınca yazıldı ve katlanarak kağıt havuzuna atıldı.




Vee çekiliyor...





Kazanan Sümeyra Cengiz oldu :) Tebrik ederim... İki gün içerisinde iletişim kurmanızı rica ediyorum :)

Daha güzel ve büyük bir çekiliş için lütfen takipte kalın...


Takipte Kalın 

^.^




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

HC 





You Might Also Like

1 yorum oku / yaz

  1. Ayyy inanamıyorum, ilk defa bir çekiliş kazandım ben :))) Çook teşekkür ederim, mailinize hemen gönderiyorum iletişim bilgilerimi :) Yuppiii

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))