Kitap Alısverisi # 3

3.10.14

Herkese merhabalar...

Kurban Bayramı arefesinden, soğuk ama güneşli bir Cuma sabahından günaydınlar :) Biz de bugüne erken başlayanlardanız :) Malum yarın bayram ve yolculuklar, ziyaretler vs. başlıyor yine... Bayramları pek sevmem ama bayram sayesinde gelen tatilleri çok severim doğrusu :D Biz de bu akşam yolculuklara başlıyoruz. Bugün sizlerle bir hafta önce online olarak yaptığım ve epey memnun kaldığım www.hepsiburada.com alışverişimden bahsedeceğim :) Daha önce de online alışveriş yapmıştım ancak ilk kez bu kadar memnun kalarak bir alışverişi tamamladım, sevinçliyim, bunu da doğru dürüst firmalarla iş yapan www.hepsiburada.com'a borçluyum...
*
Süreci şöyle anlatayım : Siteden alışveriş yapma fikrine nasıl ulaştım bilemiyorum ama muhtemelen ilk başlarda, mailime gelen bir indirim haberiyle ulaştım :) Fiyatları son derece makul bulduğumdan en çok da 25 lira ve üzerine kargo ücretsiz olduğundan bu alışveriş fikri aklıma iyice yattı. İlk olarak havale yoluyla ödemeyi tercih ettim ama Hisarcık ilçesinde hala doğru düzgün ne banka şubesi, ne de atm'si olduğundan bu ödeme şekli işimize gelmedi... Daha sonrasında da kredi kartıyla ödemeyi seçerek sorunsuzca işlemi tamamladık :) 24 saat kargo vaadeden kitabım bir gün sonra elime ulaşmışken, diğer iki kitabım da iki gün sonra elimdeydi :) İnanılmaz memnun kaldığım bir alışveriş oldu, hatta gelir gelmez de Instagram'da paylaştım :)

Şimdi neler almışım, bir bakalım :) İlk kargo da ikinci kargo da böyle cici ufacık ve şipşirin bir kutuda geldi :)





İlk kitabım 24 saat kargo güvencesiyle gelen Ahmet Ümit'in Beyoğlu'nun En Güzel Abisi isimli kitabı... Everest Yayınları cep boy kitabımız 9.90 TL idi :) Ben hepsiburada.com'dan 7.43 liraya aldım :)




Instagram'dan...



İkinci kitabım ilk defa gördüğüm ve kapak tasarımına aşık olarak aldığım bir Bilal Sami Gökdemir kitabı... Bu kitaba bayılacağımı tahmin ediyordum ve zaten de bayıldım :) Okumak için sabırsızlanıyorum bu kitabı :) Madam Bravo- Harfleri Değiştir... Böyle kriptoloji içeren kitaplara hastayım, eleştiriler en kısa zamanda blogumda olacak... Fiyatı 10.40 lira :)





Son kitabım ise yeni kitap çıkardığını gördüğüm ve benim bundan nasıl haberim olmaz dediğim favori yazarlarımdan olan Macus Sakey'nin Amatörler isimli kitabı... Nasıl sabırsızlanıyorum bilemezsiniz :)) Fiyatı : 9.90 lira...



Instagram'dan...



Evet arkadaşlar, üç adet yeni kitap alışverişi yapmış oldum böylece :)) Üçü de polisiye evet :)) Dev bir polisiye kütüphanesi istiyorum :) Sonraki alışveriş yazılarımda görüşmek üzere ):))

Takipte Kalın 

^.^




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

HC 



You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. Yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyoruz efendim :) Güle güle okumanız dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  2. güzel kitaplara benziyor hepsi,
    ben de okucam mutlaka,
    ben de böyle güzel kitaplara
    ledli kitap okuma gözlüğü tavsiye edebilirim,
    gözleri yormuyor karanlıkta kitap okumaya birebir :)

    http://www.indirimvekalite.com/pratik-urunler-tv-urunleri-k-7/tv-urunleri-k-11248/2-ledli-kitap-okuma-gozlugu-u-144212.html#.WJmSNtSLSzc

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))