Son Zamanların Favorileri # 3

1.10.14

Herkese merhabalar :))

Güzel bir hafta ortasından, bir Çarşamba gününden herkese kocaman gülücükler... Sonbaharın kendini iyiden iyiye belli ettiği günlerden birindeyiz, ben de bir iş gününü daha bitirip evime geldim ve sizlerle yeni ayın ilk gününde bir favori yazısı paylaşmak üzere blogumun başına geçtim ):)  Bugün sizlerle son zamanların favorilerini paylaşacağım, dilerseniz uzatmadan başlayalım :)

SON ZAMANLARIN FAVORİLERİ # 3


İlk favorim ekranlardan, raporlu olduğum geçen günlerde izlediğim kadarıyla bayıldığım bir program oldu, Bu Tarz Benim :) Özellikle büyük hayranı olduğum Nur Yerlitaş'ı izlemeye doyamıyorum... Ancak bu programda ben Kemal Doğulu'yu çok ama çok itici buldum, böyle bilmiyordum :(



Diğer favorim buralarda sonbaharın kış gibi hissedilmesinden dolayı olsa gerek hırkalar, kazaklar ve patikler :) Ama en çok da patikler :))


Ben fazla dizi sevmem ama son zamanlarda izleyebileceğim favori dizilerim de oluştu :)) Gani Müjde'yi özlemişim, ilk favorim daha doğrusu eşimle ilk favorimiz Sil Baştan adlı dizi oldu... 



Diğer favori dizimse elbette Kara Para Aşk... Tuğba Büyüküstün ve Engin Akyürek'in favorim olduğu dizide süper gelişmeler oluyor...



Burada Tuğba'nın yani Elif Denizer'in stili de çok hoşuma gidiyor, Tarzsın kızım :))







Sonsuza kadar Tuğba Büyüküstün resimleri ekleyebilirim :)) Yabancı dizilere geçersek bu sene en favorim Believe idi ama sanırım yayından kaldırılma durumları vs. olmuş (:(( Şimdiki en favorim Hannibal... İnanılmaz bir polisiye :z



Son zamanlarda en favori App Store oyunlarım : Superstar Life, Restaurant Town, Traffic Racer...




Son zamanların en favori içecekleriyse elbette ıhlamurum - ki kendileri vazgeçilmezdir :)- ve kahvemdir...



Son Zamanların en favori saç şekli, benim daimi favorim olan topuz :)


Son zamanların en favori yazarı, cesaret edip okumaya başladığım Ahmet Ümit...


Son zamanların en favori meşgalesi, oyun oynamak :))


Evet arkadaşlar, kısa oldu biliyorum ama son zamanlarda yaptığım - yani hastalanmak dışında yapabildiğim- en favorilerim bunlar :)) Sonraki favori yazımızda görüşmek üzere :))

Takipte Kalın 

^.^




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

HC 














You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))