Yıldız Kek Tarifi

30.7.13

Herkese merhaba :)

Yazının başlığı pek çok şeyi çağrıştırsa da kekin en sonunda aldığı halden dolayı ona bu ismi ben verdim, yani isim ablası benim de diyebiliriz :) Kız kardeşimin bende olduğu günlerden birinde benim canım hem öğrenmek hem de yemek amaçlı kek çekti, benim hamarat kız kardeşim durur mu bana fırsat bile vermeden -laf aramızda aslında yapabilirdim de, dağ gibi bulaşığı yeni bitirmiştim, benim de işime geldi denebilir- hemen gçti mutfağa, özene bezene belki bir buçuk saatte yaptı keki...Kapları güzelce yağladı, bulaşıkları da bir güzel yıkamış, canım ya :) Yapınca da Facebook'a koydu bi de:) Hamarat şey nolcak :)



İşte Malzemelerimiz:

3 yumurta
1 su bardağı şeker
Yarım su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı süt
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
2 buçuk su bardağı un


Yapımı:

Yumurta ile şekeri çırpıyoruz. İçine sütümüzü ve yağımızı koyup karıştırıyoruz. Un, kabartma tozumuzu ve vanilyamızı ekleyip çırpmaya devam ediyoruz. Ardından iyice yağladığımız fırın tepsimize ya da kaplara döküyoruz. Orta sıcaklıkta önceden ısıtılmış 170 derecede ortalama 60 dakika kadar pişiriyoruz. İstediğimiz malzemelerle süsleyip servis ediyoruz. Afiyet Olsun!




Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️

                                                       




You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))

INSTAGRAM