Kitaplığıma +6

28.7.13

Herkese merhaba :)

Dün Cumartesi olması sebebiyle kitapçımı ziyaret ettim ve uzun zamandır aradığım altı adet kitabı daha kitaplığıma ekledim...Şimdi okuma sırası...Sıralama şöyle:

1- Düğümlere Üfleyen Kadınlar: Aslında Hipnozcu ve Akıl Oyunları adlı kitapları aldığımda kitap ayracı olarak verilen kağıtta gördüğüm bir kitaptı, bu anlamda diğer kitaplarla verilen kitap tanıtım amacıyla hazırlanmış ayraçların oldukça faydalı olduklarını görebiliriz :) Gördüğüm andan itibaren isim itibariyle de çok ilgimi çeken bu kitap artık kitaplığımı süsleyecek:)


Not: Bu arada bir gün mutlaka kitaplığımın resmini de paylaşacağım.


2- Gözlerini Sımsıkı Kapat: Bu kitap aslında benim için yazarı açısından farklı bir yerdeydi ama Aklından Bir Sayı Tut'tan sonra onun kadar güzel olmayacağını düşündüğümden okumayı ertelemiştim, eh o da kısmetmiş:)


3- Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer: Adını uzun zaman önce duymama rağmen edinemediğim kitaplardandı, eh bu da süper oldu:)


4- Cehennem: Dan Brown özellikle takip ettiğim yazarlardan demiştim, şimdiye kadar sadece 'Da Vinci Şifresini okuyabildim ama tüm kitaplarını er ya da geç ele geçireceğim:)


5- Limon Yapraklarının Kokusu: Bu kitabın adı da uzun zamandır hafızamdaydı, zevkle okuyacağımdan eminim:)


6- Civa: Son olarak adını hiç duymadığım bir kitabı daha aldım, kapak tasarımı ve arka yazıları beni etkiledi, az sayfalı olmasına rağmen almaktan kendimi alıkoyamadım :) Umarım beni pişman etmez...



Not: Okunduktan sonra eleştirileriyle birlikte hepsi teker teker burada olacaktır... 

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️

                                                       

You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))