Film Yorumu : Ölümcül Oyuncaklar / Prenses Sofya / Gizli Ortak / Dejavu / Sevimli Hayvanlar

5.3.14

Herkese mutlu günler, akşamlar ve geceler:)

Artık günün hangi zamanı okuyorsanız, ona göre selamımı alırsınız...Bugün yeni bir konuyla ve yeni bir başlıkla sizlerleyim...Bu fikir aklıma nerden geldi bilemiyorum ama iyi ki de gelmiş :)) Küçük bir ameliyat geçirdiğim zorlu günlerimi sizlerle paylaşmıştım. Bu esnada raporlu olduğumu söylemiştim. Ama ben raporluyken bile rahat duramadım ve çok da hareket gerektirmeyen bir aktivite yaparak hafta içi beş gün beş ayrı film izledim. İzlediğim filmlerin hiç izlemediklerim olmasına dikkat ettim. Gün ya da konu konusunda da özel bir ayrım yapmadım. Konusunu beğendiğim filmleri izledim de diyebilirim. Hal böyleyken bolca film içeren postların gelmesi de artık mümkün yani. Ben de sizlerle bu izlediğim filmleri paylaşmak istedim, kim bilir belki hoşunuza gider de sizler de izlersiniz. Bu arada filmleri toplu olarak yayınlama fikrim sabit değil bazen tek bir postu tek bir filme de ayırabilirim. Şimdilik netlik yok yani. Ama size şu kadarını söyleyeyim, filmde iyi ya da kötü ne varsa eleştirdiğim hatırladığım kadarıyla burada olacak :))


Amma çok yazdım di mi ? Lafı daha fazla uzatıp sizi sıkmadan filmlerimize geçelim o zaman :)))

PAZARTESİ
ÖLÜMCÜL OYUNCAKLAR : KEMİKLER ŞEHRİ


Evet ilk gün korkumu yenerek içinde vahşet içerme olasılığını da göz önüne alarak bu filmi izledim. Hakkında hiçbir şey duymadığım bu filmi sürekli takıldığım film izleme sitesinden konusunu okuduktan sonra izledim. Filmin özelliklerine şöyle bir bakarsak:

IMDB: 6.0
Kategori: Dram, Macera, Aksiyon, Fantastik
Sitenin Açıklaması: Altı kitaplık serinin çekilen ilk filmi Ölümcül Oyuncaklar Kemikler Şehri - The Mortal Instruments City of Bones 2013 Türkçe Filmi fantastik türde daha çok genç oyuncuların olduğu eğlencelik bir film. Kahramanımız Clary Kulüpte tanıştığı insanlardan kendisine yardım etmelerini ister. Karşılığında ise çok zor bir karar verir ve annesinin hiçbir zaman onaylamayacağı bir yola girer. Hem en iyi dostuyla kavga edecek, hem de aşıkın bilinmedik sularına dalacaktır Tabi ki Bella, Edward ve Jacob aşk üçgeni Ölümcül Oyuncaklar’da da var.
*
Benim yorumuma geri dönecek olursak; büyük ümitlerle olmasa da korkunç bir şey çıkmamasını umarak izlemeye başladığım film oldukça durağan başladı. Özellikle Clary annesini kaybedene kadar. Sonrasında ise aksiyon tavan yaptı da diyebiliriz. Ama şu klasik vampir hikayelerinden pek kurtulamamış bence. Nihayetinde site bile bu şekilde anıyor filmi. Aslında konusu vampirlerle falan alakasız, bence oldukça da fantastik ama işleniş bakımından aşk üçgeni falan derken illa vampir filmi diye anılıyor. Ama bence vampirlerle alakasız bir filmdi. Vampirler başka bir tür ve tek sahneleri var filmde. İzlenilebilir, sadece aksiyon dozunu bence ayarlayamamışlar, sürekli bir koşuşturmaca falan. Ayrıca oyuncuların oyunculukları da fena değil de biraz da tanınmış birileri olsaymış daha iyi olabilirmiş sanki :) IMDB puanı bence yerinde :) Bu arada filmin kitabı da şöyle:
---
SALI
SOFİA THE FİRST ONCE UPON A RİNCESS
(PRENSES SOFİA BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ)


Nedendir bilmiyorum ama animasyon filmlere ve çizgi filmlere bayılıyorum gerçekten :) Bu filmi de daha önce hiç görmemiş ve duymamıştım, sitede animasyon bölümündeydi ama çizgi film şeklindeydi. Ben de durdurmadım ve izledim :) Öncelikle çok eğlenceli bir filmdi, site şöyle bahsetmiş:

IMDB: 6.1
Kategori: Animasyon, Aile, Fantastik
Sitenin Açıklaması: Sofia Annesi kralla evlenince bir gecede prenses oluvermiştir. Sofia, sakar büyücünün yaptığı büyüyü kırarak, üvey kızkardeşiyle arkadaş olabilecek mi? Belki de iyilik, konuşan hayvanlarının yardımı ve özel konuk Cinderella’nın sevgi dolu yol göstericiliği sayesinde Sofia bunu başarabilir. Yeni Bir Prenses, Kraliyet’e Giriş Yapıyor!
*
Dediğim gibi animasyon olarak düşündüğüm film bana çizgi film olarak geri döndü ama izlemeye devam ettim. Çocuklar için içerisinde bolca, sevgi, saygı, arkadaşlık, barış vs. mesajlar içeren oldukça da eğlenceli bir filmdi. Sonunun iyi biteceğinden emin olsam da izledim ve eğlendim :) Tüm çocuklara izletilebilir :))


---

ÇARŞAMBA
BAD COMPANY
(GİZLİ ORTAK)


Polisiye filmlere nedense karşı duramıyorum. Bu da tararken yakama yapışanlardan:) Hele konusunu okuyunca tamam dedim budur. Siteye bakalım:

IMDB: 5.4
Kategori: Aksiyon, Komedi, Macera
Sitenin Yorumu: Emektar CIA ajanı Gaylord Oakes’i zorlu bir görev beklemektedir. Bir sokak serserisi olan Jake Hayes’in tıpatıp benzeri olan ajan kardeşi Kevin Pope öldürülmüştür. Hayes’den bir ajan yaratıp öldürülen kardeşinin yerini almasını sağlamak zorundadır. Üstelik bu zor işi başarmak için önünde sadece dokuz günlük süre vardır. Aksi takdirde hassas nükleer silahlarla ilgili bir anlaşmanın görüşmeleri başlayacak, bunu başaramaması halinde ise herşey için çok geç olacaktır…
*
Filmde gerçekten arayıp da bulamadığım şeyi bulduğumdan çok ama çok sevdim bu filmi. Hem polisiye hem de komedi. Eh buna bir de sevilen siyahi bir aktör eklenince gerçekten de üçü bir arada gibi olmuş. Hem izlerken güldüm hem de izledikten sonra. :) Film başladığında çok az bir aksiyon karşılıyor sizi, ardından da gelsin komedi :)) Yalnız Anthony Hopkins ajan rolünde çok cool gözükse de bu kadar yavaş bir ajan olur mu diye düşünmedim değil. Hareketleri çok yavaştı ve ajan rolü için sanki biraz yaşlı kalmıştı ama yine de filmin güzelliğini bozamadı. Ayrıca mutlu sonla bitmesi de cabası :)



---
PERŞEMBE 
DEJA VU


Perşembe gününün filmi ise itiraf edeyim, daha önceden sonunu televizyonda izlediğim bir filmdi ama ne olduğunu çok anlamadan izlemiştim. Bu kez tamamını izlediğim için daha anlamlı bir film oldu benim için. Kesinlikle izlemelisiniz çünkü izlenmesi gereken 50 film kategorisinde her yerde mevcut kendisi :) Siteye bir bakalım:

IMDB: 5.4
Kategori: Aksiyon, Macera, 
Sitenin Yorumu : New Orleans’taki bir deniz aracına atılan bombanın patlatılmasından sonra deliller bulup olayı çözmesi için görevlendirilen Carlin insanların kafalarının içindeki “deja vu”ların herşeyden daha güçlü olduğunu farkeder.
*
Bu film gerçek bir başyapıt bence. Baştan sona. Sonunu hayal meyal hatırlamama rağmen yine de olayları büyük bir heyecanla takip ettim. Her insan evladının izlemesi gereken filmlerden :) Tek bir negatif eleştiri bulamıyorum :(

---
CUMA
SEVİMLİ HAYVANLAR


İtiraf edeyim Cuma günü netten film izleyemedim ama ben de televizyonda denk geldiğim bu sevimli animasyonu seyrettim. Bayıldım :)

IMDB: 4.7
Kategori : Animasyon, Aile, Fantastik
Site Yorumu : Sevimli Hayvanlar filminde Afrikadaki hayvanlar cennetinde bulunan hayvanlar susuzluk ve insanların acımasızlığına baş kaldıracaklardır. 
*
Gerçekten çok ama çok eğlenceli bir film. Özellikle başroldeki küçük sanırım sincapı Mehmet Ali Erbil seslendirmiş. Ama sesi bence biraz yaşlı kalmış karaktere. Pek uygun bulmasam da seslendirmesi iyi olduğundan izledim ve güldüm. Son zamanlarda buzulların erimesi vs. bir sürü önemli noktaya değiniyor. Oldukça eğitici ve komik bir film. Animasyon severlere ve içindeki çocuğu hala susturamayanlara -aynı benim gibi- tavsiyedir :)




Evet arkadaşlar, filmler şimdilik bu kadar...Sonraki film postlarında görüşmek üzere :)))))

Takipte Kalın 

^.^




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️






















You Might Also Like

1 yorum oku / yaz

  1. Hepsini izleyeceğim :) Yorumların için teşekkürler ):

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))

INSTAGRAM