Ürün Yorumu: Farmasi Whispering Angel EDP

2.4.16

Günaydın!

Yepyeni bir günden daha, hafta sonundan merhaba ^^ Bu güzel ve bol güneşli günde sizlerle yeni bir yazıyla daha birlikteyim... Güneşli demişken gerçekten son zamanlarda havalar çok güneşli geçiyor, hatta bunaltıcı derecede güneşli bile diyebilirim, yaz geldi sanki, keşke yaz havaları gelmişken yaz tatili de gelse ! Her neyse.

Bu güzel günde sizlere uzun süredir kullandığım ve ilk çıktığında aldığım bir parfümden söz edeceğim. Farmasi'ye ait bir sürü parfüm var, en son keşfim Bianca. Nisan katalogunu da inceleme fırsatım oldu bu arada, çok güzel indirimler var, bakmanızı tavsiye ederim. Ben yeni alışveriş yaptığımdan -Gratis, Avon ve Farmasi'den- tekrar alışveriş yapmıyorum, aslında şampuanlarda gözüm kaldı ama daha fazla indirim bekleniyor !!! Bu arada Avon ve Gratis alışverişim de yolda, duyurulur :) Çok konuştuk, hadi bu güzel parfümü yakından tanıyalım:


Farmasi'nin bu parfümü ilk çıkardığı zamanlarda tanışma fiyatıyla oldukça komik bir fiyata almıştım bu ürünü, aslında riskli bir seçimdi yaptığım çünkü Farmasi kataloglarında Avon kataloglarında olduğu gibi minik daire içerisinde parfüm kokusunu alma gibi bir imkanınız olmuyor, içeriği de yazmıyordu doğru düzgün, ne kadar kötü olabilir ki dedim ve satın aldım. İyi ki de almışım, severek kullanıyorum çünkü ^^


Parfümümüz elimize minicik çok soft renklerden oluşan kare karton bir kutunun içerisinde ulaşıyor. Kutuya detaylı bakalım:





Kutuyu açalım hadi:



Kutuyu açar açmaz bizi yine soft lila ve pembe renklerde çok şık bir şişe karşılıyor, parfümümüz 50 mililitrelik bir parfüm ve şişesi de kalın buzlu camdan olmakla birlikte çok fazla yer kaplamıyor ve ağırlık yapmıyor...




Parfümümüzün şeffaf lila renkli çok şık bir kapağı var, elinize sığacak kadar küçük boyutlara ve minimal bir tasarıma sahip.



Altın renkli fısfısına ise bayıldım resmen, parfümde şişe tasarımına kokusu kadar önem veriyor tasarımcılar, bu açıdan tasarımı basit, sade ve şık diyebilirim, çok sevdim. 


Gelelim parfümün içeriğine... Parfümümüz tamamen çiçeksi bir koku, katalogda öyle üst nota, alt nota, orta notadan bahsetmiyor, ancak içerdiği çiçeklere dair bilgiler var: Bergamot, Kakule, Gül ve Yasemin içeren çiçeksi bir koku deniliyor. İlk sıktığımda ben herhangi baskın bir koku almadım sadece, bergamot ve kakule birleşiminin gül ve yasemine göre daha baskın olduğunu söyleyebilirim. Kalıcılığını da aşırı başarılı bulmasam da ben kokusunu sevdim ve fiyatına göre performansını başarılı buldum. Şuan kataloglarda halen indirimli, 24 lira ya da 25 lira gibi bir fiyatı var. Yeni bir çiçeksi koku arayışındaysanız mutlaka bakın derim ben ^^ 

Gündelik kullanıma oldukça uygun, hafif, çiçeksi bir kokusu olan bu parfümü gece gündüz gayet rahat kullanabilirsiniz, yalnız miktarının biraz az olması bereketli olmayan ürünler kategorisine sokuyor kendisini, bitmesin diye azar azar kullanıyorum ben ama Farmasi'nin diğer parfümlerinde de gözüm yok değil hani ^^ Uygun bulursam denemek istediklerim mevcut, yukarıda da söylediğim gibi.


Bu oldukça sempatik ve seyahat kullanımına da oldukça uygun parfümü tüm çiçekseverlere adıyorum dermişim hehe^^ tüm çiçekseverlere tavsiye ediyorum, fiyatı çok uygun olması sebebiyle de yeniden kesinlikle almak istediğim parfümlerden. EDP olması da ayrı bir güzel, bu onu daha çekici hale getiriyor ^^ Yani size göz kırpıyor da diyebiliriz, katalogda dikkat çekenlerden.

Evet arkadaşlar, benim bu güzel parfüme dair yorumlarım bu şekildeydi, sizler neler düşünüyorsunuz? Aranızda bu parfümü ya da Farmasi'nin diğer parfümlerinden birini kullanan var mı? Varsa yorumlar kısmında lütfen bizlerle de paylaşsın ^^ Yeni ürün yorumlarında da görüşelim lütfen! Yeni yazılarımdan haberdar olmak için blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^

Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️


You Might Also Like

8 yorum oku / yaz

  1. Şişesi çok tatlıymış Farmasi ürünlerini güvenle kullanıyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı görüşteyim, şişesi çok tatlı gerçekten de :)))

      Sil
  2. Hatice27.8.16

    Farmasinin secret angel parfümünü kullandim ve gerçekten cok beğendim.Masum güzel ve kalıcı bir kokusu var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da aklımda olanlardan ama indirimde yakalamayı umuyorum :)

      Sil
    2. Merhaba hasibe secret angel parfumumuz su an indirimde siprsi icin yardimci olabilirim

      Sil
  3. Adsız8.12.16

    Arkadaslar bisey sorabilir miyim..aranizda capris ve bouquet parfumlerini kullanan varmi alicam ama nasil agir degildir insallah bi fikir verin lutfen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben caprisi de kullandım bouquetin de pembesini kullanmıştım uzun zaman önce . Capris hala daha vazgecemedigim kış kokumdur ve efsane bir koku gerçekten yaz için ağır geliyor bana coctail i kullanıyorum yazın da bouquete gelirsek 2 yıl önce falan kullanmıştım aşırı şekerli ama çok tatlı bir koku o zaman çok beğendiğim bi kokuydu ama suan o buram buram şeker kokusundan dolayı kullanmam

      Sil
  4. Capris tam benim kokum diyebilirim amber ve misk sevenlere göre tam olarak. Tenime çok uyumlu ve bugüne kadar good girl den sonra en beğendiğim parfüm diyebilirim suan sadece bu ikisini kullanıyorum ısrarla tavsiye ederim. Geçtiğiniz yerde kokunuz kalıyor diyebilirim kalıcılığına da...

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))