Ürün Yorumu: Cettua 1 Minute Spa Cleansing Mask

18.4.16

Merhaba!

Yeni bir yazıyla daha bir aradayız, yeni bir haftaya yepyeni bir başlangıç yapıyoruz, bu arada çaktırmadan Nisan da kendini aradan sıyırıyor, ayın yirmilerine geldik neredeyse. Bu güzel haftanın ilk yazısı yine Cettua'dan bir ürüne geliyor, umarım severek okursunuz ^^

Geçtiğimiz günlerde Avon'un severek kullandığım ve sizlerle şurada paylaştığım maskesi bitince ben de hazır Gratis'e uğramışken güvenilebilir bir maske alayım dedim, bilmediğim bir markadan ürün kullanma riskine de girmek istemedim, o nedenle Cettua'nın bu pratik maskelerini görünce hemen aldım. Şimdilik deneme amaçlı bir paket aldım, eğer memnun kalırsam devamını getiririm diye düşünüyordum. Kullanmaya başladım ve sizlerle de paylaşmak istedim ^^


Ürünümüz, her zamanki Cettua dış görünümüne sahip, desen ve renk olarak. Bunun dışında dikdörtgen bir kutuda elinize ulaşıyor...


Kutunun ön yüzü yukarıda göründüğü şekilde, arka yüzünde de çeşitli dillerde bilgilendirmeler mevcut. Benimki biraz yıpranmış olsa da yine de ekliyorum:



Cettua ürünlerinin arka yüzlerinde Türkçe bir açıklama olması çok sevdiğim bir durum, orijinal kutunun üzerinde yok malesef :( Merak ettiğiniz her şeyi yukarıdan okuyabilirsiniz aslında ^^ Kutuyu açalım hadi:


Kutuyu açtığımızda, üç adet serum benzeri paketlerde maskelerimiz çıkıyor, her paket tek kullanımlık üç adet maske barındırıyor. 


Maskeler, resimlerde de görebileceğiniz gibi tüp biçimli ambalaja sahipler, bu da ürünün kullanımını kolaylaştırıyor, ben sadece açarken biraz zorlandım.



Gelelim maskenin detaylarına...

YAPI: Bu küçük tüpçüklerin içinden çıkan maskemiz oldukça sıvı ve jelimsi bir formüle sahip. Ben maskelerde fazla sıvılığı sevmiyorum, daha çok kıvamlı maskelerden hoşlanıyorum, böyle maskeleri cilde yaymak daha kolay oluyor, aynı zamanda artık maskeyi uygularken mutlaka elimdeki maske fırçasını kullanmayı düşünüyorum, çünkü daha ince bir tabaka halinde yayılıyor. Maskenin yapısını pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim, zaten kuruyan, kabuklaşan bir maske değil, sürüp 1 dakika beklettikten sonra suyla duruluyorsunuz. Ben de aynen talimatlara uydum, sadece üzerini suyla ıslatmadım zira maske bence yeterince sıvı yani! Her neyse, içerisinde hiçbir şey barındırmayan sıvı bir maske diyebilirim. Yüzünüze uyguladığınızda ısınan ve spa etkisini buna bağlayan bir maske. 'Sıcak havlu uygulaması sağlıyor' ibaresine ise asla katılamam doğrusu. Hele ki Moshos Garden gibi bir marka varken! Garnier'in de böyle bir maskesi vardı, açıkçası fiyatı biraz yüksek olsa da o bundan daha iyiydi!

KOKU: Maskelerin özellikle kil maskelerinin o dayanılmaz kokularına aşina olmama rağmen hayatımda ilk defa şampuan gibi kokan bir maskeyle karşılaştım, evet evet gerçekten de şampuan gibi kokuyor! Kokusu beni olağanüstü rahatsız etti ve içeriğine dair hiç de masum olmayan fikirler getirdi aklıma diyebilirim, sevemedim!

RENK: Maskenin şeffaf bir rengi var, hafif griye çalıyor dersek de yalan olmaz! Hiç iç açıcı bir renk değil doğrusu!

İŞLEV: Maske deyince ben derinlemesine, kiri, isi pisi söküp alan bir mantık beklediğimden midir nedir bu ürünü maskeyle bağdaştıramadım. Zaten yüzünüzde sadece bir dakika bekletiyorsunuz, ne kadar temizleyebilir ve arındırabilir ki bir dakikada diye düşünüyorum. Ama maskenin genel fikri zaten 'Bir Dakikada Spa Etkisi Sağlayan Temizleyici Maske' olduğundan nemlendirme, arındırma gibi etkileri beklememek lazım belki de !Yine de bence herhangi bir yüz temizleyici ürünün önüne geçemeyecek kadar aynı, yüz temizleme jeli olarak bile kullanılabilecek bir ürün, maske olarak düşünmemek ve almamak lazım galiba :(


Ben şimdiye kadar sadece bir kez uyguladım ama hiç memnun kalmadım diyebilirim. Gerçekten hiçbir faydası olmuyor cildinize, hatta derinlemesine temizlemiyor bile, bir de temizlenmiş cilde uyguladığınızda cildinizi iki kere temizlemiş gibi oluyorsunuz, bir daha alabileceğim bir ürün değil malesef. Dermokil'in tekli kil maskelerinden alırım bunu alacağıma. İlk defa Cettua'da fos bir ürüne rastladım, açıkçası şaşkınım!


Evet arkadaşlar, benim ürüne dair yorumlarım ve tecrübelerim bu şekildeydi, umarım yazımı severek ve bilgilenerek, ilhamlanarak okumuşsunuzdur, yeni yazılarda da görüşmek dileğiyle! Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^

Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️






You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. Ilgili çekmedi desem yalan olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek hoşlanmadım ama siz deneyebilirsiniz elbette :))

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))

INSTAGRAM