Bitenler #8

26.4.16

Merhaba!

Yeni bir yazıyla daha bir aradayız, bu güzel günde sizlerle son zamanlarda bitirdiğim kişisel bakım -kozmetik ürünlerini ve ev kozmetiğine dair ürünlerimi, bu ürünlere dair yorumlarımı paylaşmak istiyorum... Bitenler okumayı sevenler de buradaysa yazımıza geçebiliriz...


*

Ürünlerimizin genel hali şu şekilde:


Hadi yakından bakalım:


Büyük Boy Islak Mendiller: En son yazdığım bitenlerden beridir sanırım bitirdiklerim bunlar, birkaç tane eşimin benden habersiz çöpe yolladığı da olabilir ama ^^ Bu ıslak mendiller içerisinden en çok Dalin'i sevdim ama malesef açılma ve kapanma yeri kapaklı olanlarla yolumuza devam ediyoruz. Mendiva'yı ve Dex'i çok sevmedim, Fresh'n Soft ise ikinci paketteyiz. Klasik mendiller...


Soffio Cep Boy Islak Mendiller: Bu mendillere Güliz Ayla'dan 'Olmazsan olmaz' isimli şarkıyı armağan edeceğim, çünkü benim için gerçekten de olmazlarsa olmazlar... Temsili olarak birkaç tanesi karşınızda ^^


Genital Bölge Temizleme Mendilleri: Genel olarak üç ürün de aynı kategoriye ait olduğundan birlikte yazmak istedim. Severek kullanıyorum bu iki markayı da, parlak ambalajlılar Absolute markasının, diğeri de Farmasi'nin... Her iki marka da çoktan yedeklendi ve kullanımda. Bu arada bu ürünlerin detaylı yorumlarına şuradan ulaşabilirsiniz ^^


Newsp Hidrojel Göz Çevresi Bandı: Çok severek kullandığım bir üründü, ne yazık ki Bimlerde artık bulamıyorum, ancak yeniden denk gelirsem stoklayarak alacağım bir ürün oldu benim için. Bu güzel ürünün detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz ^^

Kuru Mendiller: Temsili olarak iki adet de ondan ekledim yazıma, Mistral'in mendillerini hiç sevmedim, zorla kullanıyorum, onun yerine Selpak çiçeklilere geçtim ve de bayıldım, hatta favorilerime eklemeyi unutmuşum, bir sonrakine ekleyeceğim artık. Benri'nin mendillerine ise zaten hastayım :) Mistral markasını yeniden almam ama Selpak ve Benri ile devam etmek istiyorum.


Farmasi Argan Yağlı ve Kafein Özlü Şampuan: Elimdeki stoktaki en sonuncu şampuanımdı, yenisi alınmak üzere sabırsızlıkla bekleniyor... Hayatımın şampuanının yazısına ise şuradan ulaşabilirsiniz :))

Bioblas Saç Dökülmelerine Karşı Etkili Şampuan 360 Derede Koruma: Normal boy şampuanıyla birlikte hediye olarak gelen bir üründü, herhangi bir koruma faktörünü göremedim ama Bioblas şampuanların kokusuna aşığım bu da güzel bir üründü. Ancak sanırım büyük boyunu almam.

John Frieda Full Repair Şampuan ve Saç Kremi: Performanslarında aşırı başarı göremedim, zaten hediye olarak gelen bir üründü, büyük boylarını almam. Detaylı yorumları için şuraya tıklayabilirsiniz ^^


Schwarzkopf Gliss Sıvı Saç Kremi: Çok severek kullandığım bir üründü, yeniden almak için sabırsızlanıyorum ve indirim bekliyorum. Bu ürünün detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Avon Fas Argan Yağı: İkinci tüpümü de bitirdim, severek kullanıyorum, indirimde bulursam yeniden alabileceğim bir ürün. Detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Pantene Argan Yağlı Elixir: Çok severek kullandığım bir diğer ürün, ikinci tüpüme geçtim, bittikçe alınacaklardan. Tabi daha iyisi bulunana dek. Bu ürünün detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Farmasi Pure & Herbal Saç Maskesi: Bayılarak kullandığım bir diğer saç bakım ürünü, ilk kavanozumu bitirdim, ikincisi hazırda bekliyor. Bittikçe yenisi alınacaklardan. Bu ürünün detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.


Cettua T & U Bantları: Başarılı bulduğum ürünlerdendi, yeniden alınacak elbette. Detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Garnier Saf ve Temiz Arındırıcı Neem Özlü Yüz Temizleme Jeli: Performansı bana göre klasikti, ekstrasını görmedim, uygun fiyatlı bulursam yeniden alabileceğim bir ürün oldu. Detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Avon Clearskin Siyah Mineral Maske: Çok sevdiğim en sevdiğim maskem bitti, tabi hemen yedekledim. Yeniden yeniden alabileceğim bir ürün, detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Şelale Gül Suyu: Bursa'da annemin hediyesi olan güzel bir üründü, çok bereketliydi ve ben de çok severek kullandım. Elimde farklı marka gül suları mevcut, yeniden bulursam harika ambalajından dolayı yeniden alabilirim elbette ^^


Avon Little Black Dress Seyahat Boy Parfüm: Elimdeki bilmem kaçıncı şişe bu, bir ara inanılmaz bir şekilde bu parfümün seyahat boyunu yedeklemişim, bir tanesi daha bitti. Biraz ara verdikten sonra yeniden dönebilirim.

Yves Rocher Hydra Vegetal 24 Saat Nemlendirici Jel Krem: Hiç sevmediğim bir ürün oldu, zaten hediye gelmişti. Yeniden küçük ya da büyük boyunu satın almayacağım. Bu ürünün detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.


Beauty Formulas Yenileyici Gece El Kremi: Hiç sevmediğim ve zorla kullandığım bir el kremi oldu, yani hayatımda ilk defa bir el kreminden nefret ettim. Asla yeniden almayacağım bir ürün oldu malesef :((

Rebul Lime Özlü Kolonya: Küçük boyunu almakla iyi etmişim zira kokusunu pek sevemedim. Bu markada doğru kokuyu bulana kadar deneme boylarla devam!

Dalan Dolive Zeytinyağlı Nemlendirici El & Vücut Kremi: Kokusunu zeytinyağıyla hiç bağdaştıramasam da severek kullandım, hediye bir üründü zaten ama uzun bir süre almayacağım bir ürün en azından kokusunu yeniden özleyene kadar ^^


Nivea Creme Care: Harika bir üründü gerçekten, indirim zamanı yeniden bu boyunu ya da büyük boyunu yeniden alacağım. Favorilerime eklemek istiyordum ama favorileri yazana kadar bitirdim, yani öyle güzel bir üründü. Keşke bitmeseydi!

Duru Okyanus Esintisi Duş Jeli: Tanecikli yapısını sevsem de kokusunu sevmediğim için bu çeşidini tekrardan almayacağım, diğer çeşitleri denemek içinse sabırsızlanıyorum!

Gratisden satın aldığımız bu kesicileri ise sizlere de tavsiye etmek için ekledim, performansları gayet başarılıydı, bir bakabilirsiniz. Bulursam hemen alacağım, ben bunu Bursa Zafer Plaza'daki Gratisten almıştım, Kütahya'da bulamıyorum malesef :((


Diadermine Göz Makyaj Temizleyicisi: Berbat bir üründü tek kelimeyle, göz çevremi çok daha zor bir hale getirdi, bir daha yanına bile yaklaşmayacağım. Sizlere de tavsiye etmiyorum kesinlikle! Bu ürünün detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Avon Supershock Black Maskara: Bir süre severek kullanmış olsam da sonlara doğru beni kendinden soğuttu malesef. Yeniden almayacağım. Bu ürünün detaylı yazısına ise şuradan ulaşabilirsiniz.


Son olarak olmazsa olmazlar... Eklemek gerekli miydi tartışılır ama alışkanlık olmuş neyi bitirsem elim poşetime gidiyor ve atıyorum. Bitenlerim böyleydi, şimdilik memnunum.


Air Wick Freshmatic Turunçgiller Yedek Sprey: Klasik oda spreyimiz, bir tane daha bitirdik, yeniden yeniden alıyoruz, ta ki yeni bir koku keşfedene kadar...

Air Wick Aqua Mist Lavanta Kokulu Oda Spreyi: Sınıfta kullandığımız güzel bir kokuydu, eve de almak istiyorum.


Markasını hatırlayamasam da bu küçük sarı şey bulaşık makinemin en baş elemanlarından. Kirli bulaşıklardan yayılan o kötü kokuları mis gibi limon kokusuna dönüştürüyor, sihir gibi bir şey ^^ Üstelik fiyatı da 2-3 lira. Hep alıyorum, hep de alacağım.

Domestos Çamaşır Suyu: Değişik tipi ve ambalajından dolayı oldukça kolay bir kullanım sağlıyor. Domestostan vazgeçmem ! Yeniden alınacaklardan...


Son olarak Komili'nin Lavanta Tazeliği sıvı sabunu... Biz sıvı sabunları böyle büyük boy almaya özen gösteriyoruz, güzel bir kokusu vardı, yeniden alınabilir...

*
Of! Yoruldum gerçekten de, bayağı dolu dolu bir bitenler oldu, neyse ki hemen yazabildim, çünkü biriktirmeye yeniden başladım bile... Umarım keyifle ve de severek okumuşsunuzdur, yeni bitenler yazılarında ve kozmetik yazılarında da görüşelim mi?  Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️










You Might Also Like

4 yorum oku / yaz

  1. Ohh mis valla severek okudum Avonun Little Black parfumu favorimdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de favorimdir, güzel yorumuna teşekkür ediyorum :)))))

      Sil
  2. Ne çok ürün bitirmişsiniz ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biriktirip en az yirmi ürünü bir arada yazmayı tercih ediyorum, hem bana hem okuyana hizmet =)

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))

INSTAGRAM