Son Zamanların Favorileri #10 (Kozmetik, Aksesuar, Kitap, Film, Müzik )

24.4.16

Merhaba,

Keyifli Pazarlar! Hafta sonunun son günü olsa da yine de seviyorum ben Pazar günlerini :) Sizler de öyle misiniz? Miskinlik günü ya da piknik günü olarak değerlendirilen bu güzel günde ben de sizlerle yeni bir yazı paylaşmak için blogumdayım...

Bugün bir favoriler yazısı paylaşacağım, artık klasikleşti sizin de bildiğiniz gibi, uzun bir süredir kullandığım yeni ürünler, keşfettiğim filmler ve müzikler ile kitapları sizlerle buluşturduğum yazıma kozmetik ile başlamak istiyorum ^^


KOZMETİK FAVORİLERİM

Kozmetik favorilerimde bu ay epey bir misafirimiz var, hadi onları daha fazla bekletmeden sizlerle buluşturalım ^^



Adet dönemi biz kadınların en ağrılı dönemlerinden, StopEver markasının ısıtıcı pedleri ise bu zamanlarda kurtarıcı oluyor, kullanmaya kıyamadığım bir tane kaldı elimde, en kısa sürede BİM'de bulursam yeniden alacağım, her zaman favorim olacak ^^

Farmasi'nin genital bölge temizleme mendilleri de son zamanlarımın favorilerinden... Diğer iki markayı sollayarak liderliği şimdilik elinde tutuyor ^^ Bu ürünün detaylı yazısı şurada yer alıyor, bakabilirsiniz ^^

Yeni aldığım ve sizlerle bir alışveriş yazımda da bahsettiğim Rituel de Beaute markasının burun bantları da favorilerimden oldu, detaylar yakında gelecek olan yazısında yer alacak, takipte kalın lütfen ^^


Yine Farmasi markasının yüz temizleme sütü de favorilerimden, bu ikinci tüpüm, ürünün detaylı yazısı şurada, merak ettikleriniz için bakabilirsiniz ^^

Nivea favori göz makyaj temizleyicim, deneyip deneyip yine bu markaya geri dönüyorum, bu ikinci şişem, detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz ^^


Pretty Perfect markasına ait göz roll-onu da favorilerimden, sürekli kullanıyorum, oldukça memnunum, ürünün detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Farmasi'nin yine Ultra Star Look maskarası da kullandığım rimelim ve dolgunlaştırıcı ve hacim verici özelliğini çok sevdiğimi detaylı yazısında da belirttim, ona da şuradan ulaşabilirsiniz ^^


Avon Perceive bitmesine az kalan vücut spreylerimden, yaza doğru artık parfümlerden sıyrılma ve spreylere yönelme vakti, yani benim için, o nedenle bitirmeye çalıştığım ama her zaman yeniden alınacak bir sprey ^^


Son olarak Neutrogena'nın yağsız yüz nemlendiricisi de favorilerimden, epeydir kullandığım bir ürün, özellikle yağlı ciltlilere tavsiyemdir, seri olarak kullanımda bir tık üst performans sağlayacağını düşünüyorum. Ayrıntılı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz ^^

AKSESUAR FAVORİLERİM


İlk olarak yukarıdaki saç tacını favorim olarak göstereceğim sizlere, özellikle bahar ve yaz aylarında evde de olsa böyle aksesuarlar çok hoş duruyor, ben de çok severek kullanıyorum. Bir diğer favorimi ise aşağıda göreceksiniz ^^


Kıyafet ve aksesuar alışverişi yazımda da göreceğiniz bu güzel siyah mini çanta görür görmez favorim oldu, çok severek kullanıyorum ^^

KİTAP FAVORİM

Son zamanlarda okumaya başladığım ve kesinlikle sizlere de önermek istediğim bir kitap var, o da Andres Suares'in kaleminden Üç Ölümsüz isimli eseri... Ben Hece Yayınları'ndan okuyorum ve kitapta Tolstoy, Baudelaire, Cervantes gibi dev isimler edebi geçmişleri ve romanlarındaki kişilik özellikleriyle çok çeşitli yönlerden ele alınıyorlar... Bir Tolstoy hayranı olarak okumamak olmaz ! Muhakkak sizlere de tavsiyemdir arkadaşlar...


BOŞ ZAMAN FAVORİLERİM

Son zamanlarda favori iki meşgalem var: Biri ajanda tutmak diğeri de yetişkinlere yönelik boyama kitaplarıyla boyama yapmak... Favori olmayacak gibiler mi? Ajanda tutmakla ilgili detaylı bir hobi yazım geldi, diğeri de yolda, ama ajanda tutmanın kendisini bir hobi yazısı olarak da yazabilirim bilemiyorum şimdilik. Onun dışında boyama kitabını blogumda detaylandırmak istiyorum, çekimleri yapılacak, yolda !



FİLM FAVORİM


Televizyonda denk geldiğim ve inanılmaz bir tesadüf eseri keşfettiğim bir film: Yaşam Savaşı...Bu isimle birçok film var ama benimkisi afişte yer alan film... Film II. Dünya Savaşı'nda Alman Nazileri tarafından ülkesinden sürgün edilen bir ailenin küçük kızının hayatta kalma hikayesini konu ediniyor... II. Dünya Savaşı yılları Brüksel, 1941... Nazi Gestapoların yakalayıp sürgün ettikleri ailenin, genç Yahudi kızı Mashi Defonseca'nın gerçek hayat hikayesinden uyarlanmış. Mashi'nin anne ve babası sürgün edilmeden önce, Belçikalı bir aile ile kızlarının saklanıp korunması ve bakımı için anlaşmıştır. Bir süre sonra yakalanma korkusu ile Mashi ailenin yanından kaçar ve ailesini bulmak için Belçika'dan Ukrayna'ya kadar tüm Avrupa'yı yürüyerek geçeceği insanın kanını donduran tehlikelerle dolu dört yıl süren yolculuğuna başlar.


Hazır yeri gelmişken şu listeye bakmanızda da fayda var: Survivor Filmleri

MÜZİK FAVORİLERİM

Youtube'da keşfettiğim en yeni kanallardan biri Sofar Sounds.... Bir oda ve enstrümanlar araclığıyla söylenen amatör ve keşfedilmemiş müzikleri dinleyicilerle buluşturan kanala muhakkak bakmanızı tavsiye ediyorum. Bu kanaldan şimdilik üç favorim mevcut:

IŞIK - AŞK dinle♫
MERVE ÇALKAN - GÖZLERİN dinle♫
KALBEN - SADECE dinle♫

Diğer dinlediklerimse şöyle:

ZAYN - PİLLOWTALK dinle♫
ERA ISTREFİ - BONBON dinle♫
KAMELİA - AMOR dinle♫
RİHANNA - DESPERADO dinle♫
RİHANNA - WORK dinle♫
RİHANNA - NEEDED ME dinle♫

Komple bir albüm favorim de var; o da Murat Boz'un Janti'si... Ben albümün teaser'ını bilmem kaç kez dinledim bilmiyorum ama çok çok sevdim albümü ve kesinlikle favorilerime aldım hemen... Sizlere de dinlemenizi tavsiye ediyorum.

Murat Boz - Janti Teaser

Evet arkadaşlar, benim son zamanlardaki favorilerim bu şekildeydi, umarım severek okumuşsunuzdur yazımı, yeni yazılarda da görüşelim lütfen!  Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️









You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))