Ürün Yorumu: Yves Rocher Hydra Vegetal Jel Krem

10.2.16

Merhaba !

Yepyeni bir günde yepyeni bir yazıyla daha birlikteyiz... Bu güzel günde haftanın tam ortasında yeni bir kozmetik ürün yorumu paylaşmak istiyorum sizlerle...

Peki bugün ne paylaşacağız? Benim uzun süredir kullandığım Yves Rocher'in Hydra Vegetal serisinden bir jel krem nemlendiriciyi konuşacağız bugün, nasıl bir nemlendirici, ne gibi etkileri mevcut, sevdim mi yoksa gereksiz bir ürün mü? Merak ediyorsanız okumaya devam, hadi o zaman başlayalım ^^


Ürün bana bir çekilişte hediye edilmişti hatta ürün elime ulaştığında çok sevinmiştim, zira Yves Rocher markasından daha önce hiç ürün kullanmamıştım ve bu bana güzel bir deneyim fırsatı sunacaktı, öyle de oldu. Ancak benim bu ürünle ilgili komik bir handikapım oldu, bu ürünü ilk olarak farklı bir ürün zannettiğimden uzun bir süre kullanamam gibi gelmişti ancak detaylı olarak okuyunca jel nemlendirici olduğunu anladım ve kullanmaya başladım.

Ürün elinize, şahane güzellikte nane yeşili ile turkuaz arasında kararsız kaldığım renkte şık ve minik bir karton kutuda ulaşıyor, ürünün içi de dışı da bilgi dolu diyebiliriz. Ancak Türkçe açıklamalar için ürünün iç kısmındaki kanat bölümlerine epey bir bakınmanız gerekecek, bulana kadar bayağı bir zorlandım ben ^^ Kutu tasarımıyla ilgili detaylara aşağıdaki resimlerden ulaşabilirsiniz :))







Vee kutuyu açıyoruz, bizi şirin mi şirin cam bir kavanoz karşılıyor, hayatımda gördüğüm belki de en güzel dış tasarıma sahip ürünlerden biri, kavanozda da yine bilgilendirmeler mevcut ^^ 50 mililitrelik bir ürün ve normal ve karma ciltlere özel... Ürünün açıldıktan itibaren altı aylık kullanım mühleti var.




Jel krem, aslında bence yanlış isimlendirilmiş, daha çok nemlendirici krem özelliği taşıdığından ve de krem kıvamında olduğundan diğer kremler gibi 'Nemlendirici Krem' olarak isimlendirilebilirdi ancak sanırım klasik olacağından tercih edilmemiş. Ürün kesinlikle bence jel kıvamında değil, daha yakından bakalım hadi :))


KOKU: Ürünün salatalığımsı ya da ona benzer bitkisel olarak adlandırılabilecek- seriden dolayı- bir kokusu var, kesinlikle sevmedim, zaten salatalığı sadece salatada seviyorum ^^ ( şeklinde iğrenç bir espri yapayım dedim.) Aynı kokuyu çok severek kullandığım ve çok çok daha uygun fiyatlı bir ürün olan Neutrogena'nın nemlendiricisinde de duyuyorum ama fiyatı ve performansı adına ona katlanabilsem de Yves Rocher'nin bu minicik boy kreminde bu koku beni çok rahatsız etti. Dün kullandığımda kıyafetlerde ertesi gün hala o rahatsız kokuyu aldığımda açıkçası pek hoş olmuyor, kalıcı bir koku olması güzel ama güzel kokmaması sorun? :((

YAPI: Jel krem tanımını hiç yakıştıramadığım daha çok krem kıvamında bir ürün bu. Bembeyaz bir krem ancak çok çabuk emilen yumuşacık bir yapısı da var aynı zamanda. Sıvı formüllü olduğunu kabul ediyorum, hatta sloganımız bile 'Suyla Gelen Güzellik' ama yine de bence krem formülü daha baskın, benim jel anlayışıma uymayan bir jel krem.


İŞLEV: Nemlendirme işlevini gayet güzel yerine getirse de kapakta ve hatta her yerde belirtildiği gibi 24 saat süren bir nemlendirme hayal etmeyin sakın ! Benim tenimde beş altı saat süren bir nemlendirme süresine sahip. Normal ve karma ciltlere uygun bir ürün olduğundan cilt tipime uygun düştü, ancak bence miktarı çok az ve bereketsiz bir ürün, hele de vücut nemlendirmesi için kullanacaksanız Yves Rocher'nin kendine has çok tarz ürünleri haricinde bir ürününü almamanızı tavsiye ederim, hele de çok uygun fiyatlı Neutrogena gibi bir marka varken ! 


Benim sürekli kullandığım bir ürün değil bu ürün aslında, özellikle miktarından dolayı. Ben bu ürünün deneme boy bile olabileceğini düşünüyorum ancak emin değilim, bilgisi olan varsa yorum olarak bırakabilir lütfen ! Özellikle miktarından dolayı eğer sürekli kullansaydım muhtemelen yazamadan bitmiş olacaktı, ben vücuduma kullandığımdan üç dört kullanımlık bir ürün benim için, yakında da bitenlerimde görürsünüz zaten. Onun dışında cam kavanozda satılması benim için artı bir şey olsa da herhangi bir nemlendiriciye bu kadar yüksek fiyat vermeyi hiç düşünmüyorum. Yeni bir ürünle devam ediyorum zaten yoluma, eğer çok parfümümsü bir losyon-krem istiyorsam Avon'dan seçiyorum herhangi bir vücut ürünü, onun haricinde normal nemlendirme istiyorsam da Neutrogena kullanıyorum, o nedenle benim yeniden alabileceğim bir ürün değil bu. Hediye edildiği için kullanmak istedim, atmaya kıyamıyorum açıkçası, nemlendirmesi de benim için yeterli, kullanıyorum ama yeniden almam. Kokusuna tahammül edebilecekseniz, bir bakmanızı öneririm ^^


Evet arkadaşlar, güzel bir ürünle daha tanıştığınızı umarak yazıma son veriyorum... Daha güzel kozmetik yazılarında da görüşelim lütfen ! ( Bu arada bu yazıda amma çok lütfen dedim !) Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında 'Bu Siteye Katılın' yazısına tıklayarak- takip etmeyi ve beni Instagram, Pinterest gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın ^.^ Tüm hesaplarıma yazımın sonundan ulaşabilirsiniz ^^

Görüşmek üzere !

Sevgiler...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️  




















You Might Also Like

6 yorum oku / yaz

  1. güzel bilgiler için teşekkürler bende beklerim bloğa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de güzel yorumuna teşekkür ediyorum :)

      Sil
  2. bu ürünü mağazada denediğimde bana da yetersiz gibi gelmişti almamıştım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin olun zaten fiyatına göre oldukça yetersiz :(

      Sil
  3. Yüz kremi olduğu için 50 ml normal bir boyut aslında ama yüzünüzde sevmediyseniz vücutta kullanım için dediğiniz gibi 3 4 kullanımda biter :)) Ben de parabenleri yakıştıramıyorum bu kreme yoksa merak ettiğim bir kremdi aslında ama elime aldım aldım bıraktım.Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben içerisinde ne olursa olsun kokusundan çok rahatsız olduğum için hiç sevemedim :( Fiyatı da bana göre oldukça yüksek böyle bir krem için...:(

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))