Ürün Yorumu: Avon Cherish EDP

4.2.16

Selamlar...

Şubat ayının ikinci yazısıyla bir aradayız... Umarım keyifler yerindedir... Bugün sizlerle güzel bir kozmetik ürün yorumu daha paylaşmak üzere blogumdayım, umarım yazımı severek ve eğlenerek okursunuz...

Peki bugünkü misafirimiz hangi ürün olacak diye sorarsanız başlıkta da ism-i endam ettikleri üzere Avon'dan evet yine ben yine Avon, güzel bir parfüm bugün bizim misafirimiz olacak ^^ İtiraf etmeliyim bugün aslında farklı bir ürün paylaşmak istiyordum fakat Bursa'ya yanımda olan çekimlerle geldiğimden ve bilgisayarımdaki resimleri yanıma almadığımdan elimde olanları paylaşıyorum. Allahtan telefonumu bari unutmamışım :)))

Bugün Avon'un son çıkardığı parfümlerden biri olan Cherish EDP'yi konuşacağız, hadi başlayalım !


Son zamanlarda Avon takip edenlerin ya da reklamları dahi izleseniz bilirsiniz zaten, herkesin bildiği üzere çok fazla yeni parfüm çıkarmaya başladı, en son katalogdan takip ettiğime göre Imari yolda... Femme, Cherish, Mesmerize, Rare Gold, Rare Pearls bunlardan birkaçı... Ben de içlerinde Rare Gold, Cherish ve Mesmerize'e hayran olmuştum. Nihayet en son yaptığım Avon alışverişimde, yazısına şuradan ulaşabilirsiniz, Cherish setini almak istemiştim ancak aksilik sonucu sadece EDP'sini ve roll onunu alabilmiştim, uzun süredir beklettiğim parfümü yarıladım bile ve şimdi de sizlerle paylaşıyorum.

Ürün, bana beyaz ve pastel pembe renklerin hakim olduğu bir karton kutu ile geldi, kutunun alt kısmında da çeşitli bilgilendirmeler yazıyor...



Kutunun içerisinden çok tatlı minik ve oldukça estetik bir şişe çıkıyor, şeklini tarif etmem mümkün değil ama resimler size rehber olacaktır ^^




İnanılmaz güzel minik bir şişe içerisinde size ürün orijinal olarak 50 mililitre olarak geliyor... Fısfısın açıkta kalmasını sağlayan güzel bir kapağı var, dekoratif olarak şık bir tasarım göze çarpıyor parfümde...


Minik altın rengi fısfısı da çok şık yine, renklerle uyum içerisinde... bu güzel parfüm peki hangi notalardan oluşuyor derseniz, hadi bir bakalım:
 Avon Cherish parfüm, yasemin, zambak, misk ve kremsi odun notaları içerir. Avon Cherish parfüm, sevginin ve paylaşmanın parfümü olarak tanımlanır.


Benim genelde dikkatimi çeken bir şey oldu, hangi parfümden hoşlanırsam hoşlanayım hatta içeriğini bilmeden dahi alsam muhakkak yasemin içeriyor... Bu durum açıkçası benim dikkatimi cezbetti. Bu parfüm de yumuşak çiçeksi bir koku, yani Hasibe kokusu.O sebeple benim çok sevdiklerim arasına hemencecik girdi bile. Bu parfümü özellikle bahar ve yaz aylarına yakıştırsam da bu kış neredeyse her gün elim bu parfüme gitti ve okulda hep Cherish koktum ^^ O kadar çiçeksi ve hafif bir koku ki, özellikle kıyafetlerde de bence çok kalıcı, sıktığınızda hiç rahatsız olmuyorsunuz, özellikle yasemin ve zambak çok baskın hissediliyor.... Gerçekten sıcak ve samimi bir parfüm.


Benim tenimde çok kalıcı değil malesef, ancak kıyafetlerimde etkisini bir kaç giyime kadar muhafaza ediyor ve dolabımdaki kıyafetlerimi yeniden giydiğimde kıyafetlerim Cherish kokuyor... Bayılarak kullandığım, tekrar tekrar alabileceğim bir koku... Koku olarak bana çok değişik çok yaratıcı ve farklı bir koku gibi gelmese de yine de günlük kullanımda oldukça başarılı diyebiliriz. Minik miktarı da sıkılmadan kullanılmayı garantiliyor ^^


Evet arkadaşlar benim Cherish ile ilgili yorumlarım bu şekildeydi, umarım severek okumuşsunuzdur... Kataloglarda indirimde yakalarsanız eğer mutlaka bir bakın derim ben, mis gibi çiçek çiçek kokmak adına ^^ Yeni yazılarda da görüşelim mi? Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında 'Bu Siteye Katılın' yazısına tıklayarak- takip etmeyi ve beni Instagram, Pinterest gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın ^.^ Tüm hesaplarıma yazımın sonundan ulaşabilirsiniz ^^

Görüşmek üzere !

Sevgiler...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️  





























You Might Also Like

4 yorum oku / yaz

  1. ben de kullanmıştım bu parfümü çok beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim doğrusu... Halen de severek kullanıyorum bu parfümü...

      Sil
  2. Adsız10.2.19

    Bende kullanmıştım çok güzeldi

    YanıtlaSil
  3. 3 senedir kullaniyorum.Hic bir parfüm bu kokunun önüne geçemedi benim icin.Ayrica cherish vücut spreyle beraber kullanılınca da kalıcılığı kat kat artıyor

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))