Son Zamanların Favorileri #9 (Kozmetik, Film, Kitap, Aksesuar)

8.2.16

Merhaba !

Uzunca bir süreden sonra yeniden favoriler yazısıyla birlikteyiz. Aslında Cumartesi gelmesi gerekiyordu ama planlarda ufak değişiklikler yapmak zorunda kaldım hem de biraz yazı yazmayı özlemek istedim ve istediğim gibi de oldu, çok özlemişim ^^

Bu güzel Pazartesi gününde ben çalışırken sizler için son zamanlarda keşfettiğim ve 'Hımmm, bu olmuş ya!' dediğim bütün ürünlerden, film, dizi ve televizyon programlarından, kitaplardan ve kırtasiye ürünlerinden söz edeceğim... Hadi hemen başlayalım !


Ürünlerin genel görünümleri bu şekilde:

*
KOZMETİK


Neutrogena Visibly Clear Yağsız Yüz Nemlendiricisi: Son zamanlarda kullandığım tek nemlendiricim. Oldukça uygun fiyatlı bir ürün zaten, seri halinde kullanımda çok daha başarı elde edilebilir. Ben şimdilik tek olarak kullanıyorum ve çok memnunum. Ürünle ilgili merak ettikleriniz için, detaylarını yazdığım yazısına şuradan ulaşabilirsiniz ^^

Garnier Neem Özlü Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli: Bayılarak kullanmasam da işlevini yerine getiren uygun fiyatlı ürünlerden. Detaylarına şuradan ulaşabilirsiniz...


Neutrogena Besleyici Bakım Kremi: Yazısını en yakın zamanda yazmayı planladığım ürünlerden biri. Vücudu özellikle bu kış aylarında çok güzel nemlendirdiği için favorilerime girmeyi başardı bu ürün, üstelik de çok uygun fiyatlı, mutlaka bir bakmanızı öneririm^^

Nivea Stress Protect Roll-on Deodorant: Son zamanlarda kullandığım en güzel deodorant diyebilirim, inanılmaz severek kullandım. Üstelik bu ürün bana başka bir deodorantın yanında hediye edilmişti, bulursam kaçırmayacağım ürünlerden :))

Avon Infinite Seduction Vücut Losyonu: Çok ama çok severek kullanıyorum, parfümünden de bitenler yazımda söz etmiştim zaten. Kaldırılmış olduğunu düşünsem de kataloglarda bulduğunuzda mutlaka bir bakmanızı tavsiye ederim.^^ Kalıcılığı da başarılı, ağır bir kokusu olsa da vücut nemlendirmesini beğeniyorum ben.


Colgate Plax Ağız Çalkalama Suyu: Bayılarak kullanıyorum, biraz bereketsiz bir ürün olsa da, ağzımı fazla yakmayan bir ürün olduğundan severek kullanıyorum, tavsiye ederim.

Sensodyne Diş Macunu: Uzunca bir süredir favorilerimde bahsetmek istediğim bir üründü doğrusu. Dişleri temizlemekle yetinmeyip birkaç kata kadar da beyazlatıyor. Muhakkak tavsiyemdir.


Dalan Dolive Nemlendirici El ve Vücut Kremi: Sevgili Renkli Tırtıl blogunun sahibesinin hediyelerinden biri olan bu krem, zaten normalde de benim favorilerimden. Kokusu bir harika, muhakkak tavsiyemdir.

Avon Cherish parfüm: Bayılarak kullanıyorum, detaylarına şuradan ulaşabilirsiniz :))

KİTAP - KIRTASİYE

Evet kozmetik ürünlerim bu şekildeydi... Şimdi biraz kitap ve kırtasiyeye geçelim:


Kitap olarak son zamanlarda okuduğum ve aşık olduğum Orhan Pamuk'un Kafamda Bir Tuhaflık isimli kitabını önereceğim sizlere... Kesinlikle favorilerime girdi, muhakkak okumalısınız diyorum ^^

Resimde gördüğünüz kalem ve defter ise benim yine uzun süredir kullandığım ve yanımdan ayırmadığım ikili ^^ Kalem kayınpederimin hediyesiydi, çok pratik ve kullanışlı, defter ise benim neredeyse dört yıllık defterim. Uzun zamandır benimle, favorilerimden.

AKSESUAR


Son zamanlarda kullandığım en favori ve kullanışlı çantam bu... Öyle çok şeyi o kadar rahat alıyor ki, bayılıyorum ^^

İÇECEK


A101'lerden aldığım bu iki kahve de son zamanlarımın favorilerinden. Muhakkak denemenizi tavsiye ediyorum, özellikle benim gibi soğuk sıcak fark etmeden kahve severseniz ^^

MÜZİK

Son zamanlarda yerli müziklerden birkaçı favorilerime girmeyi başardı... Şöyle ki:

Mabel Matiz - Bir Hadise Var dinle♫
Simge - Yankı dinle♫
Yonca Lodi - Özlüyorum dinle♫
Lindsey Stirling - Heist dinle♫
Buray - Sen Sevda Mısın dinle♫

TELEVİZYON - FİLM

Daha çok film izlesem de yine de televizyona da ara sıra göz atıyorum. Birkaçı görülmeye değer...Öncelikle dizilerle başlıyorum. Meryem Uzerli'nin baş rolünde olduğu 'Gecenin Kraliçe'si bence izlenmeye değer...Favorilerimin ilkinden...


Sonrasında favori oyuncularımdan Vahide Perçin'in baş rolünde olduğu 'Göç Zamanı' da kayda değerlerden... Filmin devamını tahmin etsem ve konuyu klasik bulsam da işleniş bakımından dikkatimi çekti.


Son olarak Eve Dönüş de sevdiklerimden... Başından beri takip ettiğim dizilerden biri. Cansel Elçin'in diziye dahil olması da ayrı bir güzel oldu.


Film olarak son zamanlarda izlediğim ve yorumunu yazacağım filmler birikti... Benim size favori olarak sunabileceğim iki film oluştu, detaylarını yazmayacağım, yakında gelecek film yorumunda göreceksiniz zaten^^

Aksiyon- romantik ve komedi türlerinde ilginç bir birleşme sağlamış olan ve çok eğlenceli vakit geçirtecek bir film... Date Night / Çılgın Bir Gece benim size favorim olarak önerebileceğim ilk film.


Sonrasında aksiyon filmi denince aklınıza gelmesi gereken beş filmden -bence- biri olan Hepinizi Mıhlayacağım başrolündeki harika Steve ile yine favorim ve önerim ^^


Evet arkadaşlar, benim son zamanlarda biriktirdiğim favorilerim bu şekilde... Umarım severek ve eğlenerek okumuşsunuzdur, yeni favoriler yazılarında da görüşelim olmaz mı? Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında 'Bu Siteye Katılın' yazısına tıklayarak- takip etmeyi ve beni Instagram, Pinterest gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın ^.^ Tüm hesaplarıma yazımın sonundan ulaşabilirsiniz ^^

Görüşmek üzere !

Sevgiler...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️  










You Might Also Like

1 yorum oku / yaz

  1. Çılgın bir geceyi izlemiştim gerçekten harika ve sürükleyici bir film :)

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))