Sinemada Bir Gün #2 - Bizans Oyunları

2.2.16

Herkese merhaba !

Yeni bir aya daha başladık, umarım daha güzel ve olumlu gelişmelerin yaşanacağı, dileklerimizin gerçekleşeceği bir ay olur Şubat :) Bu güzel ayın ilk gününde ben de sizlerle yeni bir serim olan Sinemada Bir Gün serimin ikinci yazısını paylaşmak üzere blogumdayım.

Sinema bence bir tutku, gerçekten güzel işler çıkıyor ortaya... Özellikle günümüz Türk sinemasında da yeni ve güzel gelişmeler var, çok eleştirsem de Yılmaz Erdoğan ve Cem Yılmaz güzel işler başarıyorlar son dönemde... Onun dışında romantik filmlerde de ana tema aynı kalsa da yine detaylarda değişiklikler göze çarpıyor, daha farklı konularda film çekmek fikri dilerim dizi sektörüne de sıçrar, çünkü aşktan başka hiçbir şey göremiyorum ben... Polisiye de tutuyor bazen ama çarpık aile içi ve dışı ilişkilerin anlatıldığı ve meşrulaştırıldığı, dram türü bolca aşk içeren yapımlardan çok sıkıldım, yine aynı şekilde mafyatik diziler de kötü örnek oluyorlar. Biraz çeşitlilik ve yaratıcılık lazım... Son zamanlarda Türk dizi sektörüyle ilgili bir yazı hazırlamak istiyorum, elbette çok profesyonel olmayan kendi görüş ve düşüncelerimden ibaret bir yazı olacak, çünkü gerçekten bu dizilerle alakalı merakla okuyacağınız kadar çok fikrim oluştu !

Her neyse. Bugün dediğim gibi geçtiğimiz günlerde sinemada izlediğimiz Bizans Oyunları - Geym of Bizans'dan söz etmek istiyorum, hemen başlayalım.


Klişeleri atlayıp direkt sinemaya geçiyorum. Her zamanki gibi Hisarcık'dan Kütahya'ya bize en yakın AVM olan Sera AVM'ye gittik, zaten bu filmi özellikle eşim çok görmek istiyordu, izleyeceğimiz filmi de bildiğimizden biletlerimizi aldık.


Aç acına sinema olmaz dedik ve bir şeyler yedik, çünkü çıkışta hava karardığından hemen yollara düşmek gerekiyordu.


Burger King'in suflesini muhakkak denemenizi tavsiye ederim ^^


Vee sinemaya giriyoruz. Girişte bizi kocaman bir afiş karşılıyor...




Film hakkında ne söylemeliyim bilmiyorum, absürd komedinin güzel bir örneğiydi ancak sinemada verdiğiniz ücreti hak etmiyor. Evde arkadaşlarla izlenebilecek bir film olmuş ayrıca içindeki cinsellik dozu da çok yüksekti, basitleştirmiş filmi. Oyunculuklar güzeldi, Sadece Murat Dalkılıç bence yanlış bir seçimdi. Öyle pek fazla da güldürmedi, beğenmedim daha doğrusu beğenmedik malesef :((

Sinemadan çıkışta da birazcık alışveriş yaptım ve eve döndük, güzel bir gündü. Detaylar alışveriş yazısında olacak, beklemede ve takipte kalın ^^



Evet arkadaşlar benim günüm bu şekildeydi, umarım eğlenerek ve severek okumuşsunuzdur. Sonraki macera yazılarında da görüşelim mi? Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında 'Bu Siteye Katılın' yazısına tıklayarak- takip etmeyi ve beni Instagram, Pinterest gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın ^.^ Tüm hesaplarıma yazımın sonundan ulaşabilirsiniz ^^

Görüşmek üzere !

Sevgiler...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️  




You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. ben de sinemada izlemeyi düşünmem bu filmi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlenmemeliymiş malesef, biz de bizzat görüp öğrendik :D

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))