Yaz Kombini #3 : Sahil Yürüyüşü

24.8.15

Herkese merhaba ^^

Harika bir haftaya daha başladık, bu hafta tatilimin son haftası olsa da morallerimizi bozmak yok ! Bu güzel haftanın başlangıcında, son sendromsuz Pazartesi'mde sizlerle uzun zamandır yazmadığım yazılarımdan birini yazmak ve yaza uygun bir kombin paylaşmak istedim...

İstanbul'dayken sıklıkla sahilleri dolaşırdık, özellikle hem benim hem eşimin hem de ailemin gönlünü fetheden tek bir sahil vardı, o da Yeşilköy sahili... Gerçekten özellikle geceleri denizin kıyısında bomboş kumsallarda oturmak çok hoşumuza giderdi, İstanbul'da özlediğim ender şeylerden biri de o sahil... Ben de sahilde ya da herhangi bir yaz gününde giyilebilecek güzel bir kombin hazırladım, hadi bakalım!

SAHİL KOMBİNİ


Kombini sahilde güzel bir Pazar gününü düşünerek tasarladığımdan çok az parça seçmeye özen gösterdim. Havaların sıcak olması da epey katkıda bulundu diyebiliriz. Kombinde ana parça olarak toprak beji renginde diz altı kısa kollu salaş bol düz bir elbise tercih ettim, bu elbiseye göre diğer parçaları kombinledim.

Elbiseye yakından bakalım:


Ayakkabı olarak tabi ki yürüyüş ayakkabısı olarak da beğendiğim Conakers'larımı seçtim. Eşimin hediyesi olan bu Conakers'ları geçen sene sürekli giymiştim, eskittim bile :))


Aksesuar olarak yine sade ve spor şıklığı baz aldığımdan saat, uzunca bir kolye ve güneş gözlüğü tercih ettim. Olabildiğince sade tutmaya çalıştım.


Tek tek bakalım: Koyu kahverengi bu güneş gözlükleri toprak beji elbiseyle çok güzel bir şekilde kontrast oluşturur diye düşündüm. Altın rengi üst detayını pek sevemesem de bunu kullanmak istedim.



Bu Yunus balıklı kolyeyi görür görmez almıştım, böyle balık temalı şeyleri çok seviyorum. Uzunca bir kolye arayışındayken bunu kullanmak istedim, burada başka bir kolye de seçilebilir.


Son olarak Conakers'larla uyumlu olan ve de sevgili Pelin Hoca'mın hediyesi olan bu beyaz saatimi kullanmak istedim. Bunun da içerisinde altın detaylar var, gözlüğün detaylarıyla uyumlu.


Evet ben güzel bir Pazar sabahı - günü sahil kombinimi böyle hazırladım. Kombinimin değişik açılardan görünümleriyle yazıma son vereyim...







Okuduğunuz için teşekkür ederim, umarım beğenmişsinizdir, bir sonraki kombin yazımda da görüşelim !

Diğer kombin yazılarım:


Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

HC

You Might Also Like

3 yorum oku / yaz

  1. Adsız25.8.15

    Çok güzel bir kombin olmuş çok ta güzel olmuşsundur bundan eminin canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım güzel yorumun için :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim arkadaşım güzel yorumun için :)

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))