Ürün Yorumu: Farmasi Limon ve E Vitaminli Yüz Temizleme Sütü

26.8.15

Herkese merhaba !

Güzel bir Çarşamba günündeyiz, tatil hızla eriyip bitiyor ve bize de tadını çıkarmak kalıyor... Bu güzel günleri özleyeceğimizse kesin... Bugün bu güzel günü verimli değerlendirmek adına ben de sizlerle uzun süredir kullandığım ve yorumlamak üzere beklettiğim Farmasi'nin yüz temizleme sütünü paylaşmak istedim... Hem kullanmak isteyenlere hem de kullanmış olanlara fikir vermesi dileğiyle...

Hemen başlayalım !

Ürünümüz Farmasi'nin set halinde üretilen yüz temizleme ürünlerinden birisi... Bildiğim kadarıyla setler yağlı ciltlere, normal ciltlere ve kuru ciltlere özel süt ve tonikten oluşuyor... Ben şimdilik sadece sütü ile yetindim :))


Ürünümüzü yukarıda görebiliyorsunuz, ama ben daha net bir fotoğrafını aşağıya da ekleyeceğim. Görebildiğimiz üzere yaklaşık 280 mililitrelik bir ürün ve pompalı şık bir şişesi var.


Farmasi'nin diğer tüm ürünlerinde olduğu gibi bu ürününde de ürün sizlere koruma bandıyla birlikte geliyor. Bunda korumalardan daha farklı olarak bir de pompanın ucunda bir kapama kabı da var. Bunu gerçekten çok ama çok sevdim.


Ürünün şişesi plastik. Bu da size ekstradan kolaylık ve pratiklik sağlıyor, kullanırken kırılma vs. riski olmuyor, ayriyeten de çantaya atıp tatile veya istediğiniz bir yere de götürebiliyorsunuz, hiç ağırlık yapmıyor. Şişe benden tam not aldı. Gelelim ürünün miktarına, 280 ml'lik bu ürün oldukça bereketli, uzun süredir kullanmama rağmen ancak %70'lik bir kısmını bitirebildim, sıklıkla kullanmayı seçtiğim benim için oldukça kolaylık sağlayan bir ürün :))


Ön kapağı inceleyelim biraz... Öncelikle orta kısımda merak ettiklerinizi görebileceğiniz güzel bir tasarım yapılmış. Özellikle yağlı ciltler için olduğu belirtilmiş ve limon resmiyle vurgulanmış. En altta yazılı olan 'Mattflying' kısmı ise matlaştırıcı olduğunu vurgulamış.


Arka kısmında ise klasik, her dilde ürünün tanıtımı, ki burada en üstte GB yani Global olanın ( İngilizce) değil de Türkçenin yer alması eh bir gururumu okşamadı değil yani :)) Farmasi'nin tamamen Türk markası olduğunu vurgular nitelikte, çok sevdim. Hadi bu çok sevdiğim Türkçe açıklamaya bir göz atalım : 

'Farmasi laboratuvarlarında yağlı ciltler için özel olarak geliştirilmiş Limon ve Aloe Vera Özü ile zenginleştirilmiş Matlaştırıcı Süt, cildi kir ve makyaj kalıntılarından arındırır. Yağlı bir his bırakmadan yumuşakça nemlendirir. Cilt derinlemesine canlanır, matlaşır, sağlıklı ve güzel bir görünüm kazanır. Kullanımı: Bir pamuk yardımıyla yüz, boyun ve dekolte bölgenizi nazikçe temizleyin. Ardından nemlendirici kremi uygulayın. Uyarılar: Çocukların ulaşabileceği yerlerden uzak tutun. Sadece haricen kullanım içindir. Oda sıcaklığında saklayın. Güneş ışığına maruz bırakmayın.'


Arka kısmın en altında ise bilmemiz gereken bazı simgeler var. Bunlara da kısaca göz atalım: 



Ürün sanırım 'Cruelty Free' sağ üstte tavşan resmimiz var. Yani hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. Bu açıdan şimdilik artı bilmem kaçı hak etti. Onun dışında kullanım süresi olarak '12 Month' yani 12 ay işaret ediliyor. Aldığınızdan ya da açtığınızdan demeliyim itibaren kullanım süresi bir yıl. Ve şişesinin geri dönüştürülebilir olduğu şimdilik anlayabildiklerim. Bu simgelerin anlamları üzerinde araştırıyorum da halen ^^ Alttaki tarihlerde sanırım üretim tarihi ve son kullanım tarihi olacak, fikri olanlar varsa lütfen bizi de bilgilendirsinler ^^


Ve gelelim nihayet sütümüze. Ambalaj üzerinde gerçekten çok konuştuk, sıkıldıysanız lütfen kusuruma bakmayın ve oraları atlayın :) Genelde okula geç kaldığımda veya suyla ilgilenecek kadar fazla vaktim olmadığı zamanlarda, akşamları üşengeçliğim tavan yaptığında sıklıkla kullandığım bir ürün oldu. Elimde görebildiğiniz üzere ürünün kıvamı sütümsü değil daha çok kremsi ya da losyonumsu. Ancak ben sıvılığını çok fazla buldum. Evet sütten bahsediyoruz, yoğurttan değil ama yine de çok az bir miktar daha kremsi olmasını ben kendim isterdim. Nedenine gelirsek; o da kullanırken elimden ya da pamuğun üstünden dökülmesi, yüzümden akması ve her yere bulaşması diyebilirim. Ha belki de yaz mevsimi ve sıcaklardan dolayı bir kat daha fazla sıvılaşmış olabilir ancak ben yine de her yere dökülmesinden pek hoşlanmadım :( 


Gelelim ürün kullanımına ve memnun muyum değil miyim kısmına ? Matlaştırıcı yüz temizleme sütü, yukarıda da bahsi geçtiği üzere Limon ve E Vitamini içeriyor, kullanırken de zaten buram buram limon kokusu alıyorsunuz. Ben kokusunu sevdim. Ben yukarıda da görebildiğiniz üzere bu ürünü normal pamukla uyguluyorum, bu arada sırf aradaki farkı bilebilmek ve burada yorumlayabilmek için disk pamuklarla da denedim, en iyi normal lif pamukla uygulanabiliyor. Zira disk pamuk sütü emiyor ve temizleme işlemini çok iyi yerine getiremiyor. Ben bu ürünü yukarıda da dediğim gibi uzun süredir kullanıyorum ve çoğunu bitirdim, bu açıdan temizleme işini iyi bir şekilde yerine getirdiğini söyleyebilirim. Cildimden çıkan kiri ve hatta bazen siyah noktaları pamuğun üzerinde görebiliyorum. Kiri ve yağı cildimden arındırdı ve geride gerçekten pamuk gibi bir cilt kaldı. Ancak yağı geçici bir süreliğine arındırıyor, ben düzgün kullanım açısından sabah ve akşam günde iki kez kullanılması taraftarıyım, zira geçici bir etkisi var. Olağanüstü, vay be dedirtmeyen ama işini yapan, vaatlerini de yerine getiren bir süt bence. Bu arada diğer yüz temizleme ürünlerine daha doğrusu jellerine göre sudan uzak bir ürün. Çünkü sütle cildinizi temizledikten sonra suyla durulamıyorsunuz. Sadece gül suyu veya tonik kullanıyorsunuz. Ben son zamanlarda Şelale'nin gül suyunu tonik olarak uyguluyorum, hem güzel kokuyor hem de alkolden uzak durmuş oluyorum, benim cildim yağlı olduğundan alkollü olan tüm tonikler -ki hepsinin içerisinde az da olsa var- çok ciddi yanma yapıyor. Bu sebeple bence gül suyu diyorum ve severek de kullanıyorum !



Son olarak ürünümüze bir de başlıklarla bakalım:

KOKU: Ürünün limonumsu ve hafif bir kokusu var, benim gibi limon severseniz kesinlikle kullanmaktan ya da kokusundan sıkılmazsınız, ama limonu pek sevmiyorsanız uzak durabilirsiniz. Beni asla rahatsız etmeyen bir kokusu var, üstelik kolayca ellerinizden ve yüzünüzden sıyrılıyor da kokusu. Koku açısından bence başarılı bir üründü, sadece ben içerisinde Aloe Vera da var denmesine rağmen kokusunu alamadım belki etki kısmında gizlice iş görüyordur ^^

YAPI: Ürünün losyonumsu kremsi bir yapısı var, bence fazla akışkan. Kullanırken etrafa akıp bulaşması büyük bir sorun, kıvamının biraz daha kremsi olmasını isterdim, kıvam bakımından başarısız bence -.-

İŞLEV: Vaat ettiklerini yerine getiren ama cildinizde bir 'Wow!' etkisi yaratmayan bu yüzden de bence sıradanlıktan kurtulamayan bir ürün. Standart bir temizleme jeli yerine farklı bir ürün denemek isteyenler ilgilenebilirler. Sizi jelin sıkıcılığından bir süre kurtaracak ama temizliğine hasret bırakacaktır. Ne de olsa jeli bol suyla duruluyoruz, su ekstra bir ferahlık da sağlarken bu üründe sudan yoksunuz. 


Evet arkadaşlar, Farmasi Skin Care Yağlı Ciltler için Limon ve E Vitamini içeren Yüz Temizleme Sütü'nü ben böyle yorumladım. Tekrar indirimde yakalarsam eğer toniğiyle birlikte set halinde kullanmak istiyorum ^^  İndirimde denk gelirsem tekrar alabileceğim bir ürün, sizlere de bir şans vermenizi tavsiye ediyorum :)
*
Umarım yazım bilgilendirici olmuştur ve hoşunuza gitmiştir. Bu ürünle ilgili olarak sormak istediklerinizi veya benim bilmediğim veya yazmayı unuttuğum bilginiz olan kısımları aşağıya yorumlar kısmına yazarsanız çok sevinirim ^^ Sonraki kozmetik ve bakım ürünü yazılarımda da görüşelim!

Ürünle ilgili detaylara ve Farmasi kataloguna ulaşabilmek için lütfen tık tık ^^

*

Diğer yüz temizleme ürünleriyle ilgili yazılarım:

Avon Solutions 3 in 1 Scrub / Mask / Cleanser
Garnier Skin Naturals Saf ve Temiz Derinlemesine Temizleme Jeli


Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

HC



You Might Also Like

3 yorum oku / yaz

  1. ben bunu çok severek kullanıp bitirmiştim direk pamuğa aldığım içim akma bulaşma sorunum olmadı.. yine alabilirim yani..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de direkt pamuğa sıkıyorum ama pamuktan yüzüme götürürken sıkıntı oldu. Bununla ilgili her şeyi denedim, direkt yüzüme yayıp pamukla bile sildim ama sorun bitmedi :(( Bir de buzdolabında bekletip silmeyi deneyeceğim sanırım :)) Ben de tekrar indirimde görürsem toniğiyle set halinde almak istiyorum ^^

      Sil
  2. Ya bisi sorucam ben yeni aldim urunu.. ve nasil kullanicami bilmiyorum tonikle beraber mi uygulicam tonigide aldim da

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))