Bitenler #3

10.8.15

Herkese ama herkese merhaba ^.^

Umarım keyifler yerli yerindedir, bugün sizlere benim için oldukça özel bir günden sesleniyorum, çünkü bugün benim doğum günüm ! Evet 'Once upon a time, when I was born' diye başlayan ve sonu gönlümce bitecek bir masal anlatmayı çok isterdim sizlere bugün ama ben bir bitenler yazısı yazmayı kendime de bir ödül olarak saydığımdan tercih ettim ^^ Uzun lafın kısası sizlerle bugün bir bitenler yazısı paylaşacağım...

Yaklaşık olarak Şubat 2013'den beridir bloggerlık yapmaktayım ancak doğum günümde sanırım ilk kez yazı yazıyorum, değişik bir tecrübe olacak benim için !! Ben sizlerin 'İyi ki doğdun!' dileklerinize içtenlikle teşekkür ederken sizler de neler bitirdiğime ve bu bitirdiklerim hakkındaki kişisel düşüncelerime bir göz atın, o halde hemen başlayalım !

BİTENLER #3


**


Loreal Paris Elseve Arginine Direnç x3 Dökülme Karşıtı Saç Bakım Kremi: Loreal Elseve ile tanıştığım ilk şampuan çeşidi olma ayrıcalığına sahip serinin saç kremidir kendisi. Bu serinin yazısını şampuan + saç kremi şeklinde yazmayı planlıyorum. Şimdilik kısaca bahsedeceğim o nedenle. Saç kremi deyince aklıma gelen tek isim kendisi şimdilik, bayılarak kullanıyorum. Yenisi alınacaklar listemde ancak arada elimde uzun süredir bitirmek istediğim saç kremi, maske vs. olduğundan şimdilik onları bitirme çalışmalarım sürüyor... ^^ Ancak kürkçü dükkanına geri dönmem çok zaman almaz ;)

Avon Advance Techniques Daily Shine Şampuan: Şurada detaylı olarak inceledim ve yazısını sizlerle buluşturdum arkadaşlar.... Okuyarak daha ayrıntılı bilgi sahibi olabilirsiniz...


Avon Naturals Herbal Care & Repair Conditioning Balm : Bu güzelliğin yazısı çok yakında gelecek, o nedenle kısacık bahsedeyim. Uzun süredir benimleydi, nihayet bitti, benim için herhangi bir saç bakım ürününden farksızdı, çok daha fazla detay yazısında yer alacak ;) Yazısını yazdım arkadaşlar, şuradan ulaşabilirsiniz :)

Urban Care Naturals Collagen and Keratin Saç Bakım Kremi : Deneme boy bir üründü, saç uçlarıma güzel bakım yaptığını düşündüğüm bir ürün oldu, büyük boyu kesinlikle alınacak ^^

Sweet Snuggles Chocolate and Vanilla Hand Cream: Severek kullandığım ve Gratis'den oldukça uygun bir fiyata aldığım bir el kremiydi, inanılmaz güzel kokusu beni kendine aşık etti. Bulursam yeniden alacağım kesinlikle ^^ Ayrıntılı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz ^^


Rexona Powder Dry Uzun Süreli Koruma Deodorant : Ben bunu yine şahane bir indirimle Gratis'den almıştım. Küçük boyunu da kullandım ancak Rexona markasının içerisinde alüminyum bulunduğundan bir daha bu markayla devam etmeyi düşünmüyorum. Pudra kokusundan inanılmaz rahatsız oldum, bir daha kesinlikle pudralı deodorant kullanmayacağım. Beğenmediğim ve bir daha almayacağım bir ürün oldu benim için :(



Garnier Skin Naturals Saf ve Temiz Derinlemesine Temizleme Jeli : Ayrıntılı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz ^^

Avon Naturals Body Care Cherry Blossom Vücut Losyonu: Uzun süredir benimle olan bir vücut losyonuydu, Japon Kiraz Çiçeği ile normal kiraz çiçeğini karıştıran Hasibe'nin dramına şahit olan bir üründür kendisi, çünkü normal kiraz çiçeği kokusundan hiç hoşlanmadım.,Ayrıca kalıcılığı bir saat bile değildi bu ürünün, sevmediğim zorlanarak bitirdiğim bir ürün oldu benim için, farklı koku çeşitlerini denemek isterim ancak ^^ Yazısına şuradan ulaşabilirsiniz :)

Rocca Sıkı Şeker Nar ve Çilek: Bayılarak kullanıyorum, bunu da eklemek istedim :)))


Orkid Pedler: Bu bölümü ilgilenmeyenler atlayabilir ancak bahsetmeden geçemeyeceğim. Orkid'in pedleriyle de vedalaşmayı düşünüyorum çünkü güvendiğim bir arkadaşımdan en hijyenik ped markasının Kotex olduğunu öğrendim :( Haricinde ben genelde gece olanları kullanıyorum- garanticiyimdir de biraz ^^- Orkid Maxi'leri biraz kalın bulsam da emiciliklerini çok beğeniyorum. Sık sık kullandıklarımdan ^^ Normal olanını biraz kısa bulduğumdan tercih etmiyorum. Orkid Platinum geceler ise inanılmazlar gerçekten en sık kullandıklarımdan ^^ Son gece serisi olan Orkid Ultra Extra ise hiç ama hiç beğenmediklerimden. Oldukça kalitesiz duruyorlar ve ben bunları gerçekten hiç kullanmak istemiyorum, eski gece versiyonunu her türlü tercih ederim.


Cettua Oil Control Tissues: Ayrıntılı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz ^^

Soffio Islak Mendiller: A101'lerde satılan şirin şeyler, kokularına ve tiplerine bayılıyorum gerçekten. Sürekli almaktan geri duramıyorum :)

Teno Kuru Mendiller: Özellikle bu kokusuz olanlarını hiç sevmiyorum ama yine de iş görüyorlar. Kuru mendiller arasında pek ayrım yapmıyorum ben, hepsi aynı gibiler sanki ?


Benri Beyaz Sabun Kokulu Islak Mendiller: Bunları özellikle eşim almak istedi, gerçekten çok güzel temizlik kokuyorlar. Kesinlikle yeniden alınacaklar :)

Komili Islak Mendil: Üçlü paket halinde almış olduğum ve her daim severek kullandığım ıslak mendiller ^^ Sadece bence kokusunun zeytinle veya zeytinin herhangi bir türeviyle hiçbir alakası yok :(


Avon Elite Gentlemen: Bu bölümü sadece erkek okuyucularım için düşündüm denebilir. Eşimin kullandığı iki şampuanı da eklemek istedim. İndirimde Avon Elite Gentlemen şampuanı görünce almadan edemedim ve eşim bu şampuandan inanılmaz memnun kaldığını söyledi. Sadece keşke boyutları biraz daha büyük olsaydı demedim değil. Ayrıca ne yazık ki diğer aylarda kataloglarında göremedim bu ürünü, tekrar satın almak istedik, bu konuda bir fikriniz varsa lütfen benimle paylaşın !

Clear Men Kepeğe Karşı Etkili Şampuan: Yine eşimin kullandığı bir diğer ürün ama bu seferki tam bir fiyasko ! Kepeği önlemeyle alakası var mı bilemiyorum ama gözü yakmakla gerçekten inanılmaz alakası var, eşim bunu ne zaman kullansa gözünün yandığından söz ediyordu. Hiç beğenmediğimiz ve bir daha kesinlikle almayacağımız bir ürün oldu, kalanını balkon temizliğinde kullanarak bitirdik, tavsiye etmediğim ve etmeyeceğim de bir ürün oldu !


Finish Jel Bulaşık Deterjanı: Bu iki ürünü de ev hanımı damarım ekletti bana :)) Finish'in bu jel bulaşık makinesine eklenen bulaşık deterjanı makineyi kullanmaya başladığımdan beridir favorim durumunda :)) Büyük boyunu da almayı düşünüyorum, denemenizi tavsiye ederim, ben şimdiden 2 küçük bitirdim bile :))

Nesrin Limon Kolonyası: Büyük boy bir kolonyaydı, biz sadece bayramlarda kolonya sevenlerden değiliz, normal hayatta da ferahlattığından ben okulda evde sıklıkla kolonya kullanıyorum ve kullanmayı da seviyorum bu sebeple her yerden kolonya çıkabilir ^^ Severek kullandığımız bir üründü, yenisi alındı bile :)))

Evet arkadaşlar benim üçüncü bitenler grubum ve biten ürünlerim böyleydi, umarım keyifli bir yazı olmuştur. Sonuna kadar okuyabildiyseniz helal gerçekten ^^ Sonraki yazılarda da görüşmek dileğiyle !!!!

Diğer Bitenler yazılarım:

Bitenler #1
Bitenler #2


Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 



HC































You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. mutlu yıllar cnm :) paylaşımların gerçekten çok samimi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, güzel yorumunuz ve dilekleriniz için ^^

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))