Ürün Yorumu : Avon Ultra Colur Sangria Shock Ruj

28.2.15

Herkese mutlu Cumartesiler ^:^

Benim için oldukça erken başlayan günlerden biri bugün... Ancak hiçbir şey, hatta öğleye kadar yerime bile oturmadan deli gibi yaptığım temizliğin sebep olduğu o deli yorgunluk bile keyfimi kaçıramaz bugün :) Evet, daha demin bitirdiğim temizliğin verdiği rahatlık ve hayatımıza dair eşimle aldığımız kararlar akabinde bugün sizlerle paylaşım yapmak üzere bloguma gelebildim nihayet :)) Bugün sizlerle Avon'dan güzel bir ruju ve çekimlerini paylaşacağım. Kız kardeşimin aldığı bu ruju Bursa'ya gidişimde resimledim, denedim ve sömestr tatili boyunca da dudaklarımdan çıkarmadım. Hadi o zaman başlayalım!
*

Avon'dan daha önce koyu ruj kullanmamıştım, bu ilk oldu da diyebilirim :) Mor, fuşya alt tonlu bordo bir ruj bahsedeceğimiz... Avon Ultra Colour serisine ait ... 


Ürünün ambalajları oldukça şık. Siyah olan her şeyi severim zaten :) Kilitlenmesi de ayrı bir güzel, çantada sıkıntı yaramıyor. Kapağın üzerindeki şeffaf kısım da ayrı bir hava vermiş bence :)






Okuduğum kadarıyla rujlarda True Colour teknolojisi kullanılmış, yani renk dudağınıza ilk sürüşünüzde aynen rujun rengini alıyor... Bence de tam öyleler.. Çünkü kız kardeşim bu ruju gündelik hayatta çok hafif bir şekilde parmaklarıyla 'pıt pıt' yaparak açık pembe gibi kullanabiliyor... Ancak koyu sürmek istediğinde de tek katta istenilen rengi alabiliyor bu açıdan gayet başarılı. Yarı mat gibi gördüm ben bu rujları ama tam mat da olabilir çünkü Ultra Colur serisi 35 renkten meydana geliyor ve bunlar saten, parlak ve yarı mat. 


Rujların çok hafif bir kokusu var. Dudak kusurlarını gösterir bir yapıda değil ama düzgün süremeyişi gösterir nitelikte özellikle koyu rujları bu serinin. Rujun kalıcılığı ise 5 - 6 saat sürüyor, kolay çıkmayıp kolay bozulmuyor, bu açıdan oldukça başarılı.


Ürünün dudaktaki duruşları ise şu şekilde :

Konu Mankeni Hilâl Karakuzu'ya buradan teşekkürler...
Ürünü Avon'un her ay yenilenen ve müthiş indirimlerin yer aldığı kataloğundan bulabilirsiniz... Ultra Colour serisindeki diğer rujları da deneyeceğim, özellikle nude pembelerde gözüm kaldı :) Koyu pembe, fuşya, mor, bordo vs. ruj arayışındaysanız tavsiye edebileceğim, uygun fiyatlı ürünlerden biri... Üstelik katalogda indirim zamanında yakalarsanız normal fiyatın çok altında da edinebilirsiniz... Söylemesi benden :))

Kendinize çok iyi bakın, daha güzel günlerde ve kozmetik yazılarında görüşmek dileğiyle...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

HC.




You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))