100 Takipci Cekilisi : Cekilis Sonucu

18.2.15

Herkese merhaba ^.^

İnanılmaz soğuklukta ve bol kar yağışlı bir Çarşamba gününden selamlar... Umarım keyifler yerindedir :) Benim keyfim doğrusunu isterseniz biraz kaçık :( Bunu anlatmazsam olmazdı doğrusu... Sömestr tatili biteli beridir iki hafta geçti. Geldiğim hafta Salı günü internetimiz faturayı ödemediğimiz dolayısıyla kesildi. Pazar gününe kadar çeşitli maddi sıkıntılar dolayısıyla ödeyememiştik ancak Pazar günü nihayet ödedik ve doğal olarak internetimizin açılmasını bekledik. Pazartesi günü öğleye doğru açılan internetimizi göründe epey bir sevinmiştik ancak gece 22-23 sularında birdenbire yine fatura sorunu içeren sayfa açılmaya ve ödemediğimiz fatura dolayısıyla internetimiz kesilmeye başladı. Müşteri Hizmetlerini arayarak zor bela derdimizi anlattık ve internetimizi açtırdık yeniden. Sevinmemize fırsat kalmadan Salı gecesi de internetimizi kestiler tekrardan. Bu bu güne kadar böyle devam etti :( Halen daha sistemde borçlu gözükmemize mi yanayım, ödediğimiz faturayı ödememiş gösteren sisteme mi yoksa ödediğimiz şubedeki adamın lakayıtlığına mı? Gediz'de bir yerde ödemiş eşim faturayı, ödemez olaydı. Siz siz olun bilmediğiniz şubelerden işlemlerinizi yapmayın :( En son olarak yine Müşteri Hizmetleri'nden birinin önerisiyle Ankara'ya dilekçemizle birlikte ödeme makbuzumuzu da gönderdik, umuyorum ki bu sorun TTNET'in bütün umursamazlığına ve yardım sevmezliğine rağmen çok kısa süre sonra halledilir...
*
Her neyse ben de internetin temelli kesilmesi ihtimaline bağlı olarak yani internetimiz hala kesilmemişken çekilişin detaylarını sizlerle paylaşmak istiyorum. Gerçi zaten Facebook hesabımdan, Twitter hesabımdan ve Instagram hesabımdan sizlerle çoktan paylaştım sonucu ama blogda da yer almasını istiyorum. Ayrıntıları ve isim listenizi burada bulabilirsiniz. Ayrıca Facebook paylaşımımıma şuradan, Twitter paylaşımıma şuradan, instagram paylaşımıma ise şuradan ulaşabilirsiniz...
*
100 Takipçi Çekilişim 15 Aralık 2014'te başlamış ve 7 Şubat 2015'te de sona ermiştir. Arada yaklaşık iki ay olmasını tercih etmemin sebebi daha çok katılımın olmasını istememdi. Çekiliş hakkındaki detaylar için şuraya tıklayabilirsiniz... Çekilişte 63 kişi 199 hakla mücadele etmiştir.Çekiliş sonucu Random.org ile yapılmıştır.

Çekilişi öncelikle hak sayısı olarak kağıda geçirip ardından Microsoft Excel'de düzenlemiştim.



Hakları belirlerken bu not yardımıma koştu :)


Excel'deki listem de şu şekildeydi:









Ve random.org ile çekilişimizin şanslı kazananı belli oldu... Sevgili Cansuyumca Blog... Kendisini tebrik ediyorum ve hediyeleri en kısa sürede gönderiyorum :) Kazanamayanlar üzülmesin lütfen, çok yakında yeni bir kitap çekilişi başlatacağım, katılımlarınızı beklerim :))



Bu da Instagram'dan...


Sevgili Cansu'yu tekrar tebrik ederim... Daha güzel çekilişlerde görüşmek dileğiyle...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

HC.

















You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))