Bitenler #1

2.3.15

Herkese merhaba ^.^

Muhteşem başlamayan ama yine de eh idare eder modundan biraz daha iyi bir Pazartesi'den sesleniyorum sizlere... Çok keyifli, çok güzel bir hafta diliyorum herkese öncelikle tabii kendime :) Bugün ben de artık iş yoğunluğunu bitirip de nihayet harika bir kahve eşliğinde bloguna vakit ayırabilenler kervanına katıldım :) ( Bu cümlede anlatım bozukluğu var, biliyorum ama öyle kalsın istiyorum *_* )

Bugün sizlerle uzun süredir biriktirdiğim ve yazmayı amaçladığım fakat gün ışığını bir türlü yakalayıp da yazamadığım ilk bitenler yazımı paylaşacağım :) Kış mevsimi bu açıdan benim için tam bir felaket oldu, gün çok kısa, ben okuldan üçte çıkıp eve gelene kadar hava kararıyor, hafta sonu da gezmekten fırsat bulamıyorum :( Kış çarçabuk bitse de gündüz gündüz ışığa hasret kalmadan kombinlerimi, ürünlerimi resimlesem :) Blogumla ilgili en büyük iki dileğim var zaten :) Biri bu, biri de yazılarımı istediğim vakitte yazmak, yani güncel olabilmek :)) Acayip uğraşılanlar listesidir bu :)

İlk bitenler dedim, çünkü çok çabuk ürün bitirebilen bir zat-ı muhterem değilimdir... Benim uzun süredir yenmeye çalıştığım bir hastalığım var aslında :* Hastalık diyince bir garip oldu, pek mühim değil aslında, bir çeşit bağlılık... Bende alıp kullanmama hastalığı var :( Alıp giymeme, yememe vs. Sürekli almaya odaklı bir insandan biraz da alıp tüketmeye odaklı bir insan olma yolunda gayretle ilerliyorum da diyebiliriz:)))

Hadi başlayalım!!!



Vernel Max Nergis Çiçeği ve Lavanta Özlü Yumuşatıcı : Evlendiğimden beridir kullandığım en konsantre yumuşatıcıdır kendisi. Şu an başka bir ürün kullanıyorum ve konsantre değil, ben de hiç memnun değilim :( En kısa sürede arkadaşa dönmeyi planlıyorum.

Floral Temptation Japanese Cherry Blossom Hand Cream : Aşık olduğum Watsons ürünlerinden biri... Yedeği bile bitmek üzere :) Yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Loreal Elseve Citrus Burst Özlü Yağlanma Karşıtı Arındırıcı Şampuan : Citrus Burst özüyle Avon'dan bir ürün kullanmıştım, tropikal kokuları sevdiğimden kokusuna aşinaydım. Yağlanmayı önleme konusunda kendisinden çok şey bekliyordum, beklentimi karşılamadı. Tekrar almam. 


Colgate Max White Diş Macunu : Kokusunu sevdiğim ve performansından memnun kaldığım ender macunlardan. Bulursam kaçırmadan alacağım. Şimdiki kullandığımdan pek memnun değilim :(

Benri Kuru Mendil: Tasarımlarına aşık olduğum doğru olsa da diğer mendillerle kıyas bile kabul etmeyecek ölçüde aynı işleve sahip. Ama gittiğimde almadan edemiyorum, versiyonlarını deniyorum :)

Avon Naturals Hair Care Pure Clean Conditioning Mask: Severek kullandığım bir ürün oldu, ama daha fazlasını ürünü tanıtırken yazacağım. Takipte Kalın, çok yakında bu ürünle ilgili enfes bir yazı gelecek...

Dermokil Special Saç Dökülmelerine Karşı 3 Etkili Şampuan: Uzun bir süre önce bitirdiğim bu ürünle ilgili detaylı yazıma şuradan ulaşabilirsiniz.


Soffio Islak Mendiller : Uygun fiyatlarıyla A101'lerde bulabileceğiniz harika kokulu ıslak mendiller. Çantamda devamlı bulunuyorlar. Sıklıkla marka değiştirsem de yine bu markaya bayılarak dönüyorum.

Olivia Islak Mendil: Hiç beğenmediğim ve kokusu gittikçe kötüleşen bir ürün oldu.Tekrar almam.

Palmolive Thermal Spa Massage Termal Su Mineralleri ve Beyaz Kil Özlü Duş Jeli: Deneme boyutlu bu ürün inanılmaz zor bitirdiğim ürünlerdendi. Bittiğine çok sevindim. İçerisindeki pigmentleri sevemedim. Kokusu da öyle ahım şahım değildi. Büyük boyunu almam.

Rexona Cotton Dry Uzun Süreli Koruma Deodorant : Pudralı olduğunu alırken okuyamadığım ve sonrasında pişman olduğum bir ürün oldu. Şaka bir yana aynı hatayı bir kez daha yaptım ve şuan kokusundan nefret etmekte olduğum başka bir çeşidini deniyorum. Rexona'ya yeterince şans verdim. Başka bir marka denemek istiyorum.


Filpa Pudralı Lateks Eldiven: Üzerindeki Muayene eldiveni yazısını yeni gördüğümden gülmekten kırılıyorum şuan. Ben bu eldivenleri çok severek kullandım ama muayene esnasında değil :) Mutfakta yoğurma işlemlerinde çok acayip işe yarıyorlar doğrusu. Yeni bir paket başka bir markadan alındı bile :))

Dalan Dolive Yoğun Bakım Kremi: Severek kullandığım ürünlerden oldu. Ayrıntılı yazıma şuradan ulaşabilirsiniz.

Dalan Dolive Zeytinyağlı Saç Bakım Kremi : İnanılmaz sevdiğim ve ilk bulduğum fırsatta yenileyeceğim bir kremdi. Saçlarımla aşk yaşadılar ):) Ayrıntılı yazısını aldığımda yazacağım, beklemede kalın lütfen...

Farmasi Rose Theraphy Hand Cream: Gerçek gül suyu özlü olması ve tamamen bitkisel olmasıyla ve tabi ki de gül kokusuyla kalbimi fethetti... Bulduğumda yedekleyerek alacağım ender güzellikteki ürünlerden... Ayrıntılı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz...

Avon Care Glycerine Hand&Nail Cream: Az severek kullandığım ürünlerdendi... Ayrıntılı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz...


Nivea Fresh & Pure Islak Mendiller : Kokularını pek sevemedim. Biz bunu marketten 3'ü bir arada bir şekilde almıştık. Tekrar aldığımda -ki son paketi kullanıyorum- başka bir markayı deneyeceğim.

Avon Advence Techniques Fas Argan Yağı: Çok severek kullandığım ve bittiğine çok üzüldüğüm ender ürünlerden oldu... Ayrıntılı yazısını da yazdım. Şuradan ulaşabilirsiniz...

Farmasi Arganoil Şampuan: Aşık olduğum bu üründen iki tane bitirdim :) Saçlarımla inanılmaz bir ilişki yaşadılar. En yakın zamanda yenilerini alacağım ve bolca yedekleyeceğim. Hatta bu yan yana iki argan yağıyla alakalı ürün saçlarıma çok iyi geldi ve bolca uzamalarına yardımcı oldu. Bu ürünleri herkese tavsiye edebilirim ):) 

*_*

Evet arkadaşlar, biten ürünlerim bu şekildeydi. Bu arada ben bitenler yazmayı çok sevdim, umarım devamı gelir bu bitenlerin. Çünkü dediğim gibi sıklıkla ürün bitirebilen biri değilim. Ama artık hayırlısı :)) İlk bitenler yazım olduğundan acemiliğimi görmezden geliniz lütfen :)) Serinin devamında daha iyi olacağım söz ):) Kendinize çok iyi bakmayı ihmal etmeyin güzellikler...

Diğer bitenler yazılarım:


Sevgiyle Kalın

ve 

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

HC.



















You Might Also Like

4 yorum oku / yaz

  1. Bitenler yazıları okumayı en sevdiklerimden :) Pudralı eldivenleri yemek yaparken kullanmanızı önermem, aynı eldivenlerin pudrasız olanları var; onları kullanmanız çok daha sağlıklı. Farmasi ve Avon 'un arganlı ürünlerini çok merak ettim, hemen kaydediyorum. Eskiler atıldığına göre, gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, güzel yorumunuz ve öneriniz için :) Kesinlikle uyacağım tavsiyenize :)) Pudralı eldivenlerin zararlı olduğunu sizden öğreniyorum, burdan benim gibi haberi olmayanlara da bir öneri olsun :)) Aynen öyle, gelsin yeniler... :)

      Sil
  2. Bayağı ürün bitirmişsin, tebrikler.
    Öncelikle daha önceden kullandığın ama bir köşede unuttuğun ürünlere ağırlık verirsen daha kolay ve daha kısa sürede biter.
    Bir de ben, her ayın ilk günü, o ay içerisinde bitirmek istediğim ürünlerin listesini çıkarıyorum. Kullanma sıklığı inanılmaz düzene giriyor.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz ve öneriniz için teşekkür ederim :) Kesinlikle uyacağım tavsiyenize :))

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))

INSTAGRAM