Avondan İlk Gelenler

7.9.13

Herkese merhaba :)

Ağustos ve Eylül aylarındaki Avon indiriminden şurada söz etmiştim, siparişlerim olduğundan da bahsetmiştim. İşte o katalogdan ilk gelenler:

Bir adet çatlayan oje ve küpe+kolye seti bir de Avon Meme Kanseriyle Mücadele Kolyesi... Küpe+Kolye setinin çok şık tasarım kutusuna ise resmen vurulmuştum. Ben bunu aslında ilk gördüğüm zaman yaklaşık dört ya da beş ay önce istemiştim ancak o zaman gelmemişti, nihayet bulabildim...





Çatlayan oje numarası yok ama adı: Fiery Fuchsia...


Avon Meme Kanseriyle Mücadele Kolyesi...




Diğerlerini de bekliyorum:)

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️

                                                       








You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))